Turn-on's [7]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Jonathan (19j)
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Turn-on's [7]

Bericht door Jonathan (19j) » 28 jun 2014 11:41

Iemand die vegetariër is :-p

Paswoord
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Paswoord » 28 jun 2014 20:20

Jonathan (19j) schreef:Iemand die vegetariër is :-p
I concur, alsook iemand met respect voor natuur en leefmilieu en de hele reutemeteut. Mensen met een Freitag zak vind ik daarom meestal meteen intrigerend (hoewel die krengen echt al veel kosten ondertussen, meer brand dan statement).

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 28 jun 2014 21:13

Samotex schreef:Mensen die eerlijk durven zijn, ook al lijkt hun mening niet meteen politiek correct.
Voorbeeld: iemand zei me eens: ik hou enorm van dieren, ik zou me geen leven zonder dieren kunnen voorstellen. Ik antwoord dan: ik heb liever geen beesten in huis. Dat is niets voor mij.
Zelfde met anti-NVA'ers die er dan van uitgaan dat je ook anti bent. Dan zeg ik: ik heb NVA gestemd omdat ik vind dat België beter zou splitsen.

Dus een torenhoog cliché, maar iemand die zichzelf is, is een ongelooflijke turn on.
Dus je vindt jezelf een ongelooflijke turn on? (Of had je het over de houding van de dierenvriend en de anti-N-VA'er?) :D

OT: een heersersblik :blush: , beetje vreemd misschien: een vastberadenheid die uit de ogen spreekt.
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 28 jun 2014 22:37

Mensen die gewoon eerlijk zichzelf durven zijn.
Wanneer iemand vol liefde over haar twee honden praat en de vraag stelt of je van dieren houdt, durven zeggen: neen, eigenlijk niet.
Niet gewoon de dingen zeggen die iemand wil horen. We kunnen het ook houden op authenticiteit.

Centurion
New user
New user

Bericht door Centurion » 08 jul 2014 13:19

Ahh eens lekker cliché en intiem: een sekslijntje.

Zo'n streepje buikhaar onder de navel... rawr ! :awkward:
(bij het mannelijke geslacht of course)
Aim for the world.

Jell Gordan
New user
New user

Bericht door Jell Gordan » 09 jul 2014 22:46

redwings schreef:Zo cliché: een uniform :kwijl:
Het mag om het even wat zijn zelfs, jeugdbeweging, school, werk (zelfs oversized verpleegpakken kan ik enorm sexy vinden).
Exact het zelfde hier. Enkele dagen geleden opeens een jonge agent aan de deur. De concentratie was toch eventjes zoek tijdens dat gesprek :lol:
Never give a sword to a man who can't dance. And boy, can I dance!

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 30 jul 2014 14:45

Ik val op jongens die minstens 10 cm groter zijn dan mij. En als ze dan nog knap zijn... Oké dan ben ik aan het staren.

sinnedc
Regular user
Regular user

Bericht door sinnedc » 25 aug 2014 04:31

Iemand die heel slim is. Of een jongen met veel intellect :love:

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 26 aug 2014 13:58

Ik viel eigenlijk altijd op sneeuwwitjes (lees: blauwe ogen, donker haar en een bleke huid), maar tegenwoordig heb ik het vooral voor de zuiderse types zo blijkt! :wink:
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 29 aug 2014 05:37

Ik besef meer en meer dat ik op 'ouder' val. Geen figuren die mijn vader kunnen zijn, maar een paar jaar leeftijdsverschil, ik zeg er geen nee tegen. Dezelfde leeftijd zou ik nog kunnen tolereren, maar jongere jongens (als in -18)... Die plaats ik liever in een ander topic ;)
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 29 aug 2014 12:37

Ketnetkick schreef:Ik besef meer en meer dat ik op 'ouder' val. Geen figuren die mijn vader kunnen zijn, maar een paar jaar leeftijdsverschil, ik zeg er geen nee tegen. Dezelfde leeftijd zou ik nog kunnen tolereren, maar jongere jongens (als in -18)... Die plaats ik liever in een ander topic ;)
2
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 11 sep 2014 19:02

Samotex schreef:Mensen die eerlijk durven zijn, ook al lijkt hun mening niet meteen politiek correct.
Voorbeeld: iemand zei me eens: ik hou enorm van dieren, ik zou me geen leven zonder dieren kunnen voorstellen. Ik antwoord dan: ik heb liever geen beesten in huis. Dat is niets voor mij.
Zelfde met anti-NVA'ers die er dan van uitgaan dat je ook anti bent. Dan zeg ik: ik heb NVA gestemd omdat ik vind dat België beter zou splitsen.

