Slices of Life [4]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
lenny
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [4]

Bericht door lenny » 13 nov 2013 15:05

Mijn laptop wordt nu toch echt wel hoogbejaard.
Hij wordt zelfs al grijs :o

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 13 nov 2013 20:09

Ik kom toe op kot en alles is donker. Er staat een pad van kaarsjes naar de zetel en een tafeltje met tapa's, kidibul en nog meer kaarsjes. Gezelligheid ten top. :lovesigh:
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 13 nov 2013 20:43

Sms: "<Springbal>... ik heb n potential lover vr u :). Hij werkt bij telenet en ziet u wel zitten. Volgens hem zie je er zeermannelijk ui. Zijn naam is ... en woont in ... (beschrijving etc) Check facebook eens :) "
Geweldig, ben ik als man emotioneel en hormonaal zo ongesteld als maar kan, zit ik zelf hier en daar in de war, krijg ik er nog even een "extra schepje" bij. Okay, die lieve schat doet dat enkel maar uit goede bedoeling maar kom :)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 14 nov 2013 09:26

Regen én platte fietsband én de trein missen hierdoor.

Gelukkig was ik al bij al maar een halfuurtje te laat op het werk en bestaat er Starbucks.
Fluctuat nec mergitur

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 14 nov 2013 17:49

Tegen stagementor (durven) zeggen dat je je eigenlijk niet goed in je vel voelt op de dienst, 't is een overwinning voor mezelf, en verlichtend
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Wall » 14 nov 2013 21:22

BiNDing schreef:Ik kom toe op kot en alles is donker.
En heel de straat zat zonder stroom! Voor meer dan een uur! Van gezellig praatjes maken buiten was geen sprake met dit weer. Dan maar eenzaam binnen met een fietslichtje en een gsm-licht... Uiteindelijk heb ik dan maar primitief gekookt boven ons gasvuur. In de donker.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 15 nov 2013 09:12

Ergens is dit vreselijk grappig maar ook enorm triest tegelijkertijd.

Op de trein zat er iemand die enorm stonk. Maar dan ook enorm. De geur hing echt in de helft van de wagon. Gevolg was dat iedereen zich verdrong in de tweede helft van de wagon. En die man zat dus helemaal alleen in een helft van een drukke spitsuurtrein.

De gelaatsuitdrukkingen van nietsvermoedende mensen die passeerden (en dus de geur opvangden) was hilarisch. Zeker omdat iedereen ze in de gaten hield en spontaan begonnen te gniffelen.
Fluctuat nec mergitur

malu
Regular user
Regular user

Bericht door malu » 16 nov 2013 16:37

De conducteur die deze morgen later floot zodat ik mijn lief nog een afscheidskus kon geven. Hoera voor die conducteur, maar nog meer hoera voor mijn lief!
Travel is the only thing you buy, that makes you richer.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 17 nov 2013 09:39

Night of the proms was zo mooi :love: mijn liefde voor jazz, klassiek muziek en Amy McDonald is weer bevestigd :lovesigh:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 17 nov 2013 19:23

Daarnet in de trein van Brussel naar Gent. We komen bijna aan in Gent-Sint-Pieters. De conducteur roept om: "Dames en heren, zo dadelijk komen wij aan in Gent-Sint-Pieters, eindstation van deze trein. Het is nu 18.37h, voor de mensen naar Oostende, de trein vertrekt om 18.38h op spoor 9, tevens het uur dat wij zullen aankomen. Hopelijk haalt u dat nog. Anders kan u de vervangbussen nemen, richting Aalter en Bruggen, veel avontuurlijker." Dan nog een beetje verder babbelen over de vertrekken van de treinen. "Als u terug wil naar Brussel, dat kan op spoor 8."
He made my day!
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 18 nov 2013 09:25

Ik vind het ergens vreemd, raar en eng dat mensen veel meer moeite voor je doen als je bepaalde horecazaken binnenstapt met zakken van bepaalde winkels.

