Lesbisch, nog in de kast (15 jaar)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
hannooke
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Lesbisch, nog in de kast (15 jaar)

Bericht door hannooke » 12 jun 2013 20:54

Heey allemaal
Vier jjaar geleden heb ik ontdekt dat ik op meisjes val
Sommigen zeggen misschien dat is vroeg, maar ik wist het al direct zeker.
Ik ben nog niet ui de kast, niet bij familie, niet bij vrienden.
Te bang voor hun reactie. Daarom zoek ik op deze forum een paar mensen die ook rond deze leeftijd zijn. En die nu in dezelfde situatie zit of heeft gezeten.
Alle tips zijn welkom.
Zou ook graag hierop een bpaar nieuwe vrienden maken.
Dus stuur me gerust een bericht.
Groetjes hanne.
When you walk away, I count the steps that you take

Consu
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Lesbisch, nog in de kast (15 jaar)

Bericht door Consu » 12 jun 2013 21:03

Hey hanne!

Ik wist het rond 12-13, en dat hangt van persoon tot persoon af!
Als je wilt mag je me altijd sturen om te praten ^^
en ge moet pas uit de kast komen als ge er klaar voor zijt !

robjemax
New user
New user

Bericht door robjemax » 13 jun 2013 10:08

hej hanne

ik wist het ook toen ik 11 was.. misschien zelfs al eerder ik wist het gewoon echt! Ik ben uiteindelijk pas op mijn 20e uit de kast gekomen toen was ik er pas echt klaar voor! daarvoor wel 2 vriendinnen gehad maar gewoon een beetje geheim gehouden dit voelde gewoon fijner, mijn vader heeft het niet geaccepteerd maar omdat ik nu al ouder ben heeft dat minder effect op me dus doe het pas als je je er echt klaar voor voelt, met anderen met deze ervaring hebt gepraat en je sterk in je schoenen voelt!
Be nice to nerds. Chances are you'll end up working for one.

hannooke
New user
New user

Bericht door hannooke » 13 jun 2013 20:41

Dankje !

Littlegirl
New user
New user

Bericht door Littlegirl » 13 jun 2013 21:02

Heyy,

Ik wist het ongeveer op mijn 12-13 jaar maar niet echt zeker ,maar dit jaar ben ik uit de kast gekomen sommige hadden het verwacht andere dan weer niet, maar ze aanvaarden me wel zoals ik ben en daar ben ik blij om :) .. Tips om uit de kast te komen : ik weet niet of ze goed zijn of niet tzijn mijn eige ervaringen dus kies vooral een moment waar je je goed bij voelt dat je niet te zenuwachtig of te gespannen bent , geef misschien soms subtiele hints ofzo , .. Ik wens je veel succes en je mag me altij privémailen :)
Don't judge a book by it's cover

Joke1234
New user
New user

Bericht door Joke1234 » 15 jun 2013 15:55

Ik ben nu 15 en ik heb het ontdekt toen ik 14 jaar was. Misschien dat ik het zelfs wel vroeger wist maar dan ben ik er echt over beginnen na te denken. Bij mij weten alleen mijn beste vrienden het en een leerkracht. Die vrienden zijn zelf bi of aan het twijfelen dus dan was de stap niet zo groot. Die leerkracht was ik verliefd op. Je moet zelf beslissen wanneer en tegen wie je het zegt. Groetjes

Karelargus
New user
New user

Bericht door Karelargus » 15 jun 2013 21:52

heey, mij mag je altijd sturen ;) ben zelf ook nog niet er voor uitgekomen en 15 jaar oud. Ik weet het nu ongeveer een jaartje.

Enaxor
New user
New user

Bericht door Enaxor » 02 jul 2013 16:48

Ik ben bijna vijftien, maar ik wist het ongeveer toen ik dertien jaar was. Ik heb het onlangs verteld aan mijn mama en twee vriendinnen. Mijn mama zei wel dat ze het niet erg vond, maar ze denkt dat ik me dingen inbeeld die er niet zijn en dat het een voorbijgaande fase is. Met andere familieleden hebben we niet echt contact meer, en ze roddelen enkel.
Ik zal volledig uit de kast komen als ik er helemaal klaar voor ben :wink:
There are always shadows wherever there's light

hannooke
New user
New user

Bericht door hannooke » 04 jul 2013 19:20

dankje enaxor voor je reactie, het helpt me!

