Hallo iedereen,
Ik zit echt met een probleem. Ik ben lesbisch en ik ben hopeloos verliefd op mijn beste vriendin. Zij is biseksueel, maar ze heeft een vriend. Maar ik durf haar niet te vertellen dat ik verliefd ben op haar, omdat ik dan denk dat onze vriendschap zou kunnen kapotgaan en dan ben ik haar helemaal kwijt.
Kunnen jullie mij misschien tips geven?
Verliefd
-
- New user
- Geslacht: Vrouw
Verliefd
Laatst gewijzigd door Sharontaylor op 02 mar 2013 01:04, 4 keer totaal gewijzigd.
Believe In Yourself And Never Change!! xx
Re: Verliefd op mijn beste vriendin
Hey,
misschien moet je eens proberen wat subtiele hints te geven en dan zien hoe ze daarop reageert?
En wat voor tekens komen er dan van haar?
misschien moet je eens proberen wat subtiele hints te geven en dan zien hoe ze daarop reageert?
En wat voor tekens komen er dan van haar?
"Don't cry because it's over, smile because it happened."
- Dr. Seuss
- Dr. Seuss
-
- New user
Ik heb echt van die momenten dat ik haar zou in mijn armen willen nemen en haar gewoon zou willen zeggen wat ik voel voor haar.
Laatst gewijzigd door Sharontaylor op 02 mar 2013 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Mmh jaa... Ik ken het gevoel.
En die relatie tussen haar en haar vriend, is die goed?
En je kan ook altijd heel subtiel proberen polsen, bijvoorbeeld vragen (op een rustig moment wanneer jullie alleen zijn) : Wat zou jij doen als je verliefd zou zijn op bv. een heel goede vriend/vriendin?
En die relatie tussen haar en haar vriend, is die goed?
En je kan ook altijd heel subtiel proberen polsen, bijvoorbeeld vragen (op een rustig moment wanneer jullie alleen zijn) : Wat zou jij doen als je verliefd zou zijn op bv. een heel goede vriend/vriendin?
"Don't cry because it's over, smile because it happened."
- Dr. Seuss
- Dr. Seuss
-
- New user
Ze is bijna twee jaar bij die vriend en normaal gezien gaat ze deze zomer bij hem wonen. Ze kent mij wel heel goed en onze band is wel close, ze komt altijd op voor mij en zij had aangevoeld dat ik lesbisch was en ze heeft me ook al altijd gesteund.