verwarrend

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Jo_aalst
New user
New user
Geslacht: Man

verwarrend

Bericht door Jo_aalst » 29 jun 2013 12:30

Heey!

Ik ben redelijk nieuw hier op het forum, ik heb al een aantal verhalen gelezen en ik herken er mezelf echt vaak in...
Ik heb al enkele relaties gehad met een meisje, niet zo lang allemaal maar toch. De laatste was er echt één waarvan ik dacht dat ze voor altijd ging blijven duren... ach ja toen we van school veranderden, ieder naar een andere universiteit, groeiden we uit elkaar.
Sindsdien, bijna een jaar nu, ben ik vrijgezel en heb ik geen relatie meer gehad... Ik dacht altijd dat ik op meisjes viel maar toch heb ik soms, als ik een heel mooie jongen zie, zoiets van danm, wa ne lekkere :p
Ik denk dus wel dat ik misschien ook op jongens zou kunnen vallen...
Maar ik durf er zeker niet voor uit te komen, en ik wil dat ook niet eigenlijk.
Ik wil niet de stempel van "Homo" op gekleefd krijgen. Niemand van mijn vrienden weet ervan en dat zou ik dus zo echt wel willen houden. Soms is het wel een beetje raar, ik heb veel van die vrienden die over meisjes bezig zijn en ja dan doe ik maar alsof ik ze ook zo hot vind, terwijl ik eigenlijk de gast ernaast meer zie zitten ;)
Ik vind het zo verwarrend, wat wil ik nu eigenlijk?
We zien wel wat de tijd brengt...

Dude007
New user
New user
Geslacht: Man

Re: verwarrend

Bericht door Dude007 » 29 jun 2013 21:00

Man, ik snap je helemaal. Ik zit ook in deze situatie. Als je erover wilt praten, kun je me altijd een berichtje sturen.

Gesloten