Té hetero uiterlijk

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Stottermaus
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Té hetero uiterlijk

Bericht door Stottermaus » 04 sep 2013 19:53

Ik ben zelf ook een echt "meisje-meisje". Ik heb lang haar en draag altijd rokjes en kleedjes. Ik hou van echte meisjesdingen. Ik ken ook verschillende lesbiennes die heel vrouwelijk zijn. Ik zou me dus echt geen zorgen maken.
Ik vind persoonlijk vrouwelijke vrouwen ook veel aantrekkelijker.

matthias999
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door matthias999 » 05 sep 2013 21:53

Ik ben dan wel en man maar ik zie er toch ook helemaal niet "gay" uit. Ik heb een erg mannelijk uiterlijk, gedraag me ook zo en vele mensen verschieten er dan van dat ik op mannen val, sommige geloven het zelfs niet....

Mijn voorkeur gaat dan ook naar knappe mannelijke kerels, een homo die met zijn kontje schud en een handtas draagt zal sowieso nooit kans bij me maken!!!

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 06 sep 2013 12:04

Op zich ben ik best wel vrouwelijk, enkel een kant van mijn haar is korter gezet. Verder draag ik kleedje, lak mijn nagels, etc etc. tis niet dat mensen direct zeggen; 'die's lesbisch' maar ook niet dat ze't amper geloven.
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Amélie
New user
New user

Bericht door Amélie » 15 sep 2013 20:21

Pura-Vida schreef: en wat ook vaak werkt is ze gewoon helemaal betoveren (hetero of niet)....it might be their first experience, but certainly not their last. ;)
:) :) Heerlijk advies, dit!

LadyS
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door LadyS » 18 sep 2013 15:11

Pura-Vida schreef:OCH

Je kan er nooit te hetero uitzien....je bent gewoon jezelf (praise that)

Kijk naar de blikken in de ogen, je kan amper missen,,,,,en wat ook vaak werkt is ze gewoon helemaal betoveren (hetero of niet)....it might be their first experience, but certainly not their last. ;)
:adore: Amen, baby!

Ik werd in CDL "uitgescholden" voor hetero :roflmao:
Als je dat al uitschelden kan noemen, voor mij geen belediging iig. HA. 8)
The best dreams happen when you're awake.

Sophie
New user
New user

Bericht door Sophie » 28 sep 2013 11:19

Elyne* schreef:Hey!

en heb ook schrik dat ik niet aan een lief geraak omdat meisjes gewoon niet zien dat ik op meisjes val.
I don't need it to be easy, I need it to be worth it

LadyS
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door LadyS » 06 okt 2013 18:46

Sophie schreef:

en heb ook schrik dat ik niet aan een lief geraak omdat meisjes gewoon niet zien dat ik op meisjes val.
Maar duts toch! Ga naar holebifeestjes, ga naar holebimeetingen, je komt heus wel iemand tegen :)
En indien je te verlegen bent daarvoor, snuister dan maar eens goed rond op dit forum, hier zitten een paar hete brokken van lesbo's zene :wink:

Pura-Vida
Regular user
Regular user

Bericht door Pura-Vida » 06 okt 2013 21:15

Stottermaus schreef:Ik ben zelf ook een echt "meisje-meisje". Ik heb lang haar en draag altijd rokjes en kleedjes. Ik hou van echte meisjesdingen. Ik ken ook verschillende lesbiennes die heel vrouwelijk zijn. Ik zou me dus echt geen zorgen maken.
Ik vind persoonlijk vrouwelijke vrouwen ook veel aantrekkelijker.
:cheerleader2: :cheerleader2: :cheerleader2:

Alle MEISJES aan de macht!

Pura-Vida
Regular user
Regular user

Bericht door Pura-Vida » 06 okt 2013 21:17

LadyS schreef:
Sophie schreef:

Maar duts toch! Ga naar holebifeestjes, ga naar holebimeetingen, je komt heus wel iemand tegen :)
En indien je te verlegen bent daarvoor, snuister dan maar eens goed rond op dit forum, hier zitten een paar hete brokken van lesbo's zene :wink:
klopt! heel hete brokken.

