In Leuven iets te beleven?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Beukenootje22
New user
New user
Geslacht: Man

In Leuven iets te beleven?

Bericht door Beukenootje22 » 17 dec 2012 13:55

Ik vroeg me af of er in Leuven iets te beleven valt?:)

Manspersoon
Senior user
Senior user

Re: In Leuven iets te beleven?

Bericht door Manspersoon » 17 dec 2012 14:18

Nee, Leuven is eigenlijk een archeologische site met redelijk veel bezoekers. Nog nooit opgemerkt?

(Sorry, ik kon het niet laten)

In Leuven heb je alleszins &of, die naast hun activiteiten ook de fuif Insomnia organiseert: http://www.weljongniethetero.be/jongere ... n.asp?jg=1

En je hebt er ook een aantal holebicafés: http://www.holebigids.be/getout/uitgaan ... rovincie=5

Voor een kwaliteitsoordeel zal je wel de hulp van ander forummers nodig hebben (want ik heb deze info gewoon rap op deze site gevonden).
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Beukenootje22
New user
New user

Bericht door Beukenootje22 » 17 dec 2012 16:27

Simon... schreef:Nee, Leuven is eigenlijk een archeologische site met redelijk veel bezoekers. Nog nooit opgemerkt?

(Sorry, ik kon het niet laten)

In Leuven heb je alleszins &of, die naast hun activiteiten ook de fuif Insomnia organiseert: http://www.weljongniethetero.be/jongere ... n.asp?jg=1

En je hebt er ook een aantal holebicafés: http://www.holebigids.be/getout/uitgaan ... rovincie=5

Voor een kwaliteitsoordeel zal je wel de hulp van ander forummers nodig hebben (want ik heb deze info gewoon rap op deze site gevonden).
Ik heb het over gay uitgaansleven slimpie. Heb er sinds ik van oktober hier zit weinig van gemerkt. Op vlak van hetero's ruime keuze en ga regelmatig met vrienden weg.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 17 dec 2012 16:58

Dat is wat er staat? Het is een lijstje van alle cafés, feestjes en activiteiten die er voor een holebi-jongere in Leuven zijn te doen. Ik weet niet wat er volgens jou nog ontbreekt.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Beukenootje22
New user
New user

Bericht door Beukenootje22 » 17 dec 2012 17:10

Simon... schreef:Dat is wat er staat? Het is een lijstje van alle cafés, feestjes en activiteiten die er voor een holebi-jongere in Leuven zijn te doen. Ik weet niet wat er volgens jou nog ontbreekt.

Mijn reactie sloeg op jouw reactie "Nee, Leuven is eigenlijk een archeologische site met redelijk veel bezoekers. Nog nooit opgemerkt?". Capice?

adarr91
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door adarr91 » 17 dec 2012 18:31

Dat vijandig toontje mag achterwege gelaten worden. Er is sprake van een misverstand, dat is wel duidelijk.

Verder kan ik je als Gentse studente niet meer aanraden dan wat Simon je vertelde. Misschien kunnen de echte Leuvenaars eens bijspringen? :wink:
- The journey of a thousand miles begins with one step -

Secret2
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Secret2 » 17 dec 2012 20:52

Ik vind Simon zijn mopje wel grappig :)!

Voor de rest heb ik maar 2 woorden: KEY WEST ;)!
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 20 dec 2012 10:49

ja, de key west is inderdaad een aanrader. Elke donderdag is het vol met studenten.

Voor de rest raad ik u ook insomnia aan, georganiseerd door enof.

en ik heb niet zo lang geleden een facebook invite gekregen voor atlantis, blijkbaar ook een holebofuif. Ik raad u wel aan om naar een cafe te gaan zoals enof want daar ga je meer info kunnen krijgen over het holebi uitgaansleven
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Gesloten