Turn-off [2]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Liro
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Turn-off [2]

Bericht door Liro » 08 jan 2013 18:56

Kikkerkop schreef:
Liro schreef: OT: te gespierd zijn. Een klein beetje mag dan nog (en ok, kan nog leuk zijn), maar ik vind daar over het algemeen maar weinig aan, zeker als het meer dan een klein beetje is..
Stuur die dan maar mijn richting :yeahimcool:
Dat dacht ik wel ja :P
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 08 jan 2013 19:49

Liro schreef: OT: te gespierd zijn.
Oja, ik heb veel liever iemand met een licht buikje dan iemand gespierd (behalve gespierde benen want die zijn vaak wel heel lekker)
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 09 jan 2013 12:54

Gasquet schreef:
Liro schreef: OT: te gespierd zijn.
Oja, ik heb veel liever iemand met een licht buikje dan iemand gespierd (behalve gespierde benen want die zijn vaak wel heel lekker)
Het ene sluit het andere niet uit he.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 10 jan 2013 09:26

Zolang hij niet dik is maakt het mij niet uit, hoewel ik rapper voor het strak swimmersbody ga gaan :kwijl:

OT: kleinere mensen, ik vind me al veel te klein dus ga ik niet met nog kleinere mensen uitgaan, behalve meisjes zij moeten kleiner zijn want die zijn dan superschattig

Te hard willen voldoen aan het maatschappelijk ideaalbeeld waardoor ze neerkijken op iedereen die uit de norm is, maar hier is het wss een wederzijdse turn-off want ik ben niet echt iemand die maatschappelijk correct is of "normaal"
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Salomon

Bericht door Salomon » 10 jan 2013 11:50

Lawstudent schreef:OT: kleinere mensen, ik vind me al veel te klein dus ga ik niet met nog kleinere mensen uitgaan
Hetzelfde een beetje, ik ben ook niet van de grootsten :P Maar te groot vind ik dan ook weer een turn-off, want dan voel ik me weer veel te klein en niet op mijn gemak :)

miss fraise
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 13 jan 2013 21:48

Mensen die dialect schrijven (in casu West-Vlaams). Ik doe zelfs al geen moeite meer om er aan te beginnen. Als je eerst een tekst moet ontcijferen voor je hem kan lezen, dan kunnen ze de pot op. Dialect schrijven is voor pubers (en dan nog!). Grow up!
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

TwumTwum
New user
New user

Bericht door TwumTwum » 13 jan 2013 23:27

onverzorgd gebit ;)

Natsu
Experienced user
Experienced user

Bericht door Natsu » 14 jan 2013 11:30

TwumTwum schreef:onverzorgd gebit ;)
2 !!

OT: mensen die knap zijn (is nu geen turn-off, integendeel!!) maar die het maar al te goed beseffen van zichzelf!! (en dit is dan wel een Turn-off vind ik)
En vérité, ne ferait-on pas pour moins que cela, le Tour du Monde? ~Jules Vernes

Julien.
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Julien. » 15 jan 2013 11:05

Te intellectueel willen zijn. Iedereen mag zo slim zijn als hij wil, maar de constante nood om dat te tonen vind ik echt een major turn off.

Green Tea
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Green Tea » 15 jan 2013 11:29

miss fraise schreef:Mensen die dialect schrijven (in casu West-Vlaams). Ik doe zelfs al geen moeite meer om er aan te beginnen. Als je eerst een tekst moet ontcijferen voor je hem kan lezen, dan kunnen ze de pot op. Dialect schrijven is voor pubers (en dan nog!). Grow up!
Oh ja, absoluut. Niet alleen dialect trouwens, mensen die zoveel mogelijk letters weglaten/overbodige tekens bijvoegen... Daarenboven vind ik mooi kunnen schrijven een turn-on. Zowel qua tekst als van geschrift eigenlijk, maar dat eerste nog een pak meer.
An eye for an eye makes the whole world blind.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 15 jan 2013 15:25

Disco Trut schreef: En ik blijf er eveneens bij: overdreven verlegenheid, zo van het type waar je de persoonlijkheid er bijna moet gaan uitsleuren. Vermoeiend.
Of mensen die geen mening hebben/niet kunnen beslissen. En daardoor jou alles laten kiezen en oplossen.
Fluctuat nec mergitur

TheBright
Senior user
Senior user

Bericht door TheBright » 16 jan 2013 19:38

JFK schreef:
Disco Trut schreef: En ik blijf er eveneens bij: overdreven verlegenheid, zo van het type waar je de persoonlijkheid er bijna moet gaan uitsleuren. Vermoeiend.
Of mensen die geen mening hebben/niet kunnen beslissen. En daardoor jou alles laten kiezen en oplossen.
"Ik vroeg het eerst! Wat gaan we doen!"
Yesterday I woke up sucking a lemon

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 16 jan 2013 20:39

zichzelf te serieus nemen
A church in ruin...

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 17 jan 2013 21:51

Dertigers die zich 'boyke' of iets dergelijks noemen. Gelieve kilometers van mij weg te blijven. :kots:

(Nou ja, iedereen die zichzelf zo noemt. Maar vanaf een bepaalde leeftijd wordt het nog zieliger. Mensen met een Peter Pan-complex jagen mij schrik aan.)

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 18 jan 2013 00:04

Stilicho schreef:Dertigers die zich 'boyke' of iets dergelijks noemen. Gelieve kilometers van mij weg te blijven. :kots:
Haha ja inderdaad. Die kan ik moeilijk serieus nemen.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 18 jan 2013 10:42

Stilicho schreef:Dertigers die zich 'boyke' of iets dergelijks noemen. Gelieve kilometers van mij weg te blijven. :kots:
Damn it, daar gaat mijn voornemen om me te hernoemen naar 'boy Liro' als ik 30 word :-?
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 18 jan 2013 15:29

Liro schreef:
Damn it, daar gaat mijn voornemen om me te hernoemen naar 'boy Liro' als ik 30 word :-?
Is je voornaam toevallig George. Anders is dat ook een idee ;)

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 18 jan 2013 17:03

Sadly, no :)

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 18 jan 2013 22:21

Té serieus zijn.
Zelfspot is het begin van zelfkennis.
Ars Gratia Artis

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 18 jan 2013 22:55

Geen alcohol willen drinken, uit principe vooral dan.

Gesloten