Iemand ontdekken

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
chirojongen
New user
New user
Geslacht: Man

Iemand ontdekken

Bericht door chirojongen » 01 apr 2013 20:27

Graag zou ik eens ook een homo ontmoeten, enkel ken ik er geen die ook homo zijn. de meest mensen zeggen dat ik iemand moet zoeken via een dating site. Maar dat vind ik helemaal niet aangenaam. Meestal zie ik iemand waartot ik me wel aangetrokken voel, maar durf hem het nooit vragen. Meestal zijn er daar toch geen te vinden in jeugdhuizen. Ik wil dolgraag een relatie, maar dat was moeilijker dan gedacht. Ik zag iemand dol graag maar durfde het amper vragen. Een week later zag ik hem kussen met een meisje, toen was ik echt een beetje down. Hij had wel potentie, gezien de foto's op Facebook waar hij in de armen van een jongen lag en hij een knuffel geeft. Heeft iemand tips om het op een subtiele manier toch te weten te komen?
Tips a.u.b. ...

Crow
New user
New user

Re: Iemand ontdekken

Bericht door Crow » 01 apr 2013 23:24

Misschien kun je via via wel dingen te weten komen?
Ik zag overlaatst op een fuif ook een leuke jongen in een groepje staan, maar ik had geen idee of hij 'van de verkeerde kant' was of niet (er waren wel enkele aanwijzingen, maar toch...). Ik had dan aan twee vriendinnen gevraagd wat zij ervan dachten (natuurlijk konden zij dat ook niet op het zicht zeggen :D), en zij hebben toen voorgesteld om het voor mij te gaan vragen. Uiteindelijk zijn die vriendinnen het gaan vragen aan een meisje dat bij dat groepje stond. Dus via via ben ik dan toch te weten gekomen dat die jongen homo was, zonder het zelf rechtstreeks te moeten vragen (iets wat ik nog steeds niet durf...). En met de hulp van de vriendin van die jongen kon ik dan toch een praatje slaan met hem. (Ter info: ik heb helaas wel een blauwtje gelopen, maar het was leuk zolang het duurde).
Oké, ik weet het, het is omslachtig, je moet er geluk mee hebben, je moet de juiste vriendinnen hebben enzo... maar misschien is het wel een optie om het zo eens te proberen? Het is een pak minder rechtsstreeks omwille van de tussenpersonen, en zo komt het 'doelwit' in kwestie niet per sé te weten dat jij het bent die een oogje op hem heeft (als de ingeschakelde tussenpersonen tenminste subtiel te werk kunnen gaan :D).

Veel succes! ;-)

Crow
New user
New user

Re: Iemand ontdekken

Bericht door Crow » 01 apr 2013 23:34

Ik zag iemand dol graag maar durfde het amper vragen. Een week later zag ik hem kussen met een meisje, toen was ik echt een beetje down. Hij had wel potentie, gezien de foto's op Facebook waar hij in de armen van een jongen lag en hij een knuffel geeft.
Misschien is hij wel bi? Je weet nooit ...

Gesloten