Heterotest

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
DCH
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Heterotest

Bericht door DCH » 30 mei 2013 19:56

Bi-curious.

Dan91
Experienced user
Experienced user

Bericht door Dan91 » 31 mei 2013 12:18

Disco Dude schreef:Komt door mijn relatie met 3 vrouwen voor ik uit de kast kwam en mijn bovenal hetero-vriendenkring denk ik :D..
Klinkt bekend:p
Don't you cry for the lost
Smile for the living

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 05 jun 2013 17:35

Ik vind het nogal vreemd als je aanduidt dat je graag optrekt met zowel vrouwen als mannen en je 'lifestyle' als nogal neutraal kenmerkt je tot bi wordt gebombardeerd.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

liekex3
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door liekex3 » 12 jun 2013 01:19

Tussen de 5 en 5.9:

Je lijkt een echte lesbo en je ziet jezelf waarschijnlijk ook zo. Maar...je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van het andere geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious oftewel bisgierig en misschien zelfs wel een beetje bi!

Stomme test! Ik ben helemaal niet bi, zelfs niet bi- schierig, het Bi zijn ligt al een eeuwigheid achter mij hoor :D

Waar verveling toe kan leiden natuurlijk :)
(Of uitstelgedrag om te blokken)

Enaxor
New user
New user

Bericht door Enaxor » 01 jul 2013 15:23

De test zegt dat ik waarschijnlijk bi ben. Nochtans voel ik me enkel aangetrokken tot meisjes :what:
There are always shadows wherever there's light

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 01 jul 2013 16:17

Jouw score: Tussen de 6.0 en 7.0:

Je bent glorieus gezakt voor de heterotest! Jij bent zo homo als je maar kunt zijn. Gefeliciteerd! Alleen iemand van hetzelfde geslacht doet jouw hartje sneller kloppen. Prima natuurlijk. Vooral homo blijven hoor, de ene seksuele voorkeur is echt niet beter dan de andere. Zolang jij je er maar goed bij voelt.
Wist je trouwens dat er veel minder mensen dan algemeen wordt gedacht exclusief homo zijn? Over seksuele oriëntatie denken mensen vaak in zwart wit termen, terwijl de realiteit vele kleuren kent.
Vreemd dat ik dan toch nog wel een paar meiden zie zitten. ;)

wjnh1234
New user
New user

Bericht door wjnh1234 » 01 jul 2013 18:51

Jouw score: Tussen de 6.0 en 7.0:

Je bent glorieus gezakt voor de heterotest! Jij bent zo homo als je maar kunt zijn. Gefeliciteerd! Alleen iemand van hetzelfde geslacht doet jouw hartje sneller kloppen. Prima natuurlijk. Vooral homo blijven hoor, de ene seksuele voorkeur is echt niet beter dan de andere. Zolang jij je er maar goed bij voelt.
Wist je trouwens dat er veel minder mensen dan algemeen wordt gedacht exclusief homo zijn? Over seksuele oriëntatie denken mensen vaak in zwart wit termen, terwijl de realiteit vele kleuren kent.

yeeeeeeeeeeeey :D
just be yourself ! :)

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 05 jul 2013 10:50

shattered schreef:HOE HETERO BEN JIJ?

Er is een fout opgetreden waardoor u geen toegang heeft.

-

:emo:
Volgens mij komt dat door Internet Explorer. Met Google Chrome werkt het perfect. ;)

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 07 jul 2013 14:50

Jouw score:

Tussen de 6.0 en 7.0:

De vorige keer was ik bi, nu dus lesbisch. :P

PersephonEquus
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door PersephonEquus » 28 jul 2013 16:01

Jouw score:
Tussen de 6.0 en 7.0:

:homo:
Hoofbeats set the Rhythm of my heart !

Ineisthename
New user
New user

Bericht door Ineisthename » 01 sep 2013 12:07

'Je bent op z'n minst bi-curious oftewel bisgierig en misschien zelfs wel een beetje bi! '
Dacht het niet :D Ik hou het toch bij 100% lesbisch, no men for me.

