Slices of Life [4]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
mientje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Slices of Life [4]

Bericht door mientje » 01 sep 2013 09:10

Nu ik nog een derde vak Latijn moet beginnen leren, lijkt wiskunde me opeens een ongelooflijk interessante richting.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 01 sep 2013 13:39

Het lijkt vandaag een beetje oudejaarsavond. Morgen start er een nieuw jaar, een nieuw schooljaar weliswaar maar toch... Altijd een beetje spannend!
every new beginning comes from some other beginning's end

Lawstudent
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Lawstudent » 01 sep 2013 16:44

Gisteren heb ik een rommelmarkt gedaan. Ik dacht dat het een saaie dag ging zijn maar 2 mensen hebben me het dubbele betaald van wat ik vroeg voor iets en een lelijke 40-iets jarige oude arabische man heeft mij aangeboden om enkele dagen met hem door te brengen om te :ahem:

:love: aan die twee lieve dames en een :kots: aan die man. Ik ben nog steeds ondaan van dat gesprek. Nooit had ik gedacht dat er zoiets ging gebeuren.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 01 sep 2013 17:15

Lawstudent schreef:... een lelijke 40-iets jarige oude arabische man heeft mij aangeboden om enkele dagen met hem door te brengen om te :ahem: ...
Wuuu? :what: :kots:
Walgelijk.
Laatst gewijzigd door BiNDing op 01 sep 2013 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 01 sep 2013 18:26

Paswoord schreef:Ik drink mijn laatste slokken water. Moet eigenlijk nuchter zijn vanaf middernacht, morgen operatie aan de wijsheidstanden.
Je gaat die ijszak nog haten. Ik kon die niet verdragen. Zo'n lastig gevoel!

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 01 sep 2013 18:47

Gisteren 20 euro verdiend door 10 minuten dakpannen over te laden in de truck van een onbekende die er wat meer mee was. De blik van mijn vader... haha :)
Laatst gewijzigd door Pancake op 02 sep 2013 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Bart_D
Regular user
Regular user

Bericht door Bart_D » 01 sep 2013 23:10

Na twee maanden op interim basis te hebben gewerkt, nu zeker van een contract voor onbepaalde duur! :woot:
I just wish I could fast-forward through my life and see that everything ends up okay.

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 02 sep 2013 01:50

Een ongelooflijke drang om te schilderen zit in mij verborgen en wil nu vervult worden. Niet nu zoals kzal dat morgen eens doen maar nu, nu nu het is tien voor twee 's nachts. Ik heb helemaal geen verf in huis laat staan dat ik een band heb met schilderen. Zou ik in een soort van tussentijdse midlifecrisis beland zijn?
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 02 sep 2013 10:17

Ik werd dit weekend met twee vrienden wakker in de zetel van een wildvreemde die ons een sleutel en een routebeschrijving had gegeven toen hij hoorde dat we die nacht van plan waren in onze van te slapen. De man had ontbijt klaargemaakt voor ons en al. Gastvrijheid, waaw :lovesigh:

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 02 sep 2013 13:47

Vorige week kwamen ik en het lief op het idee om afgelopen zaterdag te gaan kamperen.
Uiteindelijk zijn we de vrijdag vertrokken en gaan we vanavond terug, wat al 4 nachten betekent. Het is geweldig. Ma echt superzalig.
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Paswoord
Experienced user
Experienced user

Bericht door Paswoord » 02 sep 2013 18:44

Préttiggestoord schreef:
Paswoord schreef:Ik drink mijn laatste slokken water. Moet eigenlijk nuchter zijn vanaf middernacht, morgen operatie aan de wijsheidstanden.
Je gaat die ijszak nog haten. Ik kon die niet verdragen. Zo'n lastig gevoel!
Ik vond het best meevallen, gelukkig. Enkel in het ziekenhuis zo'n 2-3 uur (half in slaap aan het sukkelen de helft van de tijd) aan mijn kaken en daarna niet meer. Geen zwelling, geen pijn, ik heb zelfs al op chipjes geknabbeld! There is a God.

Kiwi
Regular user
Regular user

Bericht door Kiwi » 03 sep 2013 07:04

Mijn lief is om 6u45 opgestaan voor haar tweede werkdag (voor echt hé). Aan het ontbijt: "KOMAAAAAAN TOOOOAAAAAST!"

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 04 sep 2013 13:30

Gisterenavond verliep het niet zoals ik had gepland, ik leek even op een roetsjbaan te zitten .. en wat een fijne avond is het uiteindelijk geworden. Het is lang geleden dat ik zo hard met hem heb gelachen, alles leek als vanouds, alsof er nooit iets is gebeurt.
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 04 sep 2013 14:01

Morgen laatste herexamen. Gisteren eigenlijk niets geleerd, vandaag ook nog niet echt. Het kan me ook niet echt meer schelen, ik ben opgestudeerd
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 04 sep 2013 14:38

Tijdens de werkweek voel ik nooit hoe moe ik ben, tot ik 's avonds op de schoot van mijn lief in slaap val. <3
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

boekenwurmpje
Regular user
Regular user

Bericht door boekenwurmpje » 04 sep 2013 18:18

Ik heb haar terug gevonden. Ik heb nog moeite het te geloven. En ze was niet in paniek gevlucht van mijn onorthodoxe zoektocht. Nu kan ik haar echt leren kennen. Happy me :)

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 04 sep 2013 21:51

Ik moet deze maand drie klassen in het BuSO-kunstonderwijs begeleiden met een tentoonstelling. Ik was eerst superzenuwachtig omdat ik niet goed wist wat ik moest verwachten, maar het zijn de grappigste pubers die ik ooit ontmoet heb. Vandaag was het mijn derde dag met hen en ik wil nooit meer weg. :love:
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 05 sep 2013 11:22

Ik en mijn lief zijn deze week gevallen met de brommer. En ik vond het leuk. Ma echt he, ik vond het best wel grappig. Nu heb ik wel een wond op mijn been en mijn hand maar dat geneest wel
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 05 sep 2013 17:36

Er waren 2 van de 8 mensen aanwezig op het herexamen. 1 van de twee gaf af na een uur. De andere studenten die daar zaten, hadden ook allemaal gedaan naar 2u. Dus zat ik daar nog bijna een uur alleen examen te maken. Weird. Normaal ben ik altijd een van de eersten van ons vak die afgeeft. Nu eigenlijk ook. Alleen al voor het examen af te werken zou ik er dus eigenlijk moeten door zijn...

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 09 sep 2013 20:16

Vandaag stond ik veel te vroeg op om samen met de pendelaars naar Gent te vertrekken. Stiekem vond ik het wel leuk om even terug het middelbaarritme aan te nemen. Eenmaal in Gent was het wachten op Lenny om samen naar de IKEA te gaan, maar eerste late verjaardagscadeautjes! Kottbular, gebakjes en gratis koffie, overgoten door een sausje van meubels en kotideetjes!
Om dan, als we terug op mijn kot waren, ongeveer al mijn meubels in alle mogelijke posities te plaatsten en we hebben plaats gevonden voor een zetel! Hoezeeee! Applaus voor Lenny, want hij deed eigenlijk al het denkwerk.
En om af te sluiten nam minj zus mij nogal in de maling, maar ook dat werd dubbel en dik goedgemaakt toen ik haar enorm zag flippen voor een dikke spin in de wc.

Gesloten