Anale seks: Gebruik klysma's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten

Gebruiken jullie een klisma (lavement) voor anale seks?

Ja, altijd
0
Geen stemmen
Soms
2
25%
Zelden
4
50%
Neen, nooit
2
25%

Totaal aantal stemmen: 8

chillah
New user
New user
Geslacht: Man

Anale seks: Gebruik klysma's

Bericht door chillah » 30 dec 2012 11:43

Beste allen,
Ik ben al twee jaar in een relatie met de man van mijn leven. In het begin van onze seksuele ontdekkingstocht had hij bijzonder veel moeite om klaar te komen. Toen hij mij vroeg om het condoom achterwege te laten bij anale seks, heb ik dat toegestaan toen ik met het gebruik van een klysma begonnen ben. Ik voel mij heel veilig als ik zo'n klysma gebruikt heb: ik kan dan echt genieten van anale seks zonder me zorgen te maken over de hygiënische kant van de zaak. Ik kan zelf genieten van rimmen, iets waar ik vroeger niet voor open stond. Sinds onze relatie ben ik ook veel bewuster van mijn anus: ik weet perfect wanneer ik voor het laatst naar de wc ben geweest en of het gebruik van een klysma als voorbereiding op anale seks gewenst is of niet. Die bewustwording heeft ook gemaakt dat er nooit meer iets onhygiënisch is voorgevallen.

Nu vraag ik mij af hoe dat bij de anderen zit: klysma's zijn eigenlijk niet bijster gezond, maar hoe bereiden jullie zich voor op anale seks? Hangt het al dan niet gebruik af van de soort anale seks die jullie gaan hebben: met/zonder condoom, met/zonder rimmen,...?

Gesloten