Liegebeest! Hét topic voor de Pinocchio's onder ons

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Safrodite
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Liegebeest! Hét topic voor de Pinocchio's onder ons

Bericht door Safrodite » 24 mei 2013 23:15

Vandaag was ik voor de eerste keer bij een 'vergadering' aanwezig van een organisatie waar ik vrijwilliger bij wil worden. Op een gegeven moment ging het daar kort over holebivluchtelingen, holebirechten etc. En toen ook even hoe holebi's er perfect normaal kunnen uitzien, dat je het niet altijd aan hen kunt zien. Toen dacht ik in mijn eigen ook: 'Ja ik, daar val ik ook onder.' Maar dit hield ik voor mezelf, zei ik zeker niet luidop.

Ik voelde me op dat moment eigenlijk een leugenaar. :whistle:

Nightingales
New user
New user

Bericht door Nightingales » 26 mei 2013 02:00

L.. schreef:
aqwzsx schreef:Dit is echt dagelijkse kost. Als ik bij haar wil slapen is het altijd zoeken naar een geldig excuus! "We moeten werken voor school" spant toch wel de kroon.
Dat maakt het op zich ook een voordeel. Een groot. Je ouders zullen je nooit weigeren, laat staan het bizar vinden, dat je met "een" vriendin 1 kamer of zelfs 1 bed deelt. Zusjes doen dat toch ook, en zijn vriendinnen geen soort zusjes? Op eindejaarsreis slaap je per 2: uiteraard geen jongens bij meisjes...

Ik hou ervan op meisjes te vallen!
Same!
Ik heb altijd met mijn vriendin op school gezeten en inderdaad, elke uitstap... :ibi:
Ach, we mogen ook wel eens wat voordelen hebben aan lesbisch zijn op een middelbare school :P
Behalve de familie weet iedereen het al, maar vroeger had ik vaak de neiging om mijn schouders op te halen als vriendinnen vroegen of een jongen knap was, het kon mij weinig schelen of ze het nu wisten of niet toen :P Nu ik er zo bij nadenk, waaom was er überhaupt nog iemand verrast uiteindelijk... Achteraf heb ik wel vaak de reactie gekregen: 'ah, ik vond al dat je zo weinig interesse had!' :bulder:

Coriolis
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door Coriolis » 02 jun 2013 00:34

Ik heb hier wat moeite mee. Toen ik 9 maanden in een kantoor heb gewerkt, heb ik dat nooit verteld.
Soms gebeurde het wel eens als ik voorbij een collega liep dat hij vroeg wat ik vond van de dame op zijn bureaublad. Meestal reageerde ik iets als "bwa, niet mijn ding" of "dat vind ik maar niets".
Aangezien ik op zo'n dingen nooit positief reageerde, of nooit reageerde als er mails onder venten rondgingen met lekkere wijven in (binnen de grenzen van de zedelijkheid), zullen ze het waarschijnlijk wel vermoed hebben.
Aan één collega waar ik meestal mee ging roken, heb ik het uiteindelijk wel gezegd niet lang voordat mijn opzegperiode verstreken was :p. Zijn verbazing was echter wel groot.

In het algemeen bij outingen voel ik me enigszins gevleid wanneer ze verbaasd zijn. Geeft zo'n "mission accomplished"-gevoel, omdat ik ook écht niet wil dat het aan me te zien valt (niet dat ik me dan moet inhouden daarvoor ofzo).

Just..Me
New user
New user

Bericht door Just..Me » 09 jun 2013 00:32

ik heb vaak gelogen over mijn geaardheid maar dan vooral tegen mijn familie.
ik heb het in het begin van dit jaar gewoon verteld aan mijn vrienden en onlangs heb ik zelf mijn toenmalig meisje aan hen voorgesteld.Mijn vrienden hadden er geen problemen mee en hebben haar met open armen ontvangen.
mijn ouders zeggen wel: 'wanneer komt gij eens met een jongen thuis?'
dan antwoord ik altijd heel beslist: 'ik hou van het single leven, ik kan doen wat ik wil en hoef aan niemand verantwoordig af te leggen!'
mijn ouders stellen zich daar verder geen vragen over.
mijn zus zeivorige week nog: 'ik dacht vroeger altijd dat ge lesbisch ging worden'
daar heb ik danzelfverzekerd op geantwoord: 'ik zie daar de jongens te graag voor'
ik ben een goede actrice en zolang dat ik er nog nie klaar voor ben, vertel ik nog niets.
pas wanneer ik er klaar voor ben zal iedereen het weten :D
When nothing goes right, Go left..

Enaxor
New user
New user

Bericht door Enaxor » 01 jul 2013 13:58

Mijn vrienden en ouders weten dat ik heel graag en heel vaak sarcasme gebruik. Wanneer ze me een belachelijke vraag stellen antwoord ik ook met iets sarcastisch. Ook wanneer ze over een onderwerp beginnen waar ik met hen liever niet over praat. Dus wanneer ik op vragen over 'uit de kast komen' sarcastisch antwoord, lieg ik niet echt, dan zeg ik de waarheid, maar zij denken dat ik het niet meen. :wink:
There are always shadows wherever there's light

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 01 jul 2013 18:03

Enaxor schreef:Mijn vrienden en ouders weten dat ik heel graag en heel vaak sarcasme gebruik. Wanneer ze me een belachelijke vraag stellen antwoord ik ook met iets sarcastisch. Ook wanneer ze over een onderwerp beginnen waar ik met hen liever niet over praat. Dus wanneer ik op vragen over 'uit de kast komen' sarcastisch antwoord, lieg ik niet echt, dan zeg ik de waarheid, maar zij denken dat ik het niet meen. :wink:
Dat is gewoon geniaal. :o

Als er iemand vraagt of ik nog geen vriendje heb dan zeg ik altijd dat er geen mooie jongens op mijn school zitten of dat ik er geen tijd voor heb.

Gesloten