afstandsprobleem

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Lovelife
New user
New user
Geslacht: Vrouw

afstandsprobleem

Bericht door Lovelife » 16 jul 2013 15:50

Ben op vakantie geweest naar oostenrijk , heb daar iemand leren kennen de laatste dag dat ik daar was . Heb amper de kans gehad om haar beter te leren kennen wat echt spijtig is , we houden nu contact via facebook en alles gaat vrij goed . Alleen weet ik niet goed hoe ik moet omgaan met de situatie.

Edit: het probleem heeft zicht vanzelf opgelost
Laatst gewijzigd door Lovelife op 09 nov 2013 12:34, 2 keer totaal gewijzigd.

Daluicis
Senior user
Senior user

Re: afstandsprobleem

Bericht door Daluicis » 17 jul 2013 05:01

Tegenwoordig is een afstand tussen België en Oostenrijk niet echt een probleem meer. Elkaar elke dag werkelijk zien zal natuurlijk niet gaan vanwege de afstand. Maar doe het stap per stap.

Ik zou aanraden met elkaar te blijven praten en elkaar beter leren kennen om te zien of het verder blijft klikken over een langere periode, zodat je een goed gedachte kan vormen over wie de andere persoon is.

Daarna als het blijft klikken, kun je een weekend of een week afspreken om bij elkaar te zijn en samen dingen te doen.

Indien na dit een tijd gedaan te hebben, kun je dan zien om verdere stappen te nemen. Natuurlijk zal zij dan naar België moeten trekken of jij naar Oostenrijk, of beiden naar een ander land.

Nu ja, kern van deze zaak: stap voor stap. Dat is het beste. (vind ik toch)

Préttiggestoord
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Préttiggestoord » 17 jul 2013 05:19

Skype kan je zeker helpen met contact houden. ;)

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 17 jul 2013 08:20

De afstand Oostenrijk-België lijkt me niet echt onoverkomelijk, je had het erger kunnen treffen :wink: Ik denk dat het weinig zin heeft om nu spijt te zitten hebben dat jullie elkaar niet hebben aangesproken. Je hebt elkaar nu gevonden op facebook, neem even de tijd om elkaar beter te leren kennen. Skype is bijzonder handig, zoals hierboven al gezegd is :wink: Pak het stap voor stap aan, en dan zie je wel weer.
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

Lovelife
New user
New user

Bericht door Lovelife » 21 aug 2013 01:06

...
Laatst gewijzigd door Lovelife op 03 nov 2013 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Kingdom
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kingdom » 21 aug 2013 09:13

Hoe moeilijk het ook is, ik zou haar zoveel mogelijk met rust laten. Ze heeft een lief, ze wil de relatie niet verbreken, en ze heeft je expliciet gevraagd om het af te bouwen, dus meer dan haar wens respecteren kan je niet doen.
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night

Lovelife
New user
New user

Bericht door Lovelife » 23 aug 2013 22:19

...

Gesloten