Slices of Life [4]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
dingetje
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Slices of Life [4]

Bericht door dingetje » 15 jun 2013 21:26

analyse schreef:Vandaag even in de rapte een andere auto gekocht *slik*, soms verbaas ik mezelf.
Ge kunt dat soms teegenkomen hé, met uw lijstje in de hand: brood - check, water - check, melk - check, auto - check, worsten-check. Ik zie het al helemaal voor mij :D
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

lenny
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Bericht door lenny » 15 jun 2013 22:30

ik zat in kleermakerszit op mijn bed met mijn computer op mijn schoot
om een eind later te ontdekken dat ik mijn been verbrand heb door mijn broek heen met de uitlaat van mijn computer...
nu is er zo een rode vlek op mijn been
en het doet nog meer pijn dan je zou denken
dan te bedenken dat ik dat niet eens gemerkt heb...

Berly
Experienced user
Experienced user

Bericht door Berly » 16 jun 2013 00:11

lenny schreef:ik zat in kleermakerszit op mijn bed met mijn computer op mijn schoot
om een eind later te ontdekken dat ik mijn been verbrand heb door mijn broek heen met de uitlaat van mijn computer...
nu is er zo een rode vlek op mijn been
en het doet nog meer pijn dan je zou denken
dan te bedenken dat ik dat niet eens gemerkt heb...
klinkt als auwtch
Berly is back!

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 16 jun 2013 10:02

Vandaag is Bloomsday, hoera!

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 16 jun 2013 10:05

Gisteren eerst een gezellig roddeluurtje met chocopot, om daarna te gaan slapen en anderhalf uur later weer op te staan. Te studeren, een sms te krijgen van papa 'als je zin hebt in een braadworst, kom maar mee met mama naar *cafe in mijn woonplaats*', Aap denkt: ALRIGHT! en gaat mee met mama naar het cafeetje. Zus en haar boyfriend zijn ook mee en zo zitten we nog eens met het hele gezin op cafe. Wat best wel gezellig was. En ik vroeger maar klagen dat er niks te doen is in mijn woonplaats!
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 16 jun 2013 14:25

nu ongeveer twee maanden niets van sport kunnen doen na een klein ingreepje met vervelende open wonde (die mooi opgroeide) en drukte met stage en examens. Gisteren mezelf nog is bekeken en al. Ik sta nog mooi op gewicht daar niet van, en ik was geen afgetrainde kerel, niet echt maar mijn kuiten waar ik zo "fier" op was zijn papperig aan 't worden en ik kan met mijn vingers de precies tussen mijn scheen- en spaakbeen voelen. Mijn bovenbenen zijn nog goed om te isoleren tegen de koude en als reservevoorraad calorieën in geval van hongersnood. De paar buikspiertjes die ik had lijken ook weg en mijn bovenarmen zijn precies ook terug zoals toen ik 15 was. Drama en zo.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 16 jun 2013 16:03

kinderknieën schreef:OT: Ik ben net tot het besef gekomen dat ik eigenlijk echt te veel plastic dinosaurussen heb voor een 25-jarige. En er komen er ook altijd maar bij.
Plastieke dinosaurussen worden gemaakt van dode dinosaurussen. :(

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 16 jun 2013 16:29

Mja, lekker buiten zitten...
Eerst een overheersende geur van rottend vlees, een buurman die zijn gras begint te maaien, een onverklaarbaar luid zoemend geluid in de lucht en op de koop toe nog een vogel die zijn gevoeg doet op mijn versgewassen haar.
FML

EDIT: blijkbaar doen mijn luchtwegen ook mee met de pollen-hype die mijn oog creëerde. All hail Otrivine Duo.
Ars Gratia Artis

charlott011
New user
New user

Bericht door charlott011 » 16 jun 2013 17:33

Pauzeren voor gevorderden:

1. Creëer op magische wijze een gat in je toch al te krappe studeerschema.
2. Zoek een bestemming die op enkele uren bereikbaar is en voldoende culturele en architecturale hoogstandjes biedt om je lief en jezelf minstens één dag te entertainen (want meer tijd is er toch niet).
3. Boek een hotelletje in Rotterdam en klaar is kees!

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 17 jun 2013 12:25

Ik las zonet de eerste alinea uit Vijftig tinten grijs (want ik moest het klaarleggen voor een lener, en bedacht me dat ik niet mag oordelen voor ik het zelf eens geprobeerd heb). Dat mensen verder willen lezen dan die eerste bladzijde. De eerste zinnen:
"Ik zucht. Totaal gefrustreerd kijk ik naar mezelf in de spiegel. Ik haat mijn haar! Het wil gewoon niet zitten."

