Turn-off [2]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Salomon

Re: Turn-off [2]

Bericht door Salomon » 28 dec 2012 18:15

Ik probeer me ver weg te houden van hevige voetbalsupporters.

BastardPriest
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 28 dec 2012 20:07

Salomon schreef:Ik probeer me ver weg te houden van hevige voetbalsupporters.
:?: :?: :?:
A church in ruin...

Salomon

Bericht door Salomon » 28 dec 2012 21:07

BastardPriest schreef:
Ik zal het anders verwoorden: ik vind fanatiek met voetbal bezig zijn (al dan niet actief) een enorme turn-off.

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 29 dec 2012 10:56

Salomon schreef:
BastardPriest schreef:
Ik zal het anders verwoorden: ik vind fanatiek met voetbal bezig zijn (al dan niet actief) een enorme turn-off.
:lol:
A church in ruin...

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 29 dec 2012 12:58

Salomon schreef:
BastardPriest schreef:
Yups, we zijn het weer eens.

Aan de andere kant: fanatiek met muziek bezig zijn is dan weer een enorme turn-on. Life is arbitrary :)
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 29 dec 2012 13:59

Ik snap denk ik het concept turn-off niet.
A church in ruin...

Koen1989
Regular user
Regular user

Bericht door Koen1989 » 29 dec 2012 15:24

BastardPriest schreef:Ik snap denk ik het concept turn-off niet.
Waar knap je van af? :)
If I'm honest, I have to tell you I still read fairy tales. And I like them best of all.
- Audrey Hepburn

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 29 dec 2012 15:55

Koen1989 schreef:
Dus als bovenstaande posters iemand tegenkomen die geobsedeerd is door voetbal verdwijnen alle mogelijkheden dat er ooit iets meer uit groeit (probeer nu afknappen zo letterlijk mogelijk te interpreteren)? Of is zoiets eerder een vervelende bijwerking, maar dat je er uiteindelijk wel bijneemt (je verdraagt het)?

Dat dit bij lichaam&seksualiteit staat maakt het er niet duidelijker op.
A church in ruin...

Koen1989
Regular user
Regular user

Bericht door Koen1989 » 29 dec 2012 17:17

BastardPriest schreef:
Koen1989 schreef:
Dus als bovenstaande posters iemand tegenkomen die geobsedeerd is door voetbal verdwijnen alle mogelijkheden dat er ooit iets meer uit groeit (probeer nu afknappen zo letterlijk mogelijk te interpreteren)? Of is zoiets eerder een vervelende bijwerking, maar dat je er uiteindelijk wel bijneemt (je verdraagt het)?

Goh, ik denk da je die vraag heel oppervlakkig kan beantwoorden hoor, los van het feit of je dat er nu bijneemt of niet :)
If I'm honest, I have to tell you I still read fairy tales. And I like them best of all.
- Audrey Hepburn

Icecream
New user
New user

Bericht door Icecream » 29 dec 2012 22:56

Vieze tanden: Dit is echt de grootste afknapper die er kan zijn! (Poets ze aub!)
Arrogantie:ik haat mensen die je aankijken alsof je net uit een half ontbonden hoop afval bent gekropen.
Mensen die dialect praten: Ik ben er gewoon niet zo voor... (no offense) :)
A career is born in public - talent in privacy.

Salomon

Bericht door Salomon » 30 dec 2012 09:44

BastardPriest schreef:
Koen1989 schreef:

Je moet dit topic ook niet te serieus nemen he. Maar ik associeer voetbal gewoon met een bepaald type (ik heb het dan over mensen die echt fanatiek supporteren, niet iedereen die af en toe wel eens naar voetbal kijkt op tv). Natuurlijk is dat een vooroordeel, maar dit hele topic gaat over vooroordelen. Daarom moet je het dus niet te serieus nemen :P Ik zeg niet dat ik nooit iets zou beginnen met een voetbalsupporter (als dat al de juiste term is), wel dat het mijn interesse serieus zou verminderen :P

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 30 dec 2012 14:48

BastardPriest schreef:
Koen1989 schreef:
Het is een 'turn-off', dat wilt niet zeggen dat alle mogelijkheden verdwijnen. Dat is nogal sterk gesteld. Ik heb er mij in het verleden al eens over kunnen zetten :oops:
Maar het is wel een stevig minpunt voor mij ja. Net zoals pakweg geloven in van die esoterische vage spirituele dingen. Zo zijn er nog dingen hoor.

