Turn-off [2]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Lawstudent
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Turn-off [2]

Bericht door Lawstudent » 29 mar 2013 11:28

Ik vond koffiehaters even vreemd als chocoladehaters maar dan heb ik er enkele leren kennen en blijkt dat ze zeer leuke mensen zijn.

Mensen die niet van dieren houden zijn een grote turn-off voor mij, net zoals dramaqueens als het over dieren gaat. Als je de straat oversteekt omdat er een jack russell op dezelfde straat liep als jij of je wordt hysterisch omdat een bichon maltez je dag wilt komen zeggen hoeft het voor mij helemaal niet meer.

Mensen die zich rijk gedragen. Ik ken enkele mensen die zo zijn :kots:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

smafie
Regular user
Regular user

Bericht door smafie » 29 mar 2013 11:45

Echo schreef:En de echte echte turn-off, letterlijk dan, is als dat beest dan nog eens in bed komt liggen. :kots:
Allez nu, da's toch heerlijk, een kat die op je bed ligt te spinnen. :D
Een hond in je bed is wel vrij walgelijk inderdaad.

O.T. Melig zijn, ik-hou-van-jou-sms'jes, Valentijn, knuffels, romantische baden, kuuroorden, massages, geurkaarsen, romantische komedies, een romantisch weekendje op het platteland...
:kots:
Als iemand mij met zulke gruwels confronteert, zou ik sowieso overdreven sarcastisch en cynisch gaan doen.

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 30 mar 2013 02:41

Lawstudent schreef:Ik vond koffiehaters even vreemd als chocoladehaters maar dan heb ik er enkele leren kennen en blijkt dat ze zeer leuke mensen zijn.

Mensen die niet van dieren houden zijn een grote turn-off voor mij, net zoals dramaqueens als het over dieren gaat. Als je de straat oversteekt omdat er een jack russell op dezelfde straat liep als jij of je wordt hysterisch omdat een bichon maltez je dag wilt komen zeggen hoeft het voor mij helemaal niet meer.

Mensen die zich rijk gedragen. Ik ken enkele mensen die zo zijn :kots:
Het viel me al eerder op dat we op redelijk wat punten overeen komen :)
(daarmee is dit ineens OT en de rest aanvulling)

Maar ik zou ook niet zo graag een hond hebben. Hoewel dat, als mijn lief er echt één zou willen, het geen schoothondje wordt maar een grote. Iets à la Duitse herder of een kortharige zwart-bruine hond, die zijn mooi!
Een kat wil ik zeker blijven hebben tenzij ik er de plaats niet voor heb. Het moet nog wat kunnen rondlopen. Op het bed mag het ook slapen, maar ik heb wel voorrang :)

En ik heb vandaag koffie met een lepeltje chocopoeder gedronken! Better than ever.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 02 apr 2013 00:56

Een gast die zijn lief, "ventje" noemt en blijft noemen of "overly attached girl" of hoe die meme ook heet, facebooksgewijs bijna doet verbleken. *huivert* en okay, het kan lief zijn, maar toch
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Aap in een Potje » 02 apr 2013 13:02

Iemand die de baas wil zijn over mij.
Oké ja , ik heb al aangegeven dat ze een stevig karakter moet hebben en mij moet aankunnen, en eens graag boel moet maken. Maar ik laat me niet onder de sloef leggen!
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 02 apr 2013 18:41

Ik ga hier nu gewoon iets posten om enkele mensen op stang te jagen met mijn avatar - het is een bed!

Daarnaast hou ik niet van overdreven materialisme.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 02 apr 2013 19:26

Hoemmoes schreef:Ik ga hier nu gewoon iets posten om enkele mensen op stang te jagen met mijn avatar - het is een bed!
<3<3<3<3<3

ot: Kaal daarbeneden. Echt niet mijn ding.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

no other troy
Regular user
Regular user

Bericht door no other troy » 03 apr 2013 10:38

Hoe onaantrekkelijk kan iemand worden vanaf het moment dat zij beweert een 'zotte doos' te zijn. En zo onherroepelijk.

