Is dit wel normaal?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Annie 0410
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Is dit wel normaal?

Bericht door Annie 0410 » 03 jul 2013 00:00

Hey

Ik ben een meisje van 13 en ik weet al ff da ik op meisjes val.
Ik heb het voor het eerst opgemerkt 6 maand geleden omdat ik graag heel de tijd bij een meisje van mijn klas wou zijn en ook omdat ik bij de zwemles mezelf meerdere keren betrapte terwijl ik naar haar keek als ze zich omklede enzo van die dingen.
Dan werd ik verliefd op mijn beste vriendin. Eerste probeerde ik haar uit mijn hoofd te doen, maar dat lukte niet. Die verliefdheid was nog erger als bij dat ander meisje omdat ik bijna elke avond droom dat ik haar kus en nog meer. Toen sloot ik daar vreed mee, maar ja ze is hetero dus het kan zeker niks worden... Ik zou echt graag iemand willen ontmoeten, maar ik weet niet joe ik dat kan doen omdat mijn ouders mij nooit alleen naar leuven zouden laten gaan naar een holebi jongeren groep. De waarheid kan ook niet omdat ik dat nooit zou durven.

Ik vroeg me af of het normaal was da ik zo jong al wist dat ik voor de meisjes ben en ook of iemand tips had.

Groetjes van Annie xxx
Be yourself! That's who you are and there is no point hiding it!

spookje...
New user
New user

Re: Is dit wel normaal?

Bericht door spookje... » 03 jul 2013 09:43

Hey

Het is zeker niet abnormaal dat je nu al weet dat je op meisjes valt. Zelf besefte ik het pas later, maar het kan zeker dat je eerder al een meisje tegenkomt waarop je verliefd wordt :).

Verliefd worden op je beste vriendin, klinkt me bekend in de oren. Zelf heb ik het daar jaren heel moeilijk mee gehad en onze vriendschap draagt daar veel gevolgen van. Toch zijn we nu nog steeds hele goede vriendinnen en is er nog steeds een groot wederzijds vertrouwen. Ergens is onze band wel verstrekt, omdat we samen zoveel meegemaakt hebben en samen steeds beslissingen hebben genomen.

Ik vind het super om te lezen dat je je erbij hebt neergelegd, daar moet je wel sterk voor zijn. Toch hoop ik dat je ook iemand hebt om erover te praten. Weet ze eigenlijk dat je gevoelens hebt (gehad) voor haar? En heb je het al aan iemand anders gezegd?

Greeeetz
Spookje

Annie 0410
New user
New user

Bericht door Annie 0410 » 03 jul 2013 10:00

Ik vind het super om te lezen dat je je erbij hebt neergelegd, daar moet je wel sterk voor zijn. Toch hoop ik dat je ook iemand hebt om erover te praten. Weet ze eigenlijk dat je gevoelens hebt (gehad) voor haar? En heb je het al aan iemand anders gezegd?
Hallo en dank u voor je antwoord

Ik heb eigenlijk niemand waar ik erover kan praten want ik heb een nogal kleine vriendenkring, die allemaal hetero zijn en ik ken ook niemand die holebi is. Daarom heb ik dit account aangemaakt ;)

Ze weet het wel omdat ze het eens vroeg en ... Ik kan ECHT niet liegen. Ze had daar toen wel goed op gerageerd, ze zei zelfs dat ze het had verwacht.

En of er iemand het al weet: zij natuurlijk, en ook twee andere goede vriendinnen van mij.

Groetjes van Annie xxx
Be yourself! That's who you are and there is no point hiding it!

Enaxor
New user
New user

Bericht door Enaxor » 03 jul 2013 13:28

Er is niets mis met verliefd zijn op een meisje. :wink:
Vroeger keek ik ook graag naar de meisjes, maar toen dacht ik nooit dat ik lesbisch zou kunnen zijn. Nu bijna vijftien ben doe ik dat nog steeds en denk ik er meer over na.
Mijn moeder denkt dat ik me dingen inbeeld, dus mij laat ze ook niet zomaar gaan naar een holebigroep. Dat is jammer, want ik heb geen vrienden die holebi zijn.
Ik denk dat het normaal is dat je op jouw leeftijd zo begint te voelen. In de puberteit achterhalen vele mensen hun geaardheid.
Als je eens wil praten, stuur me een berichtje. :)

Wat je ook eens kunt proberen is NZEK (Niet Zomaar Een Kamp). Ik zou wel willen gaan, maar ik mag niet. Het is een kamp van 22 tot en met 28 juli voor holebi's. Inschrijvingen moeten gebeuren voor 7 juli. Dan heb je de kans om meisjes te ontmoeten en vrienden te maken en kun je raad vragen aan andere jongeren die gelijkaardige problemen hebben.

Groetjes van Enaxor
There are always shadows wherever there's light

spookje...
New user
New user

Bericht door spookje... » 04 jul 2013 20:56

Hey Annie

Ik hoop dat je vriendin het goed heeft opgepakt toen je eerlijk op haar vraag antwoordde. Ook ben ik blij voor je dat er nog 2 andere mensen zijn die het weten. Het is niet omdat je vrienden allemaal hetero zijn, dat je er niet met hen over kan praten, hé. Zij hebben ook gevoelens en kunnen je bedenkingen, vragen, eventuele knopen enzo misschien oplossen of een ander perspectief geven. Zelf heb ik heel veel gehad aan vriendinnen die hetero zijn en mij vragen stelden waar ik nog niet zelf over had nagedacht of een mening gaven waarvoor ik toch wat tijd nodig had om het te plaatsen.

Toch begrijp ik ook dat je nood hebt om met andere holebi's te praten, dus je account is inderdaad een goede oplossing. Zoals iemand anders hier al voorstelde, kan je ook eens naar een activiteit van min 19 of het zomerkamp gaan.

Greeeetz
spookje

Cupcakeje
Regular user
Regular user

Bericht door Cupcakeje » 06 jul 2013 23:34

Hey Annie!

Het kan inderdaad zijn dat je op zo'n jonge leeftijd ontdekt dat je op meisjes valt, ik heb het namelijk ook meegemaakt... Ik was zelf bijna 13 toen ik doorhad dat ik op meisjes viel...

Zoals anderen hier al zeiden is het goed dat je een account aangemaakt hebt, zodat je wat meer kan te weten komen over het holebiwereldje ;)

Nog heel veel succes, en je mag me gerust eens een berichtje zenden, hoor, als je wil praten :)

groetjes!
Ier si, we gaan der allemaal aan! Heil het opperkonijn! Maar eerst nog ff boefen vo dood...

Min19'ers, mis jullie! ♥

Gesloten