Té hetero uiterlijk

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Sophie
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Té hetero uiterlijk

Bericht door Sophie » 04 aug 2013 21:46

Dag iedereen,

Bij het woord 'lesbienne' denken de meesten meteen aan een stevig gebouwde vrouw met kort haar en mannelijke uitstraling. Natuurlijk ziet niet elke lesbienne er zo uit.
Maar toch is dit mijn probleem. Ik zie er heel hetero uit om het zo te zeggen xp Ik heb lang blond haar en hou van mooie kleren, nagels,... Niemand verwacht van mij dat ik op meisjes val.
Hierdoor heb ik schrik dat ik moeilijk een meisje ga vinden. Alle meisjes die me zien denken toch meteen dat ik hetero ben.

Wat moet ik doen? Can someone relate?
I don't need it to be easy, I need it to be worth it

Peanut
Experienced user
Experienced user

Re: Té hetero uiterlijk

Bericht door Peanut » 04 aug 2013 21:56

Je zit met een probleem waar toch redelijk veel lesbische (of biseksuele) meisjes wel al eens last van hebben gehad om het zo even te zeggen. Ik ken in mijn directe omgeving 4 lesbische meisjes. Slechts één daarvan heeft kort haar en een 'mannelijke' uitstraling. Al die meisjes hebben toch al relaties. Meestal vinden ze hun lief via FB. Ik heb geen idee hoe ze dat doen. :P
Je moet dus echt niet bang zijn.

Zelf heb ik ook wel lang haar en stevig gebouwde ben ik al zeker niet (een zuchtje wind en ik val al om :mrgreen: ) .Of ik een mannelijke uitstraling heb weet ik niet echt, ik vermoed van niet.
Ik heb wel nog nooit een relatie gehad met een meisje maar ik denk dat de oplossing gewoon is om naar een jongerengroep of eventueel een holebifuif te gaan waar je veel holebi's tegenkomt en waar je toch wel 99 % zeker bent dat de meisjes daar toch ook wel op meisjes vallen. :wink:

Mocht je nog vragen hebben dat mag je mij altijd een berichtje sturen.
Laatst gewijzigd door Peanut op 04 aug 2013 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 04 aug 2013 22:02

Sophie schreef:Ik zie er heel hetero uit om het zo te zeggen xp Ik heb lang blond haar en hou van mooie kleren, nagels,... Niemand verwacht van mij dat ik op meisjes val.
Hierdoor heb ik schrik dat ik moeilijk een meisje ga vinden. Alle meisjes die me zien denken toch meteen dat ik hetero ben.
Tenzij je een speciale voorkeur zou hebben voor stereotiepe lesbo's en bang bent die af te schrikken, zie ik eigenlijk geen enkele reden waarom meisjes niet op je verliefd zouden kunnen worden.

Gast

Bericht door Gast » 06 aug 2013 10:51

Hoi hoi :)
I can relate! ;) ik hou er ook van om mijn nagels
Te lakken, lippenstift aan te doen en rokjes te dragen enzo :)
Ik ben wel bi en de mensen rondom mij zijn ook wel geschrokken toen
ik het vertelde, maar je moet niet bang zijn om er vrouwelijk uit te zien,
want lesbiennes houden van meisjes dus ik denk hoe vrouwelijker, hoe beter :D

Als je nog vragen hebt ofzo, stuur maar een pb :)

Groetjezzz

joske rioda
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door joske rioda » 06 aug 2013 10:57

Gast schreef:Hoi hoi :)

Groetjezzz
Dat was ik dus , mijn computer had mij uitgelogd ^^
Never be afraid to fall apart because it is an opportunity to rebuild yourself the way you wish had been all along.