Dat is bijna geen respect hebben voor je lezer. Als je dat vergelijkt met mijn held Jos Vanderloo (De muur):
"Op de stroom van mensen dreef ik mee door de tunnel buiten het station. als een stuk hout op het water: nu en dan blijft het even haken, maar dan sleurt de vloed het weer verder.
De uitgang: een gapende muil, die duizenden mensen de stad inspuwde. De stroom werd breder en liep nu vrij uit in de stratendelta."
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Autumn
Regular user
Regular user

Bericht door Autumn » 17 jun 2013 14:48

Ik heb net soep gemaakt en mijn brood staat in de oven.
Volgens mij voel ik me zoals een vrouw in Bokrijk.

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 17 jun 2013 19:39

Vandaag ontdekt (na 3 jaar) dat mijn beste maatje op d'unif op 1 cijfer na hetzelfde rolnummer als mij heeft. Predestinatie.

Nicky
New user
New user

Bericht door Nicky » 17 jun 2013 22:25

Als zorgkundige heb ik vandaag de verpleegkundige verbeterd in haar werk.
Niet 1 maar wel 5 keer!
Grote ergernissen van mijn kant, slechte ontvangst van commentaar aan de andere kant.
Toch stiekem trots op mezelf aangezien ik in september start met de opleiding tot verpleegkundige :D
I like to keep my issues strong,
but it 's allways darkest before the dawn

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 18 jun 2013 01:15

Om twaalf uur 's nachts nog een last-minute illustratieopdracht krijgen die de volgende ochtend af moet zijn is echt niet tof :(
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 18 jun 2013 21:37

Mijn onmisbaar en ijskoud voetenbadje onder m'n bureau tijdens deze tropische hitte. Afkoeling gegarandeerd!
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 18 jun 2013 21:59

deze avond denken: 'hmmm misschien moet ik eens gaan lopen', broek aan,shirt aan schoenen aan alles verloopt volgens plan. Ipod in de handen hebben en terwijl ik wandel richting mijn effectief loopstraatje horen dat er mij iemand roept.
Dingetje kijkt om en denkt 'hmmm bier, geïmproviseerde tafel, wat mensen fijn fijn fijn'. Drie uur later wegwandelen met een beginnende kater en nieuwe vrienden erbij. Lang leve de blok :D
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

Autumn
Regular user
Regular user

Bericht door Autumn » 19 jun 2013 12:04

Een auto zoeken op een donkere weide waar er 30 000 andere auto's staan is niet makkelijk.
Om niet te zeggen 'bijna onmogelijk'.
Gelukkig waren er hoffelijke jongens die zeiden 'meisjes, mogen jullie nog zo laat alleen op een weide rondlopen' (die 30 000 andere auto's waren er ook nog dus 'alleen' zouden we onszelf niet echt genoemd hebben) en die ons dan hebben helpen zoeken, inclusief ons over grachten hebben helpen springen. Ja, vrouwenemancipatie was ver zoek op dat moment, maar ach, daar doe ik toch al niet aan.

Disco Dude
Regular user
Regular user

Bericht door Disco Dude » 19 jun 2013 15:35

Ik wou dit gewoon even delen..
Vind ik echt zo mooi. (Amai, ik ben melig vandaag..)
Afbeelding
Homo sapiens non urinat in vento.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 19 jun 2013 16:46

Ik heb vandaag iets meegemaakt, dat zodanig cool was, dat iedereen mij nu leuk zal vinden: ik vroeg me een paar seconden af wat de gemeente bedoelde met het aanplanten van anderhalve hectare kaliumhydroxide. Toen bleek dat KOH de afkorting voor korte-omloophout was! Hahaha!
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Mephistoteles
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mephistoteles » 19 jun 2013 19:52

Disco Dude schreef:Ik wou dit gewoon even delen..
Vind ik echt zo mooi. (Amai, ik ben melig vandaag..)
Spoiler! :
Afbeelding
Ik wil :(

OT: hierop voortgaande, vandaag een discussie gehad over homohuwelijk en adoptie, blijkbaar was ik de enige van de klas die argumenten had tegen adoptie voor homo's/lesbiennes... als enige homo in een groep van 18 mensen... (weirdness)
Feare no more the heate o' th' Sun,
Nor the furious Winters rages,
Thou thy worldly task hast don,
Home art gon, and tane thy wages.
Golden Lads, and Girles all must,
As Chimney-Sweepers come to dust.

Gesloten