Het ding met mensen die enthousiast zijn over iets: ze zijn daar veel mee bezig en ze willen het daar ook over hebben. In sommige gevallen is dat enorm sexy (muzikaal zijn), in andere (zoals met voetbal).. not so much. En ja, dat doet mijn zin in 'iets meer' wel dalen.
Ik neem aan dat je dat toch ook kent met andere dingen? Je vindt dit misschien gewoon niet zo leuk omdat je zelf van voetbal houdt? :twisted:

*shrugs* Voor mij is het dus een turn-off, ook in de seksuele zin van het woord. Dus het topic staat toch juist :P
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 30 dec 2012 16:15

Haha dat kan mij echt geen moer schelen, net zoals het mij ook niets kan schelen waarmee een ander zijn tijd vult. Moest je nu continue gedwongen worden om naar voetbalwedstrijden mee te gaan kijken, dan versta ik het, maar anders begrijp ik er in de verste verte iets van. Nuja, het is blijkbaar een luchtig onderwerp, dus zullen we het ook maar zo houden ;)
A church in ruin...

adarr91
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door adarr91 » 30 dec 2012 16:27

Nuja, het is blijkbaar een luchtig onderwerp, dus zullen we het ook maar zo houden
Inderdaad! Dus allemaal braafjes on topic nu, graag!
- The journey of a thousand miles begins with one step -

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 30 dec 2012 16:29

Overdreven lief zijn, constant zeggen ik zie u graag en blabla.. SLIJMBAL! :kots:
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 30 dec 2012 18:31

Aap in een Potje schreef:Overdreven lief zijn, constant zeggen ik zie u graag en blabla.. SLIJMBAL! :kots:
Herkenbaar! :)

Koen1989
Regular user
Regular user

Bericht door Koen1989 » 30 dec 2012 19:26

Ik kan er absoluut niet tegen als de ander 'mijne vent' of 'mijn ventje' zegt. Ik ben gewoon 'de vriend'.

En liefdesverklaringen over Facebook... daar knap ik helemaal op af.
- Audrey Hepburn

Dowriaantje
Regular user
Regular user

Bericht door Dowriaantje » 30 dec 2012 22:27

Lieven die mij in een glazen kooitje willen plaatsen. Die niet aanvaarden dat ik ook nog een ander leven heb, buiten "ons".
Vb: Ik heb net anderhalf jaar constant verantwoording moeten afleggen over wat en met wie ik zou doen, wanneer ik terug zou zijn en dergelijke. Als ik niet smste dat ik thuis was op het uur dat ik zou moeten thuis zijn, kreeg ik 5 ongeruste berichten. Nachtmerries heb ik er van! Bah.
Ik heb mijn vrijheid nodig :)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 01 jan 2013 14:09

Koen1989 schreef:Ik kan er absoluut niet tegen als de ander 'mijne vent' of 'mijn ventje' zegt. Ik ben gewoon 'de vriend'.

En liefdesverklaringen over Facebook... daar knap ik helemaal op af.
"allerliefste sgatje", "ksie je graag", okay ik ben ook een kleffe doos maar er zijn grenzen.

*huivert* Dat is bij psychische mishandeling en vernedering
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Drydrybones
New user
New user

Bericht door Drydrybones » 01 jan 2013 19:38

Koen1989 schreef: En liefdesverklaringen over Facebook... daar knap ik helemaal op af.
Haha zoals "Ik heb het beste lieffje van de heeeeeeeele wereld!! xx"? Dan geef ik je gelijk. :)

Gesloten