Dromen ;)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
scoriso
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Dromen ;)

Bericht door scoriso » 31 dec 2012 15:15

Ik ben echt meelevend met diertjes & mijn lievelingsdier is een dolfijn. haha.
Ooit hoop'k dus dat ik dieren kan helpen (honden bv.) of dolfijnenverzorgster ofzo kan worden.
Oftewel een talk show host zoals Ellen Degeneres :D
maar dat is gewoon onmogelijk.. :p
“In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.” #Ellen Degeneres.

Demophilus
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Demophilus » 12 apr 2013 21:34

In 5 jaar wil ik wel aan mijn doctoraat in de fysica beginnen.
Een relatie moet er toch ook wel in zitten, aangezien ik niet nog 5 jaar single wil blijven.
Volledig uit de kast komen moet ook gebeuren. Dus alle vrienden, kennissen en elke lid van de familie mag het weten.
Ik wil ook wel wat fobieën overkomen. Ik ben mijn hematofobie, vrees van naalden, hoogtevrees en claustrofobie stilaan wel beu.
Be yourself; everyone else is already taken.

LittleIndianSunshine
New user
New user

Bericht door LittleIndianSunshine » 19 apr 2013 15:31

ik droom over een roadtrip te maken in amerika, voor de grand canyon en de bekende hotspots te gaan bezichtigen, een eigen boek schrijven en ook over een fobie heen te geraken namelijk slangen :s...
veel liefs !

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 19 apr 2013 15:41

Mijn droom is, en was vroeger eigelijk ook al, om modeontwerpster te worden.

LuckyAngel
New user
New user

Bericht door LuckyAngel » 20 apr 2013 20:43

Mijn droom.. mijn droom is om goeie vrienden te maken, Eindelijk een vak vinden dat bij mij past en dat ik graag zou doen. Beter worden in digital art.. En zo veel mogelijk cultuur ondekken als maar kan. :)
"The past is the future with the lights on"

EternalFlame
New user
New user

Bericht door EternalFlame » 21 apr 2013 00:03

Mijn droomjob is om later een bekende muziekvideoregisseur te worden en samen te werken met al m'n favoriete muziekgroepen/zangers :D
Maar lijkt nogal onmogelijk denk ik :/

En natuurlijk, heel clichéde, liefde van m'n leven vinden, samen de wereld verkennen en op latere leeftijd misschien wel een kindje :D

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 26 apr 2013 22:52

Ik zou graag een master in rechten bezitten tegen dan. Ik zou daar zo trots op zijn. Mss een kantoor hebben met 2/3 vrienden. Ik zou graag uit het huis zijn, mijn eigen huis of appartement. Tijd hebben om met mijn vrienden naar de cafe te gaan van een vriendin van me, die ze tegen dan heeft, en daar te praten en van het leven te genieten in het mooie gedeelte van een stad zoals Louisa in Brussel :love:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 27 apr 2013 01:00

Ik wil graag in het buitenland wonen, een eigen appartement hebben, een boek schrijven, een film maken en eventueel ooit een muziekalbum opnemen. Optreden met Prince of Sananda Maitreya mag je daar ook nog aan het lijstje toevoegen :P
Disco owns the world

Gesloten