A.nouckietje
Regular user
Regular user

Bericht door A.nouckietje » 04 apr 2013 12:14

Mensen die voor het minste beginnen te wenen...
een hater is een lover undercover ;)

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 04 apr 2013 18:41

A.nouckietje schreef:Mensen die voor het minste beginnen te wenen...
2

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 04 apr 2013 19:44

Opdringerigheid

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 05 apr 2013 16:57

Geen koffie drinken is wel een van de vreemdere turn-offs die ik hier al heb zien staan. Zelf lust ik wel af en toe een kop, maar om de een of andere rede wordt ik er slaperig van in plaats van opgewekt. Mensen die geen boeken lezen vind ik veel verdachter.

Disco Dude
Regular user
Regular user

Bericht door Disco Dude » 05 apr 2013 17:01

Even rondgecruised en waarschijnlijk te weinig want ik heb de aloude nog niet gevonden:

Sokken in freaking sandalen. (Hopelijk hebben holebi's toch een beter gevoel voor mode dan dat).

Ah en ook nog dit: overdreven kinderlijke mensen of mensen die zichzelf te serieus nemen
Homo sapiens non urinat in vento.

FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Bericht door FiduciaryBank » 05 apr 2013 17:07

.
Laatst gewijzigd door FiduciaryBank op 03 nov 2013 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 05 apr 2013 17:47

FiduciaryBank schreef:
Valova schreef: [...] geen boeken lezen vind ik veel verdachter.
²

“If you go home with somebody, and they don't have books, don't fuck 'em!”
― John Waters
³
Oja. Ik kan er ook gewoon niet bij dat mensen niet lezen. Dat moet toch een gemis in je leven zijn. Een goed boek kan zo waardevol zijn.

+

Twinks
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 05 apr 2013 17:54

Barre V schreef:Even rondgecruised en waarschijnlijk te weinig want ik heb de aloude nog niet gevonden:

Sokken in freaking sandalen. (Hopelijk hebben holebi's toch een beter gevoel voor mode dan dat).
Ik heb er al gevonden. Ik ben geen al te grote modefreak (behalve met DC maar hoewel ik zijn kleuren vaak bekritiseer moet ik zeggen dat hij zich altijd goed kleed, itt mezelf) maar dat is een deal breker. Iemand die sokken met sandalen draagt is voor mij geschrapt. Hij kan de knapste vent in de wereld zijn, zoiets is een no go.

OT: mensen die plezier nemen in het pesten van anderen.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Beukenootje22
New user
New user

Bericht door Beukenootje22 » 05 apr 2013 19:27

Gasquet schreef:
FiduciaryBank schreef:
Valova schreef: [...] geen boeken lezen vind ik veel verdachter.
²

“If you go home with somebody, and they don't have books, don't fuck 'em!”
― John Waters
³
Oja. Ik kan er ook gewoon niet bij dat mensen niet lezen. Dat moet toch een gemis in je leven zijn. Een goed boek kan zo waardevol zijn.

+

Twinks

Mee eens. Literatuur kan in iemands leven een verrijking zijn.

PieceOfMyHeart
Regular user
Regular user

Bericht door PieceOfMyHeart » 05 apr 2013 22:14

Zo van die overdreven eco-tantes vind ik ook maar een turn-off. Ik heb het ook niet voor die overdreven hippie-look.
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 06 apr 2013 02:03

PieceOfMyHeart schreef:Zo van die overdreven eco-tantes vind ik ook maar een turn-off. Ik heb het ook niet voor die overdreven hippie-look.
²
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Disco Dude
Regular user
Regular user

Bericht door Disco Dude » 07 apr 2013 00:39

Lawstudent schreef:
Barre V schreef:Even rondgecruised en waarschijnlijk te weinig want ik heb de aloude nog niet gevonden:

Ik heb er al gevonden. Ik ben geen al te grote modefreak (behalve met DC maar hoewel ik zijn kleuren vaak bekritiseer moet ik zeggen dat hij zich altijd goed kleed, itt mezelf) maar dat is een deal breker. Iemand die sokken met sandalen draagt is voor mij geschrapt. Hij kan de knapste vent in de wereld zijn, zoiets is een no go.

OT: mensen die plezier nemen in het pesten van anderen.
Mooi gevonden en veel diepgaander dan mijn opmerking :D..

OT: Ook even en diepgaander antwoord zoeken.
Overdreven pessimisme. Ik ben zo'n ongelooflijk optimist dus geen zuupruimen.
Homo sapiens non urinat in vento.

Gesloten