Dromen over vreemdgaan

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
chillah
New user
New user
Geslacht: Man

Dromen over vreemdgaan

Bericht door chillah » 23 jul 2013 18:58

Soms, als de nacht valt en de rede gaat slapen, kan ik me zo aangetrokken voelen tot andere mannen. Er waren voor mijn (reeds lange) relatie begon nog een aantal maten waar ik echt graag nog eens de lakens mee had gedeeld en ja, zo de spanning van een vluchtige date met een wildvreemde van weleer was toch ook af en toe fijn. Zo gewoon is heerlijk, betekenisloos genomen worden (ik ben bottom), ik kon het smaken. Bovendien had ik vroeger veel meer fantasieën, omdat ik met veel verschillende mensen seks had.

Uiteraard doe je dat niet en ga je niet in op die driften. Ik ben me goed bewust van de schuldgevoelens die dat zou teweegbrengen. Maar, en nu start het topic: hebben jullie ook die drang? Zijn jullie er al op ingegaan? Waarom gingen jullie erop in? Hoe voelde dat tegenover je partner? Hebben jullie ook nog een aantal mensen waar je echt graag mee gevreëen had maar dat nu niet meer kan?. Voor alle duidelijkheid: dit is een kleine-geile-dagdroomtopic. Ik wil het niet hebben over relaties die slechtlopen en er daarom vreemdgegaan wordt. Het gaat hier puur over de irrationele driften des mensen.

Cheers!

Liro
Senior user
Senior user

Re: Dromen over vreemdgaan

Bericht door Liro » 23 jul 2013 21:00

Hmmm, I guess I can answer this one..

Die drang is er ja, en ik ben er ook al op ingegaan. Waarom? Omdat ik daar zin in had, het was geil, het was anders, het was spannend. It made me feel alive. I dunno, ik weet wel dat ik dat nodig had.
Hoe voelde dat t.o.v. mijn partner.. goh eigenlijk had ik daar niet zo'n schuldgevoel rond. Er was niets van gevoelens buiten de seks. En ik geloof niet in seksueel exclusieve relaties. Ik zou er nu alleen opener over zijn voor de relatie serieus wordt.
Ik heb het nooit verteld, en het is nooit een probleem geweest. Het was ook niet de reden voor het einde van de relatie. I would do it again.
Misschien mis ik gewoon schuldgevoel :-?

En zijn er niet altijd mensen waar je graag mee naar bed zou gegaan zijn maar waarmee dat niet (meer) kan?
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Re: Dromen over vreemdgaan

Bericht door Kingdom » 23 jul 2013 21:26

Nja... Ik zit zelf ook in een lange relatie (5,5 jaar intussen), en soms fantaseer ik wel over seks met andere mannen. Ik denk dat dat vrij normaal is. Maar een echte drang, dat zou ik het niet noemen. Ik zou er ook nooit op ingaan, gewoon omdat ik te veel van mijn lief houd. Waarmee ik niet wil zeggen dat mensen die dat wel doen niet van hun partner kunnen houden, voor de duidelijkheid. Wij hebben gewoon niet het soort relatie waarin dat gebeurt of mag gebeuren. Mijn lief zou daar nooit mee overweg kunnen, omgekeerd ook niet, en ik vind dat prima zo. Wij hebben een keuze gemaakt voor een monogame relatie, en dat is voor ons allebei de beste optie. Natuurlijk kan het vlees soms zwak zijn, maar de drang is bij mij nog nooit groter geweest dan de liefde.
Of er mensen zijn waarmee ik nog seks gehad zou willen hebben, maar het nu niet meer kan? Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Soms vind ik dat jammer, vandaar ook de fantasieën :wink:
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

Gesloten