Waarmee ik bedoel: ik hou ervan wanneer er meteen duidelijkheid is. Wanneer je niet na 5 jaar ( bij wijze van spreke) moet ontdekken dat iemand wat meepraatte om je in bed te krijgen. Dat die persoon uit verliefdheid altijd "ja" knikte en na x aantal tijd dan toch anders blijft te zijn.

Dus een torenhoog cliché, maar iemand die zichzelf is, is een ongelooflijke turn on.
Goh ja. Meestal ziet ge het wel wanneer iemand zichzelf niet is. Vooral in omgang met anderen. Voor mij is het niet eens een turn-on maar een vereiste dat ie duidelijk weet wat ie wil en zich niet aanpast zonder mijn medeweten. Het is een soort vertrouwen. En vertrouwen is elementair :wink:
Reuel schreef:De scherpe 's' bij Noren en Zweden als ze Engels spreken, dat maakt ze allemaal zo schattig.
Het noordelijk type "is" gewoon sexier dan die spanjaarden, italianen en latino's ^^

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 11 sep 2014 19:24

Ik vind Franse meisjes die Engels spreken aantrekkelijk.

"I'me sowe sorrie forre my Englishje"

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 11 sep 2014 22:34

Baard(je)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Lumia
New user
New user

Bericht door Lumia » 23 sep 2014 04:52

Iemand die beetje jonger is dan mij of even oud
Die er wat nerdy uit ziet maar toch geen ubernerd is
Een normaal lichaam hebben(neig naar skinny), geen overdreven spieren
Sociaal en grappig zijn zonder dat ik er me voor hoef te schamen xD
Een mooie navelbuik hebben , dat is echt iets naar wat ik kijk.spijtig genoeg zie je dat pas als de kleding uit is ^_^

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 04 okt 2014 15:24

Lumia schreef:Sociaal en grappig zijn zonder dat ik er me voor hoef te schamen xD
Check! Vooral dat: oprecht trots kunnen zijn (maar zonder jezelf als ondergeschikt te beschouwen), en hem/haar met plezier aan iedereen willen voorstellen!
+ iemand die van dezelfde 'kleine onnozeligheden' houdt en mijn interesses deelt!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 05 okt 2014 11:11

Een soulmate, maar elkaar ook eens vrij kunnen laten om met anderen op stap te gaan.
Iemand die gewoon, maar ook ongewoon is. (geen luidruchtige 'aandachtstrekker', maar iemand met nu een dan een zotte ingeving mag wel! )
Zeker dezelfde interesses min of meer delen of er tenminste voor openstaan.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 10 okt 2014 21:44

Ietwat nonchalante jongens op een nonchalante koersfiets door de stad fietsen. Rawr.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 13 okt 2014 09:39

Reuel schreef:Ietwat nonchalante jongens op een nonchalante koersfiets door de stad fietsen. Rawr.
Oh ja! :lovesigh:

Tip: ga naar Kopenhagen. :kwijl:
Fluctuat nec mergitur

Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Bericht door Darkcrow » 18 okt 2014 18:48

Mijn turn-ons zijn:

- Iemand die groter is dan mij is ( ik val op lange mannen)
- gespierd zijn, bodybuilders zijn ook oké in off season (het beetje vet moet schoonheidsfoutjes corrigeren, zelfbruiner en het uidrogen van de huid voor bij wedstrijden is dan weer een turn-off)
- knap zijn (heeft dit uitleg nodig)
- interesse hebben in manga
- mannen die hard werken om een doel in hun leven te bereiken.
- mannen die een vechtsport beoefenen
- mannen met een stoer uiterlijk, maar met een teder hartje (ofwel een innerlijk dat je niet verwacht bij het uiterlijk )
- goed geschapen mannen
- mannen met humor (humor die niet kwetsend is anders is het een turn off)
- mannen met een aangename stem
- mannen met een aangename geur (iemand met een zweetgeur gelijk rotte eieren, nee dank u)
- mannen die man zijn (ieder zijn eigen mening, maar ik ben een tegenstander van een geslachtsoperatie. een schoon gevormde penis afhakken, dat vind ik spijtig en pijnlijk in het hart. Mannen die vrouwenkleding dragen heb ik niets op tegen, immers je bent wie je bent.)
- moedige mannen (moed is een schoonheid)

Gesloten