En Elyne...ik heb je gezien hoor....en mijn gaydar piepte toch een beetje ;)

Pura-Vida
Regular user
Regular user

Bericht door Pura-Vida » 06 okt 2013 21:18

LadyS schreef:

Kijk naar de blikken in de ogen, je kan amper missen,,,,,en wat ook vaak werkt is ze gewoon helemaal betoveren (hetero of niet)....it might be their first experience, but certainly not their last. ;)

wanneer was dat? misschien was ik dat wel (hahaha)
grapje he.

Pura-Vida
Regular user
Regular user

Bericht door Pura-Vida » 06 okt 2013 21:20

Amélie schreef:
Pura-Vida schreef: en wat ook vaak werkt is ze gewoon helemaal betoveren (hetero of niet)....it might be their first experience, but certainly not their last. ;)
:) :) Heerlijk advies, dit!
Ja eh.... Mijn laatste missie is wel mislukt (ik koos er een iets te katholieke Poolse uit)

Chelle Jane
New user
New user

Bericht door Chelle Jane » 07 okt 2013 20:21

I can totally relate with you!
Helemaal hetzelfde bij mij.
Ik ben echt een meisje meisje.
Ik draag liever kleedjes dan broeken eigenlijk.
Ik heb al helemaal schrik om uit de kast
te komen ze het totaal niet verwachten van me.

Amélie
New user
New user

Bericht door Amélie » 07 okt 2013 22:00

Pura-Vida schreef: Ja eh.... Mijn laatste missie is wel mislukt (ik koos er een iets te katholieke Poolse uit)
Oh, mijn laatste missie ook.. Tja. You can't win them all, he. ;)

LadyS
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door LadyS » 07 okt 2013 23:16

Pura-Vida schreef:
LadyS schreef:

wanneer was dat? misschien was ik dat wel (hahaha)
grapje he.
Hahaha, kletsen op de blote billekes! :spank:
So far uw betovertechniek, hé!

En wat Stottermaus zegt, ik val ook op vrouwelijke meisjes, come on over babyyyy :roflmao:

SofieH
New user
New user

Bericht door SofieH » 11 okt 2013 13:16

Sophie schreef:Dag iedereen,

Bij het woord 'lesbienne' denken de meesten meteen aan een stevig gebouwde vrouw met kort haar en mannelijke uitstraling. Natuurlijk ziet niet elke lesbienne er zo uit.
Maar toch is dit mijn probleem. Ik zie er heel hetero uit om het zo te zeggen xp Ik heb lang blond haar en hou van mooie kleren, nagels,... Niemand verwacht van mij dat ik op meisjes val.
Hierdoor heb ik schrik dat ik moeilijk een meisje ga vinden. Alle meisjes die me zien denken toch meteen dat ik hetero ben.

Wat moet ik doen? Can someone relate?

Ik heb net hetzelfde probleem .. Ik trek tijdens het uitgaan altijd jongens aan omdat ik er redelijk vrouwelijk uitzie. Als ik dan een meisje zie waaraan je goed ziet dat ze lesbisch is, denken ze waarom dat ik naar hun kijk .. Ik ben daardoor ook heel bang dat ik moeilijk een vriendin ga vinden .. Ik heb nu wel redelijk kort haar, maar ik kleed me wel meestal tijdens het uitgaan als een echt meisje .. Met een kleedje en al .. Maar thuis draag ik ook gewoon een broek en een t-shirt ofzo :)

neah
New user
New user

Bericht door neah » 22 okt 2013 22:20

SofieH schreef:
Sophie schreef:Dag iedereen,

Bij het woord 'lesbienne' denken de meesten meteen aan een stevig gebouwde vrouw met kort haar en mannelijke uitstraling. Natuurlijk ziet niet elke lesbienne er zo uit.
Maar toch is dit mijn probleem. Ik zie er heel hetero uit om het zo te zeggen xp Ik heb lang blond haar en hou van mooie kleren, nagels,... Niemand verwacht van mij dat ik op meisjes val.
Hierdoor heb ik schrik dat ik moeilijk een meisje ga vinden. Alle meisjes die me zien denken toch meteen dat ik hetero ben.

