Turn-off [2]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Koen1989
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Turn-off [2]

Bericht door Koen1989 » 18 jan 2013 22:58

Hades schreef:Geen alcohol willen drinken, uit principe vooral dan.
Ik drink geen alcohol, vooral uit principe, en ik vind dat daar niets mis mee is ;)

OT: zatte mensen.
If I'm honest, I have to tell you I still read fairy tales. And I like them best of all.
- Audrey Hepburn

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 18 jan 2013 23:25

Koen1989 schreef:
Ik drink geen alcohol, vooral uit principe, en ik vind dat daar niets mis mee is ;)
Wat is het principe dan?
Vaak is dat een verhulde angst voor controleverlies. Goed voor degenen die dat wensen, maar ik neig toch naar het met Hades eens te zijn.

En dat is meteen OT: controlefreaks.
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Koen1989
Regular user
Regular user

Bericht door Koen1989 » 18 jan 2013 23:37

Liro schreef:
Koen1989 schreef:
Wat is het principe dan?
Vaak is dat een verhulde angst voor controleverlies. Goed voor degenen die dat wensen, maar ik neig toch naar het met Hades eens te zijn.
Zatte mensen zijn.. vervelend... zelfs mensen die tipsy zijn, zijn geen aangenaam gezelschap. Ik ben niet tegen alcohol, maar ik amuseer mij net zo goed ergens zonder als met drank.
If I'm honest, I have to tell you I still read fairy tales. And I like them best of all.
- Audrey Hepburn

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 19 jan 2013 01:00

Ik vind tipsy mensen eigenlijk best leuk. Echt zatte mensen is iets anders.
Ik amuseer mij ook zonder drank, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk kan vinden om een beetje dronken te zijn. Idem for drugs for that matter.
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Brecht V.
New user
New user

Bericht door Brecht V. » 19 jan 2013 11:19

Liro schreef:Ik vind tipsy mensen eigenlijk best leuk. Echt zatte mensen is iets anders.
Ik amuseer mij ook zonder drank, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk kan vinden om een beetje dronken te zijn. Idem for drugs for that matter.
Wat de alcohol betreft deel ik je mening grotendeels, een beetje mag zo nu en dan.
Maar zo echt een zatte fles of iemand die dan plots z'n pollen niet kan thuishouden maar je daarvoor niet eens durft aanspreken, bah.
Eigenlijk dus vooral als ik de indruk dat een kerel alcohol ziet als een oplossing voor een probleem!!!!!!!
Drugs is sowieso een no-go, als ik dat merk kom je m'n leven niet in!
Roken is iets dubbel, ik kan het verdragen, maar dan moet je eigenlijk al een geweldig karakter hebben en erg hot uitzien en het respectvol doen, dus zo dat je andere mensen er niet mee lastig valt. Maar dus ook veel liever niet dan wel!
If you can't handle my worst, you ain't getting my best

Baby, all that matters is the beautiful life !!! It’s time to play :p

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 19 jan 2013 11:39

Liro schreef:Ik vind tipsy mensen eigenlijk best leuk. Echt zatte mensen is iets anders.
²
Zoals wel vaker geldt: alles met mate en verstand. Ik durf ook wel stevig uitgaan maar ik vind mensen die drinken om te drinken echt een grote turnoff ("ik ga me vanavond platzuipen").
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 19 jan 2013 12:05

Hipsters.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

juniboy
Regular user
Regular user

Bericht door juniboy » 19 jan 2013 15:13

Geen alcohol willen drinken, uit principe vooral dan.
Ik drink nagenoeg geen alcohol.
Niet uit principe, maar omdat ik er gewoonweg geen liefhebber van ben.

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 21 jan 2013 17:21

Ik drink alleen om zat te zijn :yeahimcool:
Ik zie zelf het nut niet van alcohol te drinken om niet zat te zijn.

OT: Merkkledijmensen

mei_meisje
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door mei_meisje » 23 jan 2013 14:05

Sigaretten doen echt afbreuk op de schoonheid.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 23 jan 2013 14:15

Constant sms'en, zeggen hoe mooi je wel niet bent en hoe perfect en dat ze van je houdt, bla bla bla.
Spoiler! :
Daarmee wil ik niet zeggen da ze het ni mogen zeggen eh, gewoon niet constant, want zo krijg ik de neiging om heel rap weg te lopen :parts:
En nu ik eraan denk; mij opsluiten. alsk ineens niks meer mag dan weten ze ook de deur zijn.
Ik ben geen hond die je kunt vasthangen en wil graag ook nog een leven. :slave:
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 23 jan 2013 18:24

Mensen die naast hun schoenen lopen.

