Slices of Life [4]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Paraskevi
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Slices of Life [4]

Bericht door Paraskevi » 19 jun 2013 21:21

Disco Dude schreef:Ik wou dit gewoon even delen..
Vind ik echt zo mooi. (Amai, ik ben melig vandaag..)
Spoiler! :
Afbeelding
Prachtig ...
"Aangeraakt door de liefde, wordt iedereen een dichter." - Plato

Manspersoon
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Manspersoon » 20 jun 2013 11:34

Tijd voor iets minder meligs: vanochtend zag ik het meest hevige kattengevecht van m'n leven. Op bepaalde momenten was het gewoon een rollende bol kat, waarvan de plukken vacht van afvlogen. Mijn kat won (vanzelfsprekend).
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 20 jun 2013 12:07

Gisteren ging ik mijn papa bezoeken in het ziekenhuis. Hij herkende noch mij noch mijn broers of mama. Volgens de neuroloog was dat ongewoon en geen goed voorteken. Tegen de avond leek hij wel iets stabieler. Ik was nog steeds heel ongerust maar wel iets hoopvoller. Nu krijgen we net telefoon dat de behandeling niet werkt, hij in allerijl naar een ander ziekenhuis wordt gebracht, hij erop achteruit gaat en hij op intensieve ligt.

Zo bevreemdend, enkele dagen geleden zaten allemaal samen onnozel te doen en nu ligt hij daar te vechten voor zijn leven. En ik zit hier thuis de muren op te kruipen van de stress en ongerustheid, ik kan hem straks pas gaan bezoeken. Argh.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 20 jun 2013 13:59

Gasquet schreef:Gisteren ging ik mijn papa bezoeken in het ziekenhuis. Hij herkende noch mij noch mijn broers of mama. Volgens de neuroloog was dat ongewoon en geen goed voorteken. Tegen de avond leek hij wel iets stabieler. Ik was nog steeds heel ongerust maar wel iets hoopvoller. Nu krijgen we net telefoon dat de behandeling niet werkt, hij in allerijl naar een ander ziekenhuis wordt gebracht, hij erop achteruit gaat en hij op intensieve ligt.

Zo bevreemdend, enkele dagen geleden zaten allemaal samen onnozel te doen en nu ligt hij daar te vechten voor zijn leven. En ik zit hier thuis de muren op te kruipen van de stress en ongerustheid, ik kan hem straks pas gaan bezoeken. Argh.
:comfort:

Ik wilde posten dat er een spin op mijn kamer zit en ik mijn afwashandschoenen aantrok en een potje nam om ze te pakken, maar ik ben te bang en nu zit ik gewoon paniekerig op mijn stoel met mijn ogen bijna constant op die spin gericht. En typen met afwashandschoenen aan is echt heel moeilijk.
Maar mijn spinnenangst is veel minder belangrijk dan Gasquet nu. Mijn liefde voor hem is groter dan mijn angst voor spinnen (al hangt dat er wel van af hoe groot die spinnen precies zijn en met hoeveel ze zijn, maar oké) en ik wou heel erg dat ik iets kon doen om het beter te maken.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 20 jun 2013 16:37

Ik heb een nieuw briefje van €5,00. 8)
Ars Gratia Artis

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 20 jun 2013 16:48

Telefunken schreef:Ik heb een nieuw briefje van €5,00. 8)
Ik ook al.

De ticketautomaat van De Lijn weigerde hem. En in de Panos keken ze naar mij alsof ik een valsmunter was.
*zucht*

:spank:
Fluctuat nec mergitur

adarr91
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door adarr91 » 20 jun 2013 17:02

Telefunken schreef:Ik heb een nieuw briefje van €5,00. 8)
Ja! Ik probeer al twee weken efficiënt te zijn bij het betalen om toch maar niet dat briefje te moeten gebruiken. :groovy:
- The journey of a thousand miles begins with one step -

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 20 jun 2013 17:59

Kvin die lelijk. :(

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 20 jun 2013 21:24

Ik vind ze best wel fris van kleur in vergelijking met de oude.
Ars Gratia Artis

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 24 jun 2013 00:28

NOG EEN HOOFDSTUK en dan stop ik ermee!
Mijn bed roept :(

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 24 jun 2013 18:14

Al mijn kindjes hebben een A-attest! Belachelijk trots, ze hebben zo hard gewerkt! :D
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Coriolis
Regular user
Regular user

Bericht door Coriolis » 25 jun 2013 03:09

Na 4u slapen terug klaarwakker worden, dan maar wat electro pompen apparently... Heerlijk, zo'n tolerante buren/fatsoenlijke geluidsisolatie.

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 26 jun 2013 13:23

Mijn moeder gebeld met de vraag of ze mij niet op kot kon komen halen, aangezien ik griep heb. Haar reactie: "Ah neen, blijft op uw kot, ge gaat uw broer anders nog ziek maken."

Mama? :(

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 26 jun 2013 17:47

Ik ontdekte net dat twee goeie vrienden, die ondertussen al meer dan tien jaar samenzijn en twee kindjes en een groot huis hebben, uit elkaar zijn. Ik dacht dat die voor altijd samen zouden blijven. Al mijn vertrouwen in de liefde kwijt ineens.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Cupcakeje
Regular user
Regular user

Bericht door Cupcakeje » 26 jun 2013 18:16

Ik heb vanmiddag een nieuw talent in mij ontdekt: presenteren! :o Nooit gedacht dat het iets voor mij zou zijn! :blush:
Ier si, we gaan der allemaal aan! Heil het opperkonijn! Maar eerst nog ff boefen vo dood...

Min19'ers, mis jullie! ♥

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 27 jun 2013 14:01

Een remspoor in de vorm van een hartje. :lovesigh: Dat is het meest romantische wat mij deze maand is overkomen :lovesigh:
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 27 jun 2013 19:57

Spontane gesprekken met onbekende mensen die je boeken aanraden en vertellen over callcentermensen met onverstaanbare dialecten. Misschien is de mensheid toch nog niet zo stom als het soms lijkt.

Cupcakeje
Regular user
Regular user

Bericht door Cupcakeje » 27 jun 2013 22:10

Woehoe! Op school geslaagd met onderscheiding, en na anderhalf uur wachten om bij de leerkracht piano te komen, ook nog superpunten voor piano! 77 voor samenspel en 85 voor piano :drama: :bananas: Supertrots op mezelf :blush:
Ier si, we gaan der allemaal aan! Heil het opperkonijn! Maar eerst nog ff boefen vo dood...

Min19'ers, mis jullie! ♥

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 27 jun 2013 22:11

't Is hier stil hé. Iedereen zit bij Tegan and Sara zeker? Jammer dat ik er niet kon bij zijn :(. Dat is voor mij nu eens een voorbeeld van een tof cliché.

Verder ontmoette ik een buur die dezelfde naam heeft als mijn lievelingspersonage uit de graphic novel die ik onlangs las. Nu weet ik niet of ik hem sympathiek vond door zijn naam, of gewoon omdat hij zichzelf was. Misschien allebei. Of geen van de twee.

Verder heb ik vandaag gedacht aan wat funkfish gepost had over werken en vakantie, en ik vind dat ze honderdduizend procent gelijk heeft.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 28 jun 2013 09:45

Gisteren naar ADREAM geweest, het afstudeerfeest in de Zoo.

Damn wat was dat voor een party. 8)
Ars Gratia Artis

Gesloten