verliefd worden

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
byakko
New user
New user
Geslacht: Vrouw

verliefd worden

Bericht door byakko » 03 mar 2013 23:35

Gegroet iedereen!

Ik val steeds op mensen die te ver weg wonen (dus niet als ver in België maar echt uit andere landen). Dat maakt alles natuurlijk redelijk gecompliceerd omdat het op die manier moeilijk is om een relatie te starten of te behouden voor beide partijen.

Ik ben echter nog nooit verliefd geworden op iemand die niet ver weg woont. De mensen die ikzelf dagelijks tegenkom trekken me om de een of andere reden nooit aan. Ik heb voornamelijk het gevoel dat ik totaal geen interesses deel met die mensen terwijl ik dat wel heb bij de mensen die ik (meestal op het internet), ontmoet. Misschien ben ik ook wel gewoon te selectief of zo, geen idee.

Maar ja goed, op die manier gebeurt er dus nooit iets. Iemand die dit ook aan de hand heeft of iemand die tips heeft?

Chocopot
Senior user
Senior user

Re: verliefd worden

Bericht door Chocopot » 04 mar 2013 12:09

Als je zegt dat je vaak aantrekking voelt bij mensen die je ontmoet via internet. Waarom ga je dan niet op zoek naar nieuwe Belgische mensen op het internet? Als je op fb bijvoorbeeld mensen aantrekkelijk vind, die mensen toevoegt en ermee babbelt. Probeer dit ook eens met mensen die dichter wonen?
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

byakko
New user
New user

Bericht door byakko » 04 mar 2013 14:01

Goh ja, ik snap wat ge bedoelt. Het is alleen een moeilijk om doelgericht per land mensen beginnen te zoeken. Ik heb bijvoorbeeld al geen Facebook. Ik zou overigens ook nooit iemand zomaar durven toevoegen en ermee beginnen praten. Ik kom zulke mensen ook altijd maar per toeval tegen, en dan hebt ge er weinig aan te kiezen waar die wonen natuurlijk, helaas.

Mr Face
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Mr Face » 04 mar 2013 14:39

Je kan altijd OkCupid eens proberen. Nu ja, dat is wel een datingsite als je dat niet erg vindt. Maar daarop kan je mensen vinden die ongeveer dezelfde interesses hebben, en je kan de maximum afstand aanduiden.

Het goede aan OkCupid is, is dat die vaak accurater is dan andere datingsites omdat het werkt met vragen die andere mensen kunnen opstellen en die je kan invullen. Je kan ook aanduiden hoe belangrijk die vraag voor je is. Op die manier wordt je gematcht aan de hand van welke antwoorden je gegeven hebt. Nu, natuurlijk is dat altijd wat afwegen. Maar je kan altijd eens proberen. Ik had er zelf zo mijn bedenkingen over in het begin, maar ik ben er van verschoten hoeveel vrienden en kennissen ben tegengekomen. :D
BLARGH BLARGH BLARGH?

byakko
New user
New user

Bericht door byakko » 07 mar 2013 17:28

Ik ben eigenlijk niet voor het dating site-principe. Maar bon, omdat het op zich wel interessant leek met die vragen en hoe ge het uitlegt etc heb ik het eens bekeken. :) Echter doet zich hetzelfde probleem voor; de enige mensen waar ik mee match wonen al meteen in Nederland, Frankrijk of Duitsland.

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 10 mar 2013 20:29

Ik word meestal 'verliefd' op mensen ver in België :D
Gelukkig valt dat probleem wel nog goed mee dus!

Misschien moet je je eens verdiepen in de belgen :), er zit hier heus ook wel ergens iemand die je aantrekkelijk zult vinden!

byakko
New user
New user

Bericht door byakko » 11 mar 2013 18:50

Uiteraard zullen die er zijn, maar hoe ge die vindt is een beetje de vraag voor mezelf. :) De mensen in mijn omgeving vind ik totaal niet interessant en daar lijkt het te stoppen. En sowieso ben ik ook geen uitgaanstype, en ik ben ook niet van plan dat te forceren in de hoop iemand tegen te komen of zo, want het is ook niet dat ik nu per se een relatie wil.

