Slices of Life [4]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Autumn
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Re: Slices of Life [4]

Bericht door Autumn » 24 okt 2013 15:00

Ik kreeg pralines, niet van mijn favoriete merk, maar ik moet dankbaar zijn omdat ik pralines kreeg.. Ik dacht 'laat ik er eentje eten bij mijn tasje koffie', maar doordat ze niet van mijn favoriete merk waren, wist ik niet wat er in de pralines zat en ik sta niet graag voor verrassingen. Dus ik at er eentje en ze smaakte niet zoals ik dacht dat ze zou smaken dus nam ik er nog eentje, weer hetzelfde. Nu heb ik vier pralines gegeten, geen enkele was lekker en voor het eerst in mijn leven werd ik niet gelukkig van chocolade.

lenny
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Bericht door lenny » 24 okt 2013 15:46

ik maakte vandaag een tussenstopje bij de fietshersteldienst om daar mijn banden op te pompen
daar aangekomen wil ik die pomp op mijn ventiel zetten, maar merk ik dat het topje van mijn ventiel eraf gekraakt is... (dat metalen topje dat je zo moet opendraaien)
ik verbaasd over wat ik zie, wrijf eens over het uiteinde
PSSSSSSSSSS
ben dan maar direct naar binnen gegaan...
Spoiler! :
nuja die zou hoedanook moeten vernieuwd worden, anders ging ik dat toch maar blijven uitstellen aangezien hij wonder boven wonder druk bleef behouden

danku sissende band dank u :adore:

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 24 okt 2013 16:25

Tweede stage sollicitatie op twee dagen tijd. Gisteren ging het goed, maar vandaag ging het super. Praten over Game of Thrones en Breaking Bad + mooi terras + allemaal jonge gasten + Apple OVERAL.

:rock:

Ja hoor, de beslissing is gemaakt. Ik zal wel enkel en alleen omsingeld worden door testosteron.

adarr91
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door adarr91 » 25 okt 2013 20:52

t' Is gebeurd.
De tijd is gekomen dat ik Gent, eerder dan mijn ouderlijk huis, benoem als 'thuis'.

:lovesigh:
- The journey of a thousand miles begins with one step -

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 26 okt 2013 01:52

Mijn collectief moest vandaag een lezing geven op een groot grafisch designcongres. Van de gedachte aan een lezing alleen al werden we zo zenuwachtig dat we een performance gedaan hebben waarbij we in een skelettenpak dansten voor 1000 mensen op Safri Duo. Erna kwam een man naar ons toe en zei dat we hem ontroerd hadden. Het leven van een beeldend kunstenaar is mooi.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 27 okt 2013 21:48

Het einde van mijn paper ligt strikt gezien slechts nog op 87 woorden van mij verwijderd maar ik kreeg een acute writer's block. Een verdiep lager zingt iemand het liedje van Jigglypuff en buiten hoor ik alleen maar regen of dat geluid van wieltjes van valiezen over straatstenen, misschien een combinatie van de twee. Het meest problematische is dat ik eigenlijk nog een heel hoofdstuk wou schrijven.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 27 okt 2013 22:34

Homba schreef:Het einde van mijn paper ligt strikt gezien slechts nog op 87 woorden van mij verwijderd maar ik kreeg een acute writer's block. Een verdiep lager zingt iemand het liedje van Jigglypuff en buiten hoor ik alleen maar regen of dat geluid van wieltjes van valiezen over straatstenen, misschien een combinatie van de twee. Het meest problematische is dat ik eigenlijk nog een heel hoofdstuk wou schrijven.
Adjectieven toevoegen, ook wat bijvoeglijke bijzinnen, cijfers languit schrijven. Klaar!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 28 okt 2013 09:08

Vrijdag gaf ik een hand aan koning Filip tijdens de Blijde Intrede in Brugge, waar ik daarvoor een woordenwisseling had een provocerende Vlaams-Nationaliste. :lovesigh:
JFK in aanval is altijd tof.
Spoiler! :
Allez.... Er was een plaats voor tegenprotesteerders om te staan..Dan moet je toch niet tussen anderen gaan paraderen met je leeuwenvlag met een air van hier tot in Tokio? Respecteer elkaar toch eens....En verknal een leuke gebeurtenis voor heel veel mensen niet.

