Turn-off [2]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
neon09
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Turn-off [2]

Bericht door neon09 » 16 dec 2013 23:28

Ja zeg. Dit is een topic over turn-offs. Als ik extravagante kapsels (want enkel dààr had de 'gewoon' betrekking op) een turn-off vind, mag dat?

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 17 dec 2013 10:12

Yups dat mag, en ik vind dat dus een turn-off.

Maar goed, om terug 'echt' OT te gaan: ik vind sterke, zelfzekere vrouwen echt wel een turn-on, zeker als ze ad rem zijn en me van weerwoord kunnen dienen.
Maar om een of andere reden zijn van die rationele carrierewezens (ik vind even geen betere beschrijving) echt een turn-off. Ik denk dat dat te maken heeft met hardheid. Hardheid is echt aseksueel.
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 18 dec 2013 17:05

Liro schreef:Yups dat mag, en ik vind dat dus een turn-off.

Maar goed, om terug 'echt' OT te gaan: ik vind sterke, zelfzekere vrouwen echt wel een turn-on, zeker als ze ad rem zijn en me van weerwoord kunnen dienen.
Maar om een of andere reden zijn van die rationele carrierewezens (ik vind even geen betere beschrijving) echt een turn-off. Ik denk dat dat te maken heeft met hardheid. Hardheid is echt aseksueel.
Ik kijk ook altijd op naar zo'n vrouwen, en als ge dat bij homomannen terugvindt is dat des te leuker :) en over die hardheid: omgekeerd geldt ook: iemand met veel compassie (zonder te overdrijven) en zachtheid kan me écht wel verleiden, op voorwaarde dat de rest aanvaardbaar is!
Spoiler! :
Stel u voor dat ge niet goed kunt tennissen en dat ie u op dat vlak begrijpt en goed helpt, die grijpt uw hand vast enzo. Gaan we nu tennis spelen of een ander spelletje? :lol:
Maar dit is beetje erg off-topic, dus bij deze: dik zijn. Volslank gaat nog, maar op een bepaald moment is het teveel...

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 20 dec 2013 10:36

Bij vrouwen is het precies zeldzamer though, which makes it special..
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 21 dec 2013 14:39

Liro schreef:Ik bedoel die hang naar dat mensen gewoon doen. Ik begrijp dat niet. Anders doen om anders te doen, is idioot, maar gewoon doen om gewoon te doen ook.
Als ik nu mijn haren rood wil verven omdat ik dat leuk vind, dan zou ik dat toch gewoon moeten doen en niet dat laten om 'gewoon te doen' :)
Je begrijpt het gewoon niet omdat je niet wat het is om tegen je wil anders te zijn. Je onderschat de waarde van gemeenschappelijke kenmerken.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 21 dec 2013 19:20

Euhm neen? Dat is respectievelijk onwaar en totaal onwaar.

miss fraise
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 31 dec 2013 11:33

Mensen die slurpen. Ook al heb je ze nog zo graag. Neen. De optie 'lief' is uitgesloten bij jou.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 03 jan 2014 08:46

- Stoefers. Blazers. Blaaskaken. Mensen die denken dat ze alles zijn en alles al gezien hebben en zich niet schamen om alles overal te gaan verkondigen. Argh! Ik kan daar zo gek van worden, vooral als de helft dan nog niet eens echt waar is. Tss. Als ge niet weet over wat ge bezig zijt, zeg dan gewoon niets.

- In dezelfde trant: iemand die heel erg straight-edge is en iedereen die niet zo denkt als hem/haar, in wezen bijna een slecht persoon vindt. Ja sommige mensen drinken wel eens een glas alcohol, roken of trekken wel eens van een joint. En ja veel mensen eten graag eens een goeie biefstuk. Maar wil dat zeggen dat je dan niet om de natuur geeft? Tss.

- Slijmballen. Mensen die echt achter je aan lopen als ze het gevoel hebben dat je hen niet kan uitstaan. Of je echt lastigvallen met dingen waarvan je denkt: moet da nu?