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 11 mar 2013 20:43

byakko schreef:Uiteraard zullen die er zijn, maar hoe ge die vindt is een beetje de vraag voor mezelf. :) De mensen in mijn omgeving vind ik totaal niet interessant en daar lijkt het te stoppen. En sowieso ben ik ook geen uitgaanstype, en ik ben ook niet van plan dat te forceren in de hoop iemand tegen te komen of zo, want het is ook niet dat ik nu per se een relatie wil.
Hah ja ik snap je eigenlijk echt wel..
De mensen die ik ken zijn ook niet 'interessant' genoeg om een relatie mee te beginnen..en vrienden hou ik sowieso liever als vrienden :).
Waar je 'normale' niet sletterige (sorry voor het woordgebruik :p) mensen kan ontmoeten zou'k echt ook niet weten...waarschijnlijk zal je die gewoon tegen het lijf lopen ooit :D

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 13 mar 2013 13:49

Mevrouw Burton schreef:
byakko schreef:Uiteraard zullen die er zijn, maar hoe ge die vindt is een beetje de vraag voor mezelf. :) De mensen in mijn omgeving vind ik totaal niet interessant en daar lijkt het te stoppen. En sowieso ben ik ook geen uitgaanstype, en ik ben ook niet van plan dat te forceren in de hoop iemand tegen te komen of zo, want het is ook niet dat ik nu per se een relatie wil.
De mensen die ik ken zijn ook niet 'interessant' genoeg om een relatie mee te beginnen..en vrienden hou ik sowieso liever als vrienden :).
Waar je 'normale' niet sletterige (sorry voor het woordgebruik :p) mensen kan ontmoeten zou'k echt ook niet weten...waarschijnlijk zal je die gewoon tegen het lijf lopen ooit :D
Nieuwe hobby's, op café (gewoon iets gaan drinken), via via (dus als je wordt gevraagd om eens ergens mee naartoe te gaan, iets anders dan om te gaan feesten dan, zeker op in gaan), ...
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 13 mar 2013 14:04

JustMe_ schreef:
Mevrouw Burton schreef:
Nieuwe hobby's, op café (gewoon iets gaan drinken), via via (dus als je wordt gevraagd om eens ergens mee naartoe te gaan, iets anders dan om te gaan feesten dan, zeker op in gaan), ...
Laat ons hopen! Nieuwe hobby is er al :)! Café wat minder :D! Maar k'zal eraan werken, zo'n moeilijke opgave is het niet!

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 13 mar 2013 14:12

Mevrouw Burton schreef:
JustMe_ schreef:
Mevrouw Burton schreef: Hah ja ik snap je eigenlijk echt wel..
Laat ons hopen! Nieuwe hobby is er al :)! Café wat minder :D! Maar k'zal eraan werken, zo'n moeilijke opgave is het niet!
Voila :wink: 't komt dan vanzelf wel! Nieuwe mensen leren kennen kan sowieso geen kwaad hé :)
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

hannooke
New user
New user

Bericht door hannooke » 25 mei 2013 19:40

mijn probleem is ook altijd dat ik op mensen val die aan de andere kant van belgie wonen,
meestal duurt die relatie niet zo lang
dus ben nu ook op zoek :/
When you walk away, I count the steps that you take

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 26 mei 2013 13:33

@ hannooke, ik ken lange afstandsrelaties die wel ok zijn. Tligt je mss gewoon niet?

Ik ben nog altijd van het principe van liefde kom je tegen, je moet het niet zoeken. Al kun je wel wat helpen door toch bv je vriendenkring uit te breiden, nieuwe hobby, ...
Ik vloek soms ook wat op de chemie tussen mensen. Laatst was ik bezig tegen een gewone vriendin, van ja we passen wel nog goed bij elkaar, waarom zijn we nooit een koppel geworden? Maja de relatiechemie was er niet.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Dan91
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Dan91 » 09 jul 2013 18:06

Hm... Ergens wel herkenbaar, ik maak heel snel online vrienden, ongeacht waar ze wonen en op 'n bepaald moment werd ik verliefd op 'n Serviër, en dat zat enorm goed... Maar zoiets blijft niet duren. Maar dankzij hem wist ik wel dat, zelfs al was het via internet, ik nooit dat soort relatie zou kennen met een vrouw - het was ook de aanzet om te aanvaarden dat ik homo ben.

Ik denk dat je gewoon eens moet proberen je vriendenkring uit te breiden? Iets dat misschien best lastig kan zijn, maar je moet het lot een beetje helpen - niet meteen op zoek gaan naar een geschikt lief, gewoon je vriendenkring uitbreiden en wie weet loopt daar wel een leuk iemand rond.
Don't you cry for the lost
Smile for the living

Gesloten