Oost-Vlaams Funweekend aan zee - 8-10/3

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Verkeerd Geparkeerd
Lokale groep
Contacteer:

Oost-Vlaams Funweekend aan zee - 8-10/3

Bericht door Verkeerd Geparkeerd » 18 dec 2012 13:55

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Daarom organiseren Verkeerd Geparkeerd, RoundAbout30, Liever Spruitjes, Toeterniettoe en derUIT! in 2013 een heus Oost-Vlaams Funweekend. We gaan van 8 tot 10 maart uitwaaien en van de eerste lentezon genieten aan zee!

Afbeelding

De prijs voor een heel weekend plezier en lekker eten bedraagt 25 euro. Heb je het financieel moeilijk? Schrijf je dan in en contacteer gelijktijdig Elke (elke.vandenneucker@weljongniethetero.be), dan zoekt zij samen met jou naar een oplossing.

Aanwezigheid op het Facebook evenement of andere sociale media betekent niet dat je bent ingeschreven! Inschrijven kan enkel via onze inschrijvingspagina. Wees er snel bij, want de plaatsen zijn beperkt!

PieceOfMyHeart
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Re: Oost-Vlaams Funweekend aan zee - 8-10/3

Bericht door PieceOfMyHeart » 18 dec 2012 16:27

Al lang ingeschreven :D
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 19 dec 2012 09:32

Ik moet eens checken of er dat weekend niets belangrijks op de planning staat.
Indien niet, count me in. :)
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Berly
Experienced user
Experienced user

Bericht door Berly » 22 dec 2012 11:39

ik heb plannen dat weekend, maar ik schrap ze en schrijf me (na toestemming van de mama) vanmiddag in :D
Berly is back!

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 14 jan 2013 19:20

Waarom moet je ingeven bij welke groep je zit? Alé, ik zit bij geen enkele groep, maar zou toch graag meegaan.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

Verkeerd Geparkeerd
Lokale groep
Contacteer:

Bericht door Verkeerd Geparkeerd » 17 jan 2013 16:09

Omdat het funweekend, dat VG normaal elk jaar organiseert voor (voornamelijk) VG'ers, dit jaar op ons initiatief gezamelijk met alle andere Oost-Vlaamse groepen plaats vindt. En dus ook volledig door de vrijwilligers/leden van deze vijf groepen georganiseerd wordt. Nu werken de meeste groepen niet echt met leden, maar voor degenen die regelmatig naar de activiteiten van de organiserende groepen komen, is het wel zo tof dat ze als eerste de kans krijgen om zich in te schrijven.

Om te voorkomen dat alle plaatsen door één grotere groep zouden worden ingepakt, hebben alle groepen een aantal vaste plaatsen gekregen voor hun 'leden', zodat er van elke organiserende groep ook mensen meegaan. Daarmee dat je moet aangeven van welke groep je bent. Er zijn wel meer mensen die zich hebben ingeschreven en eigenlijk bij geen enkele groep zitten of nieuw zijn, en zij zijn natuurlijk ook welkom zolang als er nog plaats is. Je moet dan bij het inschrijven maar de groep kiezen waar je al het meest geweest bent of van plan bent te gaan. De intentie was echter om in eerste instantie de vaste 'leden' van de groepen de kans te geven om zich in te schrijven.

De plaatsen bij sommige groepen zijn nu volzet, daarmee dat er nu een aantal mensen op de wachtlijst staan. Vanaf 1 februari gaan de inschrijvingen sowieso volledig open voor de overgebleven plaatsen, ongeacht bij welke groep je nu wel of niet zit. Laat je dus niet afschrikken door het feit dat je op de wachtlijst staat, de kans is redelijk groot (al garanderen we niets) dat je alsnog mee kan. Maar hoe sneller je dan inschrijft des te beter.

Verkeerd Geparkeerd
Lokale groep
Contacteer:

Bericht door Verkeerd Geparkeerd » 07 feb 2013 17:18

Er zijn nog een vijftal plaatsen vrij voor het Oost-Vlaams Funweekend. Dus als je zin hebt in een leuk weekend aan het strand met toffe activiteiten, schrijf je dan snel in op http://www.verkeerdgeparkeerd.be/nl/con ... ekend-2013.

RoundAbout30
New user
New user
Contacteer:

Bericht door RoundAbout30 » 01 mar 2013 11:28

Nog een weekje en dan vertrekken we! Het programma is klaar, het menu wordt op punt gesteld en de temperaturen zullen dit weekend beginnen stijgen! :sun:

Wil je nog mee? Dat kan! Er zijn nog steeds enkele plaatsen vrij!

Zijn er trouwens nog forummers die meegaan?

Berly
Experienced user
Experienced user

Bericht door Berly » 11 mar 2013 15:47

Ik vond het een zaaaalig weekend :D
En nu ben ik benieuwd of er nog forummers waren waarvan ik niet wist wie ze waren :p
Berly is back!

Kletmarjet
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Kletmarjet » 13 mar 2013 21:03

Ik was daar ook 8)

Heel leuk weekend! Ik heb mij kostelijk geamuseerd. Proficiat aan de organisatie. Indien er volgend jaar terug een editie komt ben ik er zeker terug bij.
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.

Gesloten