fientje

Bericht door fientje » 08 jul 2013 19:49

Hallo!
Ik ben 16 jaar en wist al vanaf mijn 12-13 jaar dat ik bi ben.
Ik ben een paar weken geleden uit de kast gekomen. Ik ben eerst begonnen met mijn
vrienden, omdat ik het heel belangrijk vond dat ze weten wie dat ik echt ben , zodat ik me niet meer moet voordoen voor iemand dat ik niet ben. Ik vertelde het ook alleen maar aan mijn echte vrienden en die hebben het heel goed opgenomen en mij direct geaccepteerd :) Voor mijn ouders heb ik raad gevraagd aan mijn leerkracht gedragswetenschappen die mij zei dat ik het op een rustig moment moest doen en niet zeggen alsof het iets belangrijks was, maar het zeggen alsof het helemaal normaal is (want dat is ook zo). Dat heb ik gedaan. Mijn ouders waren wel een beetje geschrokken, maar vonden het niet bepaald erg.
Dus ik zou het vertellen. Er is geen enkel probleem daarmee, je bent zo geboren en dat is wie je bent en daar kan je niets aan veranderen. Zo kan je ook zien we wel en wie niet je echte vrienden zijn en als je ouders echt van je houden ( en ik ben er zeker van dat ze dat doen) en zullen ze je soieso accepteren voor wie je bent. Je moet ze alleen wat tijd geven :)

MiAmorPorSiempre
New user
New user

Bericht door MiAmorPorSiempre » 06 aug 2013 10:25

HoiHoi :D

Ik was ook 11 toen ik met zekerheid wist dat ik lesbisch ben.
Ik heb het eigenlijk al heel men leven geweten, in de lagere school heb ik zelfs relaties gehad met meisjes, niet dat dat zo serieus was, maar het is er wel geweest :p
Ik ben vorig jaar op men 13de uit de kast gekomen, al de reacties waren echt positief! Nu heb ik al bijna 11 maanden een relatie met een meisje, ze is wel 18, maar dat maakt niet veel uit, ze wordt hier gezien als familie :D

Als je er klaar voor bent, kun je misschien al de eerste stapjes proberen zetten om uit de kast te komen, en ik beloof je, je leven wordt 10 keer gemakkelijker :D
Maar je moet er natuurlijk wel klaar voor zijn :wink:

Kusjes xxx
I'm jealous of every girl who held you, 'cause at that moment, she held my entire world.

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 06 aug 2013 11:25

Ik vind dat er geen leeftijd mag staan op wanneer je uit de kast komt. Als jij voelt dat je er klaar voor bent, moet je de stap zetten!

dolfijn2807
New user
New user

Bericht door dolfijn2807 » 04 jan 2014 12:59

hey!
ik ben meisje van 16 jaar en ook bi. ik weet het zelf ook nog maar een jaartje ongeveer maar heb het van mijn eigen pas sinds deze zomer kunnen accepteren.
Ik heb het al aan mijn beste vrienden verteld, maar ik moet zeggen eerst was het ook niet al te gemakkelijk, maar achteraf toen ik het vertelde luchtte mij het wel op en ze accepteren me zoals ik ben.

Alleen durf ik het ook nog niet echt aan mijn ouders te vertellen, maar ik denk dat ik daar pas klaar voor ben als ik echt een relatie heb met een meisje/vrouw.
Maar ik kan je wel zeggen, vertel het gewoon aan je beste vrienden. ze zijn pas echt goeie vrienden als ze je accepteren zoals je bent, anders zijn ze je niet waard!

Wil je toch nog meer aan mij vragen of weten, stuur dan een pb. :)

xPrecious
New user
New user

Bericht door xPrecious » 05 jan 2014 21:03

Hey!

Ten eerste: welkom op het forum! Er neuzen hier een heel aantal mensen van rond de 15 rond hoor, sommigen iets ouder, anderen misschien iets jonger ;).
Je bent overigens niet zo vroeg hoor! Er zijn al genoeg reacties geweest van mensen die het rond hun 12 wisten, en ik wist het ook vanaf die leeftijd, misschien net iets later?
Verder, ik snap je reactie dat je bang bent voor de reactie van je vrienden en familie, dat ben ik ook, wees gerust! Maar beetje bij beetje komt dat wel, wacht maar af!
Als je eens wil praten of zo, twijfel niet mij een berichtje te sturen!