Beuh :p
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 03 jan 2014 23:48

Ik ken een aantal straight-edgers en het zijn heel goede vrienden. Niemand van hen veroordeelt een ander omdat die drinkt, rookt, smoort, vlees eet, ... Ik volg je wel in je turn-off van mensen die anderen veroordelen omdat ze niet hetzelfde denken als hen. Ik moet wel zeggen dat ik meer smoorders, rokers, drankorgels, ... ken die zo zijn dan straight-edgers.

OT: Ik vind een lesbisch/bi vrouw meestal een turn-off. Geen idee waarom maar ik zie niet waarom hetero mannen dat zo leuk vinden.

Ook nog iets, mensen die geen ondergoed dragen :kots:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 04 jan 2014 02:18

Lawstudent schreef:Ik ken een aantal straight-edgers en het zijn heel goede vrienden. Niemand van hen veroordeelt een ander omdat die drinkt, rookt, smoort, vlees eet, ... Ik volg je wel in je turn-off van mensen die anderen veroordelen omdat ze niet hetzelfde denken als hen. Ik moet wel zeggen dat ik meer smoorders, rokers, drankorgels, ... ken die zo zijn dan straight-edgers.

OT: Ik vind een lesbisch/bi vrouw meestal een turn-off. Geen idee waarom maar ik zie niet waarom hetero mannen dat zo leuk vinden.

Ook nog iets, mensen die geen ondergoed dragen :kots:
Vooroordelen in het algemeen. Nu vind ik wel dat iemand die rookt in het bijzijn van anderen en dat normaal vindt een grote turn off. Je doet zoiets niet.

Verder mensen die neerkijken op anderen omdat die een lager diploma, inkomen, woning,...heeft, zijn boodschappen bij aldi doet, ....

Ik kan diep intellectuele gesprekken voeren met personen die hun middelbaar niet voltooiden en kan vaak een heel leeg gevoel hebben bij professoren. Het hangt veelal van visie en passie af.

Nog een turn off: heb bv. mensen gekend die in zo'n groep zaten die vaccinatieschade aan zat te klagen. Ze hadden ergens wel een punt, maar iedereen die achter een vaccin ging, werd door hen aangepakt alsof ze hun leven op het spel zetten, konden over niets anders meer praten, kwamen op straat,....Je kan kritisch tov dingen staan, maar zo'n haast neurotische houding vind ik ook wel een turn off.

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 04 jan 2014 10:50

Te veel turn-offs hebben.

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 04 jan 2014 12:53

Préttiggestoord schreef:Te veel turn-offs hebben.
en zich niet focussen op de turn ons ;-)

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 14 jan 2014 17:32

Zichzelf 'raar' of 'abnormaal' noemen. Iedereen is raar, iedereen is anders dan de rest. Als je dat van jezelf zegt, vind ik dat een turn-off, zeker als je er geen reden bij geeft. Als andere mensen dat over jou zeggen vind ik het dan weer positief.

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 14 jan 2014 19:27

of als ze zeggen: ik ben een zotte doos of prettig gestoord. je ontmoet ze dan en ze blijken supersaai.

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 15 jan 2014 11:07

Samotex schreef:of als ze zeggen: ik ben een zotte doos of prettig gestoord. je ontmoet ze dan en ze blijken supersaai.
Pijnlijk.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 15 jan 2014 12:16

Een erg laag zelfvertrouwen/zelfbeeld doet het bij mij niet.

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 15 jan 2014 12:46

Vind het ook een turn off als men zichzelf in een profiel beschrijft als: hoog opgeleid, intelligent,...
Zijn dingen die een ander mag ondervinden of je kan beschrijven dat je bv. werkt als criminoloog, maar zet het dan niet in een context dat je moet tonen: ik ben slim.

Fluostift
Regular user
Regular user

Bericht door Fluostift » 18 jan 2014 00:57

Turn off: blond haar, geen idee waarom maar dat is nu echt ene item dat ik niet kan waarderen. Ohja ook kortzinnige mensen, of mensen die over iets aan het vertellen zijn maar dan totaal foute informatie geven.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 18 jan 2014 01:15

Fluostift schreef:kortzinnig
wut

OT: 99% van de mensen in De Standaard Magazine

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 19 jan 2014 14:21

Mensen met een klein wereldbeeld, die niet uit hun comfort zone durven komen en snel oordelen over anderen.
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Gesloten