.

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
wilwarin
New user
New user
Geslacht: Vrouw

.

Bericht door wilwarin » 30 apr 2013 22:34

:)
Laatst gewijzigd door wilwarin op 27 aug 2013 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Enaxor
New user
New user

Re: op zoek naar bi-soortgenoten

Bericht door Enaxor » 02 jul 2013 11:46

Voordat ik besefte dat ik niet hetero was, had ik een vriend, maar niet in de betekenis van een lief. Ik vertrouwde hem heel erg en ik kon bij hem al mijn problemen kwijt. Toen hij het op een dag aanvroeg, wist ik helemaal niet wat ik moest zeggen. Ik dacht dat ik ook op hem verliefd was, maar was het niet zeker. Nu besef ik dat het eigenlijk geen verliefdheid was, maar gewoon een hele goede vriendschap.
Als ik mijn geaardheid zou moeten beschrijven dan ligt het ergens tussen lesbisch en bi. En er is daar niets mis mee.
Als je in de war bent, geef het wat meer tijd. Je hebt geen deadline die je moet halen om aan je gevoelens uit te kunnen. Velen hier zijn onzeker en verward over hun gevoelens.
:wink:
There are always shadows wherever there's light

joske rioda
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door joske rioda » 09 jul 2013 19:37

hoi hoi! :)
Vroeger werd ik verliefd op normale mannelijke jongens, maar soms ook op verwijfde jongens.
ik dacht dat normaal was en dat dat gewoon mijn genre was. Maar op een dag was er dat ene meisje.. elke keer dat ik in haar ogen keek begon ik heel hard te blozen.. Ik was op dat moment verliefd op een jongen en al die gevoelens waren opeens weg... ik kon alleen maar nog aan haar denken...Toen begon ik na te denken of ik lesbisch was, maar omdat ik ook gevoelens kon hebben voor jongens heb ik besseft dat ik bi ben. :)
Never be afraid to fall apart because it is an opportunity to rebuild yourself the way you wish had been all along.

mickeee
New user
New user

Bericht door mickeee » 23 aug 2013 11:08

ik ben een meisje van 14 en heb nog heeel veel vragen dus mensen mogen me altijd sturen :) ik ben ook een goede luisteraar maar ik wil vooral nieuwe mensen leren kennen
Altijd klaar om nieuwe mensen te helpen

Gesloten