Groetjes!
"What does love mean?" "Do you love yourself?" "No." "Then it will be difficult to love another."

Marg
New user
New user

Bericht door Marg » 31 jan 2014 23:20

---
Laatst gewijzigd door Marg op 21 mei 2015 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.

FluffyRainbowCloud
New user
New user

Bericht door FluffyRainbowCloud » 20 jun 2014 22:34

Ik besefte dat ik bi was niet zo lang geleden op mijn 14de.Het is al een heel grote stap om het te beseffen en te accepteren.
Uit de kast komen doe je best wanneer je voelt dat het het juiste moment is.
Ik zou ook wel graag wat nieuwe vrienden maken dus stuur me gerust een berichtje. =3
Love is a leap, not a shove

floor
New user
New user

Bericht door floor » 25 jul 2014 08:52

hey hanooke
ik was tien of elf toen ik een voorgevoel had. Nu ben ik 15 en ik be er nu bijna zeker van. Maar de twijfel blijft nog altijd! Ik heb me dan ook nog niet geout, hoewel mijn ouders er helemaal voor openstaan. Ik heb het wel pas aan een vriendin verteld en zij reageerde heel goed. Ze zei zelfs dat ze het herkende, hoewel ze al een jaar samen is met een jongen!!
Gewoon je gevoel volgen zou ik zo zeggen!

groetjes floor
ps: je mag mij altijd een berichtje sturen!!
I am gay as a daffodil, my dear.
~Freddie Mercury~

MEandI
Regular user
Regular user

Bericht door MEandI » 29 jul 2014 21:53

Hey!
Ik ben zelf ook 15 en wist ook ongeveer rond mijn 11-12 jaar dat ik lesbisch was. Ik ben vrijwel onmiddellijk uit de kast gekomen bij bepaalde vrienden en daar heb ik enorm veel spijt van. Op die leeftijd begrijpen veel mensen dat nog niet helemaal of kunnen ze er gewoon nog niet mee omgaan. Ik heb daar heel veel problemen mee gehad en snel was ik uit de kast bij de hele school, wat niet de bedoeling was. Aan mijn ouders en de rest van mijn gezin heb ik het dan ook verteld en dat verliep wel goed, ik wist ook wel op voorhand dat ze daar geen problemen mee gingen hebben. Ik ben dan uiteindelijk van school veranderd en daar kon ik helemaal opnieuw beginnen. Ik heb het dan voorzichtig verteld aan mijn beste vriendin en dan aan een paar anderen en dat verliep allemaal perfect. Ik was zeer bang in het begin maar het is allemaal goed gekomen. Ik was er ook klaar voor toen ik het vertelde, wat heel belangrijk is. Ik vertel dit omdat ik je wil duidelijk maken dat je er echt klaar voor moet zijn om uit te kast te komen, want soms kan het sneller gaan dan je zelf wilt en kom je dan in een situatie terecht die net perse slecht is maar waar jij je niet goed bij voelt. Als ik het opnieuw kon doen, had ik langer gewacht om uit de kast te komen maar aan de andere kant voelt het wel goed om jezelf te kunnen zijn. Als je vragen hebt, of je wilt eens praten dan mag je altijd een pb sturen. :)

Kiala

Bericht door Kiala » 24 okt 2014 21:14

Ik zit in net dezelfde situaties! Je mag me altijd een berichtje sturen om erover te praten

blackbee0045
New user
New user

Bericht door blackbee0045 » 04 nov 2014 12:39

Maar ik geef ze tijd en dan komt het wel goed. Bij mijn vrienden aan de andere kant heb ik van zoveel steun genoten dat ik mij mijn leven zonder hen het te zeggen niet meer kan inbeelden. Het is een echte aanrader. Vrienden accepteren dat ook beter en gaan je niet meteen beoordelen terwijl ouders sneller hun twijfels gaan hebben en misschien teleurgesteld gaan zijn. Mijn vrienden vinden het zelfs zalig en willen met mij ook graag naar holebi-feestjes gaan.
Unlock the key of your success by Braindumps.com and testking.By using our latest wikipedia and University of California, Berkeley study material, you can easily pass selftestengine MICROSOFT

Gesloten