Goed ja...ik moet wel zeggen dat het eigenlijk niet zo'n snuggere vrouw was. Er scheelde wel iets aan...
Hoe dan ook was er enorm veel plezier, samenhorigheid en een warm gemeenschapsgevoel. Dat was heel tof om mee te maken.
En hoe Mathilde omgaat met mensen...Zo'n warme, spontane en klassevolle vrouw. Je ziet gewoon dat ze het oprecht doet.
Fluctuat nec mergitur

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 28 okt 2013 12:08

Wil ik lenny verrassen, heeft de trein vertraging waardoor ik een aansluiting mis en 40 minuten moet wachten. Kom ik dan eindelijk aan waar ik moet zijn, geeft de man achter het loket een te vage beschrijving van waar ik naartoe moet en loop ik verloren. Ben ik dan toch maar aan mensen de weg gaan vragen en blijk ik helemaal de verkeerde kant uitgelopen te zijn. Godzijdank ben ik er toch geraakt :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 28 okt 2013 15:39

Waar ligt boven of onder nu weer? Mijn kompas slaat tilt.

Gelukkig hebben we bergen werk en bossen vrienden/kennissen die allemaal hun recht op aandacht opeisen waardoor het op z'n minst lijkt alsof ik zo'n harde "elke dag weer een dubbel geboekte agenda is voor mij even pinda's als het gras maaien"-manager van het leven ben.

haha
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 29 okt 2013 09:09

Ik dacht dat koffie een goed idee was als je moet werken voor school, maar nu sta ik rond te springen en te dansen en kan ik dus niet meer vertalen.
Ik dacht ook dat erasmus in het zuiden gemakkelijker zou zijn dan in het noorden. Ik heb alleszins een stapeltje meer werk! Laten we hopen dat ze gemakkelijker verbeteren.

Ik moet echt stoppen met denken.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 29 okt 2013 21:30

M'n zusje blijft op kot slapen vanavond (zij heeft vakantie). Ze heeft een foto van zichzelf, een postkaartje, een plantje, haar wekker en een kleurlampje mee. "Om zich thuis te voelen". :D

Soms kan ze toch zo geniaal zijn :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Kiwi
Regular user
Regular user

Bericht door Kiwi » 30 okt 2013 12:00

Opslag in de sjakos! Met wel 1 euro méér per uur! Tsjakka! :cheerleader:

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 30 okt 2013 13:35

Grappig om hier nog eens te zijn. Er is niets veranderd :)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 31 okt 2013 00:18

op café geweest met iemand voor de eerste keer, gek dat ne mens blijkbaar onbekommerd over een hoop zaken vertelt zonder mekaar deftig te kennen.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 31 okt 2013 10:57

Onze koffiemachiene thuis is al een tijdje kapot. Telkens als er koffie wordt gezet loop hij over. Dit komt omdat het deksel telkens verstopt geraakt en geen lucht meer doorlaat. Vanmorgen kreeg ik het geniale idee om een rekkertje te spannen tussen de kan en het deksel waardoor de knop naar beneden staat. Zo kan er wel lucht door en geraakt dat deksel niet meer verstopt. Mijn ouders zijn me erg dankbaar nu :D Mijn pa schoot in de lach toen ik het vertelde om het zo eens te proberen en zei dat het goed is dat we toch tenminste nog 1 slimme hebben in het gezin 8) egoboost, BOOM :D
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Doll
New user
New user

Bericht door Doll » 31 okt 2013 20:23

ik heb daarjuist spontaan 'ja' gezegd toen mij gevraagd werd om op café te gaan, een stap dichter om mijn verlegenheid te overwinnen

Afbeelding
Spoiler! :
Nosy little fucker aren't you

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 31 okt 2013 21:48

Het gaat als volgt:

ik plaag haar
en
..

ze plaagt mij terug

:love: wat is ze geweldig :love:
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 01 nov 2013 12:42

Hoe gelukkig kan je iemand maken met een simpel wii-spelletje? :D
Gisteren iets geruild tegen het spel van Rock Band: Green Day en zo onze beste vriendin H heel erg happy gemaakt, die kregen we de eerste uren niet meer van de wii af!
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 02 nov 2013 16:42

Hrmpf, feestje gisteren bij vrienden. Iemand nieuw leren kennen die zich verkleed had als teddybeer in zo'n teddybeeronesie. Ladderzat werd die nog schattiger.

:love:

Gesloten