Slices of Life [4]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
boekenwurmpje
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Re: Slices of Life [4]

Bericht door boekenwurmpje » 04 jul 2013 13:51

Perdrix schreef:
Saartje89 schreef:mijn mama die in het ziekenhuis is belandt vandaag, en ik ben erg ongerust,want ze weten niet wat het is :emo:
:hugs:

In hetzelfde genre:
Mijn mama is vandaag opgenomen in het ziekenhuis voor depressie. Het is het beste voor haar, maar dat maakt het niet minder moeilijk. Het is eigenlijk zelfs een pak van mijn schouders. Toch vloeien de traantjes heel erg vlot.
Morgen vertrek ik op kamp. Jammer dat ik er niet kan zijn voor mijn zus en mijn mama, maar ik zal er toch proberen van te genieten! Zorgen dat er wat relatieve rust in mijn hoofd terugkeert.
:comfort:

Maar tracht je inderdaad toch te amuseren op kamp

OT : Mijn vakantiejob is nogal saai

Saartje89
Regular user
Regular user

Bericht door Saartje89 » 04 jul 2013 16:32

Het gaat al wat beter met mijn mama, hopelijk mag ze morgen naar uit het ziekenhuis

BiNDing
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door BiNDing » 04 jul 2013 17:31

Naar de dierentuin met het eenjarige metekindje van mijn beste vriendin. Superschattig!
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Mephistoteles
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mephistoteles » 04 jul 2013 18:22

Vandaag op café geweest met een drie medereizigers voor morgen uit mijn buurt, leuke mensen!
Feare no more the heate o' th' Sun,
Nor the furious Winters rages,
Thou thy worldly task hast don,
Home art gon, and tane thy wages.
Golden Lads, and Girles all must,
As Chimney-Sweepers come to dust.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 04 jul 2013 18:35

Organiseren, organiseren,
wie z'n best doet zal het leren :typ:
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 05 jul 2013 04:02

Wéér ziekskes. Alsk tegen maandag niet genezen ben heb ik een enorm probleem. :cry:

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 05 jul 2013 14:41

ik ben stiekem fan van de NMBS, af en toe
Treinbegeleider 1: "ik ga u een voorstel doen. U mag uw fiets hier naast het WC zetten en u in eerste klasse zetten om hem in het oog te houden" --> "maar meneer ik heb maar een tweede klas ticket" *tuit lippen en gebaart dat ik mag instappen
Treinbegeleider 2: "juffrouwke ze kunnen uw muziek tot aan de deur horen, zout ge die muziek wat stiller kunnen zetten alstublieft?" *muziek gaat onmiddelijk op stil"
:rock:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 08 jul 2013 10:04

Ik moet mij constant verantwoorden waarom ik zo lang congé heb. (en commentaren à la "ambtenaren blablablabla"), maar de helft ervan zijn zuurverdiende overuren... :roll:
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 08 jul 2013 12:44

Echo, ze zijn gewoon jaloers!
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

boekenwurmpje
Regular user
Regular user

Bericht door boekenwurmpje » 08 jul 2013 12:47

Uiteraard is het net nu ik vakantiewerk heb zo een geweldig weer,en moet ik binnen zitten. Gelukkig heb ik hier internet tijdens de saaie momenten

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 09 jul 2013 11:10

Gisteren was er een knappe gast die rondliep in mijn gemeente zonder t-shirt, wat een lijf had hij. Nu vermoed ik dat verschillende mensen vermoeden dat ik homo of bi ben omdat ik gestopt ben en me heb gedraaid om de gast verder te bekijken en dat ik daarna met een stomme glimlach verder heb gewandeld.

Nu heb ik weer een glimlach denkend aan die gast, hopelijk blijft het warm en heeft hij nog zin om zijn spieren te tonen hier :kwijl:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 09 jul 2013 11:53

Half Gent had net als ik het idee om het nieuwe Vooruit-terras uit te proberen.
Fluctuat nec mergitur

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 09 jul 2013 22:51

Heel de dag zitten werken in de brandende zon, op geen enkel moment erbij stil gestaan dat ik zwaar ging verbranden. :(

Quasi al de Gentkru die ik ken zit blijkbaar ergens anders dan in Gent. Kwil uit eten gaan.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 14 jul 2013 23:21

Ik wou toch even aan iedereen laten weten dat ik niets te vermelden heb dat werkelijk interessant is.

Voor de rest heb ik vandaag door een gids een idee opgedaan over wat ik met mijn haar ga doen, moest ik deels kaal worden (top secret, uiteraard). Al is het met een beetje geluk niet direct nodig, als ik succesvol geërfd heb van mijn opa die tot na zijn zestigste nog een volle dos haar had. Iets waar hij zelf niet blij om was, omdat hij er jonger uitzag dan hij was.

(Ja, ik ben nu al bezig met kaal worden, maar er zijn ook mensen die op hun dertigste bezig met hun pensioen en daarbij vergeleken is hoofdhaar erg belangrijk. :demon: )
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 15 jul 2013 09:45

Ik ging vrijdag naar het huwelijk van 'de gemiddelde Vlaming'.

Maar echt. Alle clichés op één hoop.

Bovendien was het heel vreemd dat wij samen met een ander koppel, de enige niet-familie waren. :what:

Maar dat nam natuurlijk niet weg dat het keigoed klikte met dat andere koppel en dat wij ons keihard amuseerden samen. 8)
Fluctuat nec mergitur

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 15 jul 2013 10:11

JFK schreef:Ik ging vrijdag naar het huwelijk van 'de gemiddelde Vlaming'.

Maar echt. Alle clichés op één hoop.

Bovendien was het heel vreemd dat wij samen met een ander koppel, de enige niet-familie waren. :what:

Maar dat nam natuurlijk niet weg dat het keigoed klikte met dat andere koppel en dat wij ons keihard amuseerden samen. 8)
Ik ging zaterdag naar een huwelijk in Wallonië. Dan liever een huwelijk met clichés dan eentje waar de gemiddelde gast in t-shirt en Nike Air's rondloopt (ik heb mij nog nooit zo overdressed gevoeld), er gebeld wordt tijdens de misviering en de openingsdans om 21.30 uur gedanst werd. Vreemdste huwelijk ooit.
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 15 jul 2013 10:15

Ok. Ik erken in Mial mijn meerdere. Zo erg als bij hem was het dus niet. :P
Hier deden ze tenminste nog moeite om het chique te laten overkomen en hadden ze manieren. :D
Fluctuat nec mergitur

boekenwurmpje
Regular user
Regular user

Bericht door boekenwurmpje » 15 jul 2013 11:01

Ik dacht gisteren overmoedig dat ik geen zonnecrème nodig had. Ik lijk nu een beetje op een garnaal.

Wendyke
Regular user
Regular user

Bericht door Wendyke » 15 jul 2013 15:42

Ik ging eens een weekendje naar Amsterdam (dat overigens héérlijk was!) en bij mijn terugkomst kom ik te weten dat twee van mijn vroegere maten papa zijn geworden (twee mannen die geen koppel vormen overigens)! Zoveel moois, zoveel geluk. Ik ga zo meteen nog ontploffen van gelukzaligheid :)

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 15 jul 2013 20:52

Ik kreeg vandaag een kaartje toegestopt van iemand die een B&B openhoudt. Helaas was het niet van een schone deerne.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Gesloten