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 23 jan 2013 18:55

Disco Trut schreef:
mei_meisje schreef:Sigaretten doen echt afbreuk op de schoonheid.
Ik vind dat zo hard niet.

Tegenwoordig is het niet meer cool enzo, en ik weet dat het ongezond is, maar ik kan soms echt poëzie zien in de combinatie vrouwen en sigaretten.

Ik zou in het andere topic moeten zijn, want soms vind ik dat zelfs gewoon echt sexy.

OT: Een gebrek aan intelligentie is bij mij altijd een (stevige) turn-off. Voor de goede orde en de slechte verstaanders: intelligentie is niet gelijk aan kennis.
:adore:

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 24 jan 2013 09:22

Ik vind het erg dat alcohol drinken voor veel geheelonthouders meteen automatisch gelijkstaat aan 'zat zijn'.

Er ooit al een aangedacht dat je ook alcohol kunt drinken gewoon omdat het lekker is?

OT.
Mensen die weigeren hun smaak te ontwikkelen en blijven vasthangen aan de drank en voedsel uit hun kindertijd.
Fluctuat nec mergitur

3S
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door 3S » 24 jan 2013 13:40

JFK schreef:OT.
Mensen die weigeren hun smaak te ontwikkelen en blijven vasthangen aan de drank en voedsel uit hun kindertijd.
Ik voel me aangevallen...

OT. Piemels of andere obscene dingen tekenen op een muur of krijtbord of zo. Of luidop in een publieke ruimte over intieme of seksueel geladen onderwerpen praten (waardoor mensen jullie beginnen aan te staren).
Go bang your head against the wall. Only boring people are bored.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 24 jan 2013 13:50

3S schreef:
JFK schreef:OT.
Ik voel me aangevallen...
Hoeft niet. :comfort: :hugs:

OT.

Dialect typen.
Fluctuat nec mergitur

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 24 jan 2013 13:51

3S schreef: OT. Piemels of andere obscene dingen tekenen op een muur of krijtbord of zo. Of luidop in een publieke ruimte over intieme of seksueel geladen onderwerpen praten (waardoor mensen jullie beginnen aan te staren).
Nu voel ik mij aangevallen ( (toch over het vetgedrukte gedeelte) Als iemand overal piemels gaat tekenen vraag ik me wel af hoe oud die niet is. Veel te kinderachtig, zelfde met gegeneerd te zijn met alles wat te maken heeft met seks. Ik val op volwassenen en geen kindjes.

OT: betweters en mensen die niet kunnen verdragen dat je iets beter kan. Daarbij aansluitend mensen die beter zijn in dingen maar ipv je te helpen beteren wrijven ze je in het gezicht.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

3S
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door 3S » 24 jan 2013 14:00

Lawstudent schreef:
3S schreef: OT. Piemels of andere obscene dingen tekenen op een muur of krijtbord of zo. Of luidop in een publieke ruimte over intieme of seksueel geladen onderwerpen praten (waardoor mensen jullie beginnen aan te staren).
Nu voel ik mij aangevallen ( (toch over het vetgedrukte gedeelte) Als iemand overal piemels gaat tekenen vraag ik me wel af hoe oud die niet is. Veel te kinderachtig, zelfde met gegeneerd te zijn met alles wat te maken heeft met seks. Ik val op volwassenen en geen kindjes.
Dat heeft bij mij nu niet met een absolute gêne over seks te maken, maar ik voel me wel ongemakkelijk als mensen over seks praten terwijl er vreemden bijstaan. Dat is toch niet zo kinderachtig?
Go bang your head against the wall. Only boring people are bored.

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 24 jan 2013 18:10

Disco Trut schreef: OT: über-afknapper op eender welk vlak zijn mensen die het verschil niet kennen (of er niet in slagen dat verschil duidelijk te maken) tussen hun eigen mening en algemeen aanvaarde stellingen en feiten.
Ook een afknapper voor mij. Gelijkaardig hieraan, het verschil tussen wat ze denken en wat ze weten. Zo zitten er al genoeg in het gezin, laat staan dat ik nog zo iemand wil in een relatie.
Door ze eens te vragen of ze dat denken of dat weten, laat je hun daar eens over nadenken ^^
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 24 jan 2013 19:57

mensen die niet eten of altijd diëten (misschien omdat ik eet voor 3 personen en nooit langer dan 3 weken aan een vaste dieet heb kunnen vasthouden (voor de mensen die me niet hebben gezien, ik geraak nog door de deur)

daarbij komende turn-off zijn mensen die niet kunnen fluisteren want ten eerste is het heel irritant als je stil wilt zijn en de andere kan het niet zijn en ten tweede kan fluisteren een enorm grote turn-on zijn in bepaalde situaties en als die dan zit te schreeuwen in mijn oor dan is de zin heel rap over.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Gesloten