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 06 aug 2013 11:23

Bij mij is dat ook het geval. Ik ben dan wel bi. Maar ik heb zeker een hetero uitstraling. Mensen verschieten er wel eens van als ik zeg dat ik ook op meisjes val. Ze verwachten het nooit. Toch heb ik al een relatie gehad, iemand die ik leerde kennen via dit forum. Het is dus zeker niet onmogelijk.
Doet me trouwens ook aan iets denken.. Ik zag onlangs een meisje, zag er eigelijk ook vrij vrouwelijk uit enal. Maar ze had een tattoo waaruit ik direct kon afleiden dat ze lesbisch was. Er bestaan trouwens ook zo'n halskettingen met dat teken. Maar daar moet je uiteraard wel lef voor hebben denk ik.

Sophie
New user
New user

Bericht door Sophie » 06 aug 2013 11:24

Bedankt voor de reacties! Ik voel me er al beter door :)
Leuk om te horen dat er veel vrouwelijke holebi's zijn zoals ik.

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleerkastkast » 06 aug 2013 11:53

joske rioda schreef:
Gast schreef:Hoi hoi :)

Groetjezzz
Dat was ik dus , mijn computer had mij uitgelogd ^^
Denk je dat? :p Ik kom toch regelmatig twee vrouwen samen tegen die de stereotypen helemaal niet ontkennen. Ik geloof dus zeker niet dat de slogan 'hoe vrouwelijker, hoe beter' voor iedereen klopt :roll: Voor mij kan een mannelijkere vrouw zeker even aantrekkelijk zijn, zolang haar persoonlijkheid me maar interesseert. Da's in mijn opzicht nog steeds belangrijker dan het uiterlijk... Hoe cliché.

Sophie, voor de rest zou ik me er niet te veel van aantrekken. Ik heb het net aan een vriend gevraagd, en hij had ook nooit gedacht dat ik op meisjes zou vallen. Verder ken ik personen die holebi zijn, en de stereotypen helemaal niet bevestigen. (Als ik er zo over nadenk: ik ken geen enkele holebi die de stereotypen bevestigt :roll: ) Geloof me maar: er lopen veel meer mensen rond waar je kans bij hebt dan je zou denken ;)

Zathura
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door Zathura » 06 aug 2013 12:01

Ik zou echt geen zorgen maken. Er zijn zat holebi's die verliefd worden op het niet-stereotype van een holebi. Je hebt zoveel verschillende holebi's die zich op heel veel verschillende manieren gedragen en mensen vallen op heel veel verschillende karakters en uiterlijkheden. Dus er zijn sowieso lesbiennes die eerder op het vrouwelijke vallen en als je bang hebt dat ze niet aan je zien dat je een lesbienne bent, trek dan de stoute schoenen aan en ga op diegene af.
Raise a glass, 'cause I'm not done saying it.
They all wanna get rough, get away with it.
Let 'em talk 'cause we're dancing in this world alone.

Sophie
New user
New user

Bericht door Sophie » 06 aug 2013 16:43

Zathura schreef:Ik zou echt geen zorgen maken. Er zijn zat holebi's die verliefd worden op het niet-stereotype van een holebi. Je hebt zoveel verschillende holebi's die zich op heel veel verschillende manieren gedragen en mensen vallen op heel veel verschillende karakters en uiterlijkheden. Dus er zijn sowieso lesbiennes die eerder op het vrouwelijke vallen en als je bang hebt dat ze niet aan je zien dat je een lesbienne bent, trek dan de stoute schoenen aan en ga op diegene af.
Ja je hebt gelijk dan moet ik gewoon zelf de move maken :p thnx.
P.S. Hayley Williams <3 :p

Zathura
Regular user
Regular user

Bericht door Zathura » 06 aug 2013 16:46

Graag gedaan! :D

Jup, I love her. :p

Sophie
New user
New user

Bericht door Sophie » 06 aug 2013 16:48

Zathura schreef:
Jup, I love her. :p
Me too!!!! Das egt myn celeb crush :p

Elyne*
New user
New user

Bericht door Elyne* » 07 aug 2013 13:42

Hey!

Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Oke, ik lak mijn nagels misschien niet (ben namelijk een nagelbijter, ieuw!) maar ik ben ook best vrouwelijk, draag ook graag kleedjes, en heb ook schrik dat ik niet aan een lief geraak omdat meisjes gewoon niet zien dat ik op meisjes val. Ik ben ook niet stoer genoeg om zelf op iemand af te stappen die ik zie zitten (stiekeme seut ik). En ik val zelf ook op meisje-meisjes dus je weet van hen ook nooit of zij wel op meisjes vallen.. Lastige situatie!
Tips mogen altijd! :) Of mensen die met hetzelfde 'probleem' zitten, graag reageren ^^
x Elyne

Zathura
Regular user
Regular user

Bericht door Zathura » 07 aug 2013 15:02

Tja, wat moet je doen als je dan ook nog eens te verlegen bent? :p Ik denk dat je echt je verlegenheid aan de kant moet schuiven en beginnen met een praatje te maken met dat meisje. Niet meteen zegen dat je haar ziet zitten ofzo, ewoon praten met haar en haar leren kennen. Kijken of haar karakter ook daadwerkelijk bij je past. Weet je die dingen? Des te beter. Hierna zou ik er proberen achter te komen hoe diegenen staat tegenover holebi's. Staat zij er positief tegenover, dan kan je misschien al beginnen denken aan het haar te vertellen, maar doet dit heel rustig aan. Niet te snel van stapel lopen. Op het moment ben ik al een aantal maanden verliefd op een jongen en ik wil het hem ook vertellen, maar dit ben ik nog zeker niet de komende maanden van plan. Ik heb mezelf voorgenomen om het hem juni 2014 te vertellen, om te zien hoelang deze gevoelens nog stand gaan houden. Ondertussen ga ik gewoon aan onze vriendschap werken. Dus ga vooral niet overhaastig te werk en ooit zul je echt wel je verlegenheid aan de kant moeten schuiven. Hoe moeilijk dat ook is. :') Een nee heb je en een ja kan je krijgen.

Elyne*
New user
New user

Bericht door Elyne* » 07 aug 2013 17:24

Das waar !
Ik wou dat ik dat wat sneller durfde!
Ik heb een grote mond, tot ik iemand zie zitten, dan ist gedaan me de grote mond ! :D
Stom eh!
Hopelijk komt het er toch eens van !

Zathura
Regular user
Regular user

Bericht door Zathura » 07 aug 2013 17:40

Haha, ik heb ook een grote, maar als het erop aankomt om iemand te vertellen dat ik hen graag zie, dan klap ik ook dicht. Dus probeer die grote mond terug naar voren te dwingen als je besloten hebt om het haar te vertellen. :p

Sophie
New user
New user

Bericht door Sophie » 07 aug 2013 19:10

Elyne* schreef: En ik val zelf ook op meisje-meisjes dus je weet van hen ook nooit of zij wel op meisjes vallen.. Lastige situatie!
x Elyne
Ja dat vind ik ook lastig. De kans dat een meisje dat je tegenkomt hetero is is altyd groter dan de kans dat ze holebi is. Je moet je altyd afvragen "zou ze holebi zijn?" Dat maakt het moeilijker om op iemand af te stappen.

Sophie
New user
New user

Bericht door Sophie » 07 aug 2013 19:12

Zathura schreef: Een nee heb je en een ja kan je krijgen.

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 08 aug 2013 18:17

Je vindt ze heus wel hoor. Gewoon uit je schulp komen en je eens buiten begeven onder de mensen. ;)
Spoiler! :
Ga eens naar een activiteit van een holebijongerengroep, -kamp, -fuifen en dergelijke. Op dit forum worden er geregeld ook meetings georganiseerd waarbij je de andere forummers kan ontmoeten.
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Pura-Vida
Regular user
Regular user

Bericht door Pura-Vida » 14 aug 2013 10:32

OCH

Je kan er nooit te hetero uitzien....je bent gewoon jezelf (praise that)

Kijk naar de blikken in de ogen, je kan amper missen,,,,,en wat ook vaak werkt is ze gewoon helemaal betoveren (hetero of niet)....it might be their first experience, but certainly not their last. ;)

Gesloten