Slices of Life [4]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
FiduciaryBank
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [4]

Bericht door FiduciaryBank » 29 nov 2013 00:44

Hades schreef:Ik herinner mij iets als klein kind, mogelijk als kleuter:

*steekt vinger in fitting van tafellamp* tiens dat draait precies keihard rond!
*schakelaar uit* nu stopt dat.
*schakelaar aan* en het draait terug!
-FRANS!! Blijft daar af!
Maar dat draait zo leuk! -Ik moet het niet weten!
Ook gedaan rond die leeftijd, maar zonder supervisie van de ouders op dat moment. Toch nog goed afgelopen.

Homba
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Homba » 30 nov 2013 18:57

Toen ik bij mijn ouders aankwam (die niet thuis waren) was ik nogal moe en vond ik geen koffie, waardoor ik me maar eventjes op mijn bed neerplofte. Plots staat mijn mama in mijn kamer om te vragen of alles ok is, blijkt het buiten donker te zijn en heb ik een hele namiddag geslapen. Oeps.

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 30 nov 2013 22:06

Ergens wist ik wel dat het niet kon zijn, dat het niet mocht, onbereikbaar... jij. Ik weet wat je gedaan hebt de 27e deze zomer, ik wist perfect waarom jij even verdwenen was. Is het fout van mij om dan nadien even met je mee te spelen? Misschien.. maar, wij waren al van het voorjaar aan het praten met elkaar en niet even, eventjes zo één milliseconde kon jij vermelden waar je mee bezig was?

Je bent erin geslaagd om mij van een hoogtepunt naar het diepste dal te sturen, te schoppen, maar goed, het is wat het is.
Spoiler! :
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 01 dec 2013 23:37

De bus op zondagochtend na een nachtje zwaar doorzakken:

De halflege bus stopt, en er stapt een oud, sjofel en schriel ventje op. Het eerste wat hij doet is vier keer een kruis slaan. :what:
Mijn -Oh, oh! oude katholieke kwezel-alert begon dus al keihard te loeien. Dan schuifelt die door de bus, passeert wel 10 lege plaatsen en staat dan stil waar ik zit en staart mij aan.
-RED ALERT- Ondertussen krijg ik ook in het snotje dat die man keihard stinkt en wou hij per se een praatje maken over het weer.

Argh.

Waarom, waarom moest die nu per se naast mij zitten voor een uur lang?
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 02 dec 2013 13:15

Mijn boiler op kot is sinds vrijdag kapot, met als gevolg dat ik moet kiezen tussen geen water of een rustgevend geluid van een waterval met natte voeten.

Nu is er een stinkende loodgieter die aan het vervangen, en ik ben blij dat ik die zijn uren niet moet betalen. Om de 5minuten loopt die naar beneden voor een moer of een sleutel, en hij zal niet vlakbij geparkeerd zijn, want dat duurt gemiddeld 10min.

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 02 dec 2013 13:42

Oh god, hij is nu iets aan het losvijzen en bij iedere slag moet hij kreunen.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 02 dec 2013 22:57

Ik vergat vandaag mijn sjaal in de Ikea en vond die een uur daarna op ongeveer dezelfde plaats terug (maar dan netjes opgevouwen). Nog nooit zo blij geweest dat de gemiddelde Vlaming niet weet wie Stephan Schneider is. :bid:

En ook: ik kocht strijkparels. STRIJKPARELS!
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 03 dec 2013 08:55

kinderknieën schreef:Ik vergat vandaag mijn sjaal in de Ikea en vond die een uur daarna op ongeveer dezelfde plaats terug (maar dan netjes opgevouwen). Nog nooit zo blij geweest dat de gemiddelde Vlaming niet weet wie Stephan Schneider is. :bid:
Ik ook! :D

Want die die sjaal is mooooi !! :lovesigh:
Fluctuat nec mergitur

Jolien
New user
New user

Bericht door Jolien » 05 dec 2013 13:48

Vorige week voelde ik mij zo'n behulpzaam mens toen ik een blinde vrouw hielp oversteken op een plaats waar ze aan't werken waren. Zeker toen ik haar de volgende dag opnieuw passeerde terwijl ze aan een andere vrouw haar appreciatie voor mijn kleine daad uitte. Ze wist natuurlijk niet dat ik net haar pad kruiste. Daar werd ik nu eens echt gelukkig van se. Ik heb iemand geholpen ik heb iemand geholpen joepie.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 05 dec 2013 21:59

Telkens ik lees over schade door natuur, krijg ik daar zo'n romantisch gevoel bij. Goethe-romantisch, niet The-Notebook-romantisch. Hoe veel technologie de mens ook ontwikkelt, de natuur is altijd in staat dat allemaal in 1 nacht te verwoesten. De macht van de natuur. Ik bewonder moeder Aarde toch wel een beetje. Ze zal altijd winnen tegen de mensheid (maar dat is dan misschien weer voor in het Onpopulaire Mening Topic).

Bovendien heb ik ook ongelooflijk wat medelijden met de Sint. Maar nu kunnen we tegen de kindjes zeggen dat de wind het roet van Piet heeft weggeblazen en dat hij daarom niet meer zo zwart is. Weer een probleem opgelost.

FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Bericht door FiduciaryBank » 06 dec 2013 00:19

Achter mij in de tram een vrouw die meermaals haar verhaal vertelde: €300000 gestolen door een paranormaal begaafde vrouw die haar huissleutels had verkregen en telkens ze weg was, stal.
Ze pendelde, maar ik geloofde dat niet

Quincy_
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Quincy_ » 06 dec 2013 10:20

Vanmorgen een heel boze mama gehad in de opvang omdat haar kind (1ste kleuter!) gisteren alleen naar het toilet was waar ze verdorie nog eens een natte broek bovenop had omdat ze de deur van het toilet niet open kreeg.. Grote broer die het kind kwam ophalen heeft zich dan blijkbaar over haar ontfermd. Totaal overstuur is dat meisje thuis gekomen.
En daar sta je dan, met je mond vol tanden. Wetende dat jij er op dat uur niet meer was, dat we voortdurend onderbemand zijn (2 begeleiders voor soms 60 kinderen) EN dat de mama echt wel overschot van gelijk heeft maarja.. Aaaargh, van zo'n fouten word ik zo ongelukkig...
Sometimes when we think we are keeping a secret, that secret is actually keeping us.

adarr91
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door adarr91 » 06 dec 2013 10:32

Proficiat!
U heeft allen de 25 pagina's bereikt!
Als beloning krijgen jullie allemaal een spiksplinternieuw topic waar je al je levensverhalen naar hartenlust met ons kan delen.

Alstublieft, graag gedaan!
- The journey of a thousand miles begins with one step -

Gesloten