Wat moet ik doen? Can someone relate?

Ik heb net hetzelfde probleem .. Ik trek tijdens het uitgaan altijd jongens aan omdat ik er redelijk vrouwelijk uitzie. Als ik dan een meisje zie waaraan je goed ziet dat ze lesbisch is, denken ze waarom dat ik naar hun kijk .. Ik ben daardoor ook heel bang dat ik moeilijk een vriendin ga vinden .. Ik heb nu wel redelijk kort haar, maar ik kleed me wel meestal tijdens het uitgaan als een echt meisje .. Met een kleedje en al .. Maar thuis draag ik ook gewoon een broek en een t-shirt ofzo :)
Bij mij ook, ik kleed me altijd vrouwelijk, één keer bij nieuwjaar zag ik een meisje lopen dat obvious lesbisch was, en ik was naar haar aan het kijken omdat ze mooi was.
opeens stapt ze op me af, ik dacht: lucky me. Blijkt ze kwaad te zijn omdat ze dacht dat ik naar haar keek met afkeuring, blijkbaar ben ik een homofoob en een bekrompen trut... :'(

Allives
New user
New user

Bericht door Allives » 26 okt 2013 00:50

heel herkenbaar vind ik!

Soms zou ik willen dat ik ook wat meer 'opviel' waardoor mensen gewoon direct weten dat ik homo ben en dus niet naar een vrouw op zoek ben. Ik ken homo's die niets hoeven zeggen en aan wie gewoon automatisch een mannelijke date wordt voorgesteld bijvoorbeeld. Stiekem ben ik daar soms wat jaloers op, maar dan vooral omdat het op die manier iets praktischer zou zijn om een geschikt lief te vinden :P.

Daarnaast ben ik eigenlijk gewoon tevreden met het feit dat ik een man ben met overwegend mannelijke kenmerken (en een paar subtiele trekjes).
He who knows, does not speak. He who speaks, does not know.
- Lao Tzu

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 26 okt 2013 11:51

Same here. Ben groot, van nature al vrij gespierd. Heb eerder de stugge bewegingen van een man, een vrij diepe stem. Werd ooit eens gekleed door een vrouwelijkere homo en had het gevoel dat ik een karikatuur werd van mezelf.

WalkingOnSunshine
New user
New user

Bericht door WalkingOnSunshine » 26 okt 2013 14:26

ik draag kleedjes op fuiven, maar ook shirts en broeken :p , ik zie er totaal niet mannelijk uit :p ik zie er eigenlijk totally straight uit (oooh if they onky knew haha), en mijn "Gayness" uit zich vooral in mooie dingen aanhebben en ni per se mannelijke :p Mijn dichtste vrienden wisten het eigenlijk vooral door mijn gedrag (blijkbaar is heel hyper en vrolijk zijn ookal gay tegenwoordig ;) ), sommige dingen dat ze wisten (mijn gaga obsessie en het feit dat ik born this way helemaal meebrul als ik het hoor :) ) maar vooral door dingen op mijn tumblr :p

neah
New user
New user

Bericht door neah » 26 okt 2013 16:32

WalkingOnSunshine schreef:ik draag kleedjes op fuiven, maar ook shirts en broeken :p , ik zie er totaal niet mannelijk uit :p ik zie er eigenlijk totally straight uit (oooh if they onky knew haha), en mijn "Gayness" uit zich vooral in mooie dingen aanhebben en ni per se mannelijke :p Mijn dichtste vrienden wisten het eigenlijk vooral door mijn gedrag (blijkbaar is heel hyper en vrolijk zijn ookal gay tegenwoordig ;) ), sommige dingen dat ze wisten (mijn gaga obsessie en het feit dat ik born this way helemaal meebrul als ik het hoor :) ) maar vooral door dingen op mijn tumblr :p
als je born this way hoort zing je die shit mee, waar je ook ben, met wie je ook bent.
Op de wc,op school...

Gesloten