bruinen voor de reis

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Lumia
New user
New user
Geslacht: Man

bruinen voor de reis

Bericht door Lumia » 27 jun 2013 04:16

Ik denk dat de meesten het wel leuk vinden om al een beetje bruin te zien voor ze op reis vertrekken naar de zon. Nu zit ik wa te zoeken om een reisje te boeken ma kzie toch nog wa wittekes :p

Wat vinden jullie eigenlijk de beste manieren voor een mooi niet overdreven kleurtje te krijgen

Zonnebank of laten bruinspuiten? Dat laatste heeft hier al iemand ervaring mee ?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Re: bruinen voor de reis

Bericht door JFK » 27 jun 2013 09:05

Lumia schreef:
Zonnebank of laten bruinspuiten?
So Jersey Shore. :P

Afbeelding

OT.

Nee serieus, ik heb een scandinavisch huidtype. Ik bruin gewoon niet. Punt. Twee weken Italië en je zag bijvoorbeeld bij mij geen verschil.
Aan de andere kant verbrand ik wel heel snel natuurlijk. Dus smeren is de boodschap.
Een zonnebank zou dan ook voor mij gelijkstaan aan een foltertuig.

Hoe dan ook...ik ga later een mooie gave huid behouden. :lovesigh: En dan ga ik eens goed lachen met al de rimpel'huid van anderen. 8)
Fluctuat nec mergitur

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 27 jun 2013 14:06

De beste manier om bruin te worden: veel buiten zitten! Zelfs bij bewolkt weer is er UV-straling, dus als de dagen lang genoeg zijn bruin je sowieso.

Als je daar geen tijd voor hebt en je er per se bruin uit wil zien, zou ik voor bruinspuiten gaan. Tenzij je liever diepere rimpels en een verhoogd risico op huidkanker erbij krijgt, dan is de zonnebank je vriend.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Lumia
New user
New user

Bericht door Lumia » 27 jun 2013 16:36

Simon... schreef:De beste manier om bruin te worden: veel buiten zitten! Zelfs bij bewolkt weer is er UV-straling, dus als de dagen lang genoeg zijn bruin je sowieso.

Als je daar geen tijd voor hebt en je er per se bruin uit wil zien, zou ik voor bruinspuiten gaan. Tenzij je liever diepere rimpels en een verhoogd risico op huidkanker erbij krijgt, dan is de zonnebank je vriend.
Ik heb eigenlijk geen tijd voor zonnebank dus mss doe ik dat spuiten dan wel. Iemand die dit ook al laten doen heeft? Kwil weten hoe dat in zijn werk gaat xD

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 27 jun 2013 22:01

Lumia schreef:Ik denk dat de meesten het wel leuk vinden om al een beetje bruin te zien voor ze op reis vertrekken naar de zon.
Nee. Dat is zoals kuisen omdat de kuisvrouw komt.

Soit, op reis gaan met het doel te bruinen doe ik niet. Dat komt vanzelf.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Aap in een Potje » 28 jun 2013 12:19

Stilicho schreef: Nee. Dat is zoals kuisen omdat de kuisvrouw komt.
²
Ik snap niet waarom je bruin wil zien voor je op reis gaat o.o daar bruin je echt wel hoor!
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 29 jun 2013 12:43

Aap in een Potje schreef:
Stilicho schreef: Nee. Dat is zoals kuisen omdat de kuisvrouw komt.
²
Ik snap niet waarom je bruin wil zien voor je op reis gaat o.o daar bruin je echt wel hoor!
Voor de foto's en al! :o
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Gesloten