iemand die een tip kan geven...

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
willetje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

iemand die een tip kan geven...

Bericht door willetje » 26 jul 2013 23:55

hej, ...mhh lang verhaaltje...
ik ben ongeveer 3 weken geleden stapelzot geworden van een meisje dat ik had leren kennen op speelplein, dus wij hadden ook al wat romantisere momenten gehad we sliepen ook naast elkaar, maar dan hebben we een hele tijd echt leuke momenten gehad op skype want zij had dan blijkbaar ook lichte gevoelens maar wist niet echt of het iets was voor haar en ik had haar gezegt we zien wel vanaf dat je het niet meer ziet zitten zal ik het aannemen en conclusies trekken, met het gevolg dat we naar het stad gingen gisteren en we hoopten allebij gewoon een leuke dag te hebben maar het klikte niet meer, we botste gewoon, we liepen daar rond en waren gewoon precies tegen ons eigen aan het praten, dat was zo vreemd, toen we naar huis gingen besefte ik dat er gewoon niets was gebeurd wat ik wel een beetje had verwacht maar dan bleek uiteindelijk dat zij het niet meer wist en er heel veel communicatiefouten zijn gebeurd zoals verkeerde gevoelens die werden opgepakt via skype en dat we kwaad naar elkaar belde en ze zei dat ze me begon te haaten ik heb dan gezegt dat ik er nog vriendschap aan over wil houden en ze zei dan dat ik haar rust moest geven, nu heeft zei gezegt dat ik niets meer mag laten horen van mij tot half september maar ik voel me rot omdat ik het gevoel heb dat we nog steeds ruzie hebben en wil haar gewoon zo graag zeggen dat ik me rot voel maar ik mag niets van me laten horen... ik hoop dat het een beetje een duidelijke schets is van het verhaal ... als iemand weet wat ik hier kan aan doen, geef mij dan alsjeblieft een tip
het moment dat alles veel ingewikkelder en moeilijker word :s

Just_being_myself
New user
New user

Re: iemand die een tip kan geven...

Bericht door Just_being_myself » 27 jul 2013 02:03

Heey,

Uhhm.. Een tip voor jou probleem zou kunnen zijn dat je gewoon moet afwachten en zien wat er op je pad komt. En dan heb ik het niet alleen over dat ene meisje dat je hebt ontmoet. Ik weet het, nu, op dit moment, gaat het voor jou waarschijnlijk allemaal om haar, om dat ene meisje. Maar stel jezelf de vraag of ze het echt waard is om op te wachten of niet. Ik denk dat als er in het begin al problemen zijn in jullie (vriendschaps)relatie, dat er dan ook problemen gaan blijven komen. Maar dat is mijn mening, natuurlijk en ik ken dat meisje ook niet, dus ik kan er niet over oordelen :)

Als je echt niet kan wachten, kan je natuurlijk ook altijd iets naar haar sturen, ookal zei ze uitdrukkelijk van niet. Als je met iets zit, dan kan je dat best even kwijt bij haar. En als ze dan niet reageert, dan kan je tenminste zeggen dat je het hebt geprobeerd.

Maar de beste tip is volgens mij toch om er gewoon wat tijd over te laten gaan en af te wachten wat er gaat gebeuren.

Ikzelf heb gelijkaardige situaties meegemaakt met mijn vriendin, toen we nog niet samen waren, dan liet ze me altijd in de steek voor haar andere vriendinnen. En ik moest me verborgen houden voor haar vriendinnen, we mochten niet samen gezien worden door haar vriendinnen. Waarom? Omdat haar vriendinnen me haatten. Dat kwetste heel erg. Maar ik was zo blind van verliefdheid dat ik het niet zo erg vond en mee deed. Het leek dan een beetje alsof ze me niet wou hebben als gewone vriendin of als lief. Als ik daar nu naar terug kijk dan besef ik hoe fout dat wel niet was en dan had ik haar echt wel laten vallen. Maar ik ben nu bijna 3 jaar met dat meisje samen en zij zou zoiets nu echt nooit meer doen.

Hiermee wou ik duidelijk maken dat liefde echt wel blind kan maken. Dus dat jij dan misschien ook gewoon verblind bent? I don't know, maar je gaat er zelf wel uitgeraken wat je nu uiteindelijk moet doen.

Hopelijk heb je hier iets aan.. Je mag me ook nog altijd een pb sturen als je dat wil. Ik antwoord altijd zo snel mogelijk :)

willetje
New user
New user

Bericht door willetje » 27 jul 2013 23:26

Bedankt voor de tips! Ik ga nog kijken wat me het beste lijkt.

willetje
New user
New user

Bericht door willetje » 01 sep 2013 14:54

hej hallo,
ik wou even zeggen dat jullie tips echt super waren ik heb dus een sms gestuurd met wat er was ik zat toen weliswaar in spanje, alles ging redelijk goed tot deze vrijdag avond en toen bleek het dat ze moest kiezen van haar ouders tussen mij en haar ouders, zij koos voor haar ouders maar ik heb ondertussen een vriendin al die ik al eerder kende en waar het dus veel beter met ging, toch heel bedankt voor al deze tips

Gesloten