Waar het personeel je anders bijna omver lopen, deden ze nu keiveel moeite om ons een plaats te kunnen geven in de drukte, dat het bijna eng was.

:-?
Fluctuat nec mergitur

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 18 nov 2013 21:17

Na een hele dag tot de constatatie gekomen dat ik mijn t-shirt omgekeerd aanhad. Tragisch...
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 18 nov 2013 21:53

Ik heb zo een moment in mijn leven gehad dat alles samenvalt. Na een ongelooflijke wijze week te hebben gehad met veel nieuwe vrienden (en niet te vergeten: vriendinnen) sloot ik ze af met de meest geweldige presentatie dat ik in jaren heb gegeven. De voldoening, het gefeliciteer, de prijs en de leuke drink waren de kers op de taart. en dan,... dan gebeurt het,.. zomaar.. van het één op het andere moment sta je naast een ziekenhuisbed met zijn hand in de mijne en kon ik enkel maar denken 'durf mij niet hier alleen achter te laten'. Het is gek om te constateren dat ik op zo'n moment enkel maar woede kan voelen en onmacht en daaruit nog meer woede.
Enkele uren voor dit gebeuren voelde ik mij echt op de top van de wereld, om dan te vallen in de diepste put die er is. Ooit las ik eens 'verdriet is zoals de oceaan, het is groter en dieper dan wij ons kunnen voorstellen'.
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 19 nov 2013 11:21

Over een paar uur heb ik kickboksles. Eigenlijk is het best wel leuk om dingen te doen die helemaal niet bij mij passen.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 19 nov 2013 14:56

Homba schreef:Over een paar uur heb ik kickboksles. Eigenlijk is het best wel leuk om dingen te doen die helemaal niet bij mij passen.
Ik wil eigenlijk ook zoiets gaan doen! Is dat tof? :D

OT: 120 euro om met mij naar bed te gaan. True story. Wablief? 120 euro?! Alsof ik een goedkope hoer ben..
Laatst gewijzigd door Liro op 20 nov 2013 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 19 nov 2013 21:18

We stonden weer waanzinnig in de file vanochtend met de bus (KOOPT ALLEMAAL EEN CAMBIO ABONNEMENT EN CARPOOLT WA MEER, DUMBASSES) waardoor ik een kwartier te laat in de les kom. Het is zo'n aula waar je bovenin binnenkomt. Op het moment dat ik de aula binnenstap zegt de (niet onknappe) prof 'Ah, kijk se, daar is Paswoord" waarop iedereen mij schaapachtig aankijkt en ik verbijsterd hallo zwaai. Ze was blijkbaar ingegaan op een voorbeeld dat ik de vorige les gaf. She's been thinking about me. 8)
Spoiler! :
Of toch aan mijn voorbeeld. Stiekem vind ik dat wel tof.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 21 nov 2013 00:25

Ik werkte vandaag al m'n slides bij tot datum.
Spoiler! :
Afbeelding
Nu kan ik eindelijk verder *kuch* beginnen *kuch* in mijn cursussen.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 21 nov 2013 09:45

Deze week ben ik dankzij de NMBS al geen enkele keer op tijd op mijn werk toegekomen. Vandaag slaagden ze erin om een veel te korte trein in te leggen (die dus logischerwijze onverantwoord overvol zit. Niet zo handig als je moet opstappen op het allerlaatste station voor de eindhalte)

Soit..Pissed dus...
maar de vrolijk 'goedemorgen iedereen' van de conductrice op de aansluitende trein toen ze gewoon door de trein liep, deed alle frustraties meteen smelten.
Fluctuat nec mergitur

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 21 nov 2013 12:12

Het is nog maar eens aangetoond dat mijn oriëntatievermogen niet aangepast is aan het bedrieglijke stratenpatroon van de stad. Maar goed, zo heb ik het Gravensteen nog een keer gezien.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 22 nov 2013 17:20

Vandaag de valies van iemand die op kot zat voortgetrokken, ze was wel blij met de hulp. Al had ik liever die andere, roze valies van haar haha :angelface2:

Gesloten