Asiangel
Regular user
Regular user

Bericht door Asiangel » 30 sep 2013 09:04

Ik ben blijkbaar homo, en een beetje bigierig... met het mogelijkheid dat ik een beetje bi ben... hehe just the life i wanted :party:

MikxsaM
New user
New user

Bericht door MikxsaM » 24 okt 2013 20:10

Tussen de 5 en 5.9:

Je lijkt een echte homo en je ziet jezelf waarschijnlijk ook zo. Maar...je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van het andere geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious oftewel bisgierig en misschien zelfs wel een beetje bi!
Wist je trouwens dat je bij een groep mensen hoort die veel groter is dan algemeen wordt aangenomen? Over seksuele orientatie denken mensen vaak in zwart-wit termen, maar in de realiteit zijn maar weinig mensen exclusief homo!

amai ik leer hier heel veel bij ineens :lol:

Luxuria
New user
New user

Bericht door Luxuria » 20 nov 2013 21:52

Haha ik vind die zin van "je bent glorieus gezakt voor de heterotest" echt zo grappig.

Zelf had ik een score tussen 21 en 3,0:

Je lijkt een echte hetero en je ziet jezelf waarschijnlijk ook zo. Maar...je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van je eigen geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious oftewel bisgierig en misschien zelfs wel een beetje bi!
Wist je trouwens dat je bij een groep mensen hoort die veel groter is dan algemeen wordt aangenomen? Over seksuele oriëntatie denken mensen vaak in zwart-wit termen, maar in de realiteit zijn maar weinig mensen exclusief hetero!

Goed, daar ben ik dus ook niets wijzer uit geworden :P Vind het wel jammer dat je verplicht bent in te vullen met welk van de 2 geslachten je al het vaakst seks hebt gehad ofzo, precies dat mensen die nog geen seks gehad hebben aan zo'n test niet mogen meedoen :P
I put my hands up in the air
try to act like I don't care...

LookAtThatDino
New user
New user

Bericht door LookAtThatDino » 23 nov 2013 12:45

Volgens de test ben ik een echte bi-seksueel. Dit is wel leuk om te weten aangezien ik echt geen idee heb van wat ik eigenlijk ben. Weet nog altijd niet of ik uit de kast zou komen of wachten tot ik verliefd word :/
♪┏(°.°)┛┗(°.°)┓┗(°.°)┛┏(°.°)┓ ♪

Pura-Vida
Regular user
Regular user

Bericht door Pura-Vida » 23 nov 2013 18:52

domme test...alsof je dat zelf allemaal niet kan concluderen...
Sommige vragen ook heel erg fout opgesteld, want ik hang het meest rond met hetero's en soms met lesbo's en homo's en dat kon ik niet eens kiezen.
Volgens de test ben ik bi, maar dat klopt dus niet.

Michelangelo
Experienced user
Experienced user

Bericht door Michelangelo » 23 dec 2013 23:47

"Tussen de 6.0 en 7.0:

Je bent glorieus gezakt voor de heterotest! Jij bent zo homo als je maar kunt zijn. Gefeliciteerd! Alleen iemand van hetzelfde geslacht doet jouw hartje sneller kloppen. Prima natuurlijk. Vooral homo blijven hoor, de ene seksuele voorkeur is echt niet beter dan de andere. Zolang jij je er maar goed bij voelt."

Ni echt een veelzeggende test, maar was wel eens grappig om te maken
"If Michelangelo had been straight, the Sistine Chapel would have been wallpapered."

OwlwaysWithYou
New user
New user

Bericht door OwlwaysWithYou » 25 dec 2013 22:52

'Het insturen van uw deelname is helaas mislukt. Probeer opnieuw in te loggen of te starten met de enquete.'
---
nouja zeg, stomme site, dat zijn 10 minuten van mn leven die ik dus nooit terug krijg :@
Something... Something... Dark side

Gesloten