Dromen ;)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
TequilaGorgeous
New user
New user
Geslacht: Man

Dromen ;)

Bericht door TequilaGorgeous » 17 okt 2012 23:35

HeyHey,

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie dromen...

Bij velen van jullie zal het wss een kind van jullie zelf zijn, wat waarschijnlijk ook de grootste droom van holebi's in het algemeen is omdat in ''onze'' gemeenschap een eigen kind moeilijker wordt,

Maar ik wil dieper ingaan op jullie dromen,
Waar willen jullie binnen 5 jaar zitten/staan/hangen?
Wat willen jullie bereiken in het leven
of
waar dromen jullie al over van kinds af aan...

Jullie mogen hier ook jullie droom posten waarvan je denkt dat het ''belachelijk'' of niet haalbaar is ,,
No one in the world should ever be afraid to walk down the street holding the hand of the person they love <3

TequilaGorgeous
New user
New user

Re: Dromen ;)

Bericht door TequilaGorgeous » 17 okt 2012 23:40

Ik zal het goede voorbeeld geven en mijn droom hier ook plaatsen ;)

Als kind droomde ik altijd weg bij het zien van zo een typische teenage dramaqueen film ;)
Het populaire persoontje zijn op school,
Aangezien ik nu al afgestudeert ben en aan het werk ben als zorgkundige in een rusthuis lijkt mij dit praktisch onmogelijk...

Maar...
Ik heb sinds kort een nieuwe droom, ik zou super graag in Amerika gaan wonen, ja inderdaad... Amerika, het is natuurlijk niet het beste land om te gaan wonen maar ik droom daar van, liefst van al zou ik natuurlijk in de rijkste en chiqueste buurt Van Amerika wonen... Ik zou ook graag iets betekenen in de showbizz wereld, maar aangezien ik niet echt een talent heb zal dit al iets moeilijker zijn,

Maar zoals ons Oma mij altijd zegt als je iets wil kun je het bereiken...
Daarom geef ik deze droom niet op

Waar ik binnen 5 jaar wil staan?

Zoals jullie wel zullen verwachten wil ik dus binnen 5 jaar op de rode loper staan schitteren met de man van mijn dromen aan mijn zijde ;)

Nu ben ik benieuwd naar jullie dromen
No one in the world should ever be afraid to walk down the street holding the hand of the person they love <3

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 18 okt 2012 00:21

Niet om hier Mod te spelen, maar er bestaat een soortgelijk topic in het subforum "Post-it" ;)
Namelijk hier

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 18 okt 2012 08:52

Hades schreef:Niet om hier Mod te spelen, maar er bestaat een soortgelijk topic in het subforum "Post-it" ;)
Namelijk hier
Schoenmaker, blijf bij uw leest :p Dit gaat niet over wat je 's nachts gedroomd hebt, maar over toekomstvisie/dromen. Je ambities of verwachtingen in het leven. Lijkt me voldoende verschillend om toch een kans te geven als onderwerp.

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 18 okt 2012 13:27

Faramir schreef:
Hades schreef:Niet om hier Mod te spelen, maar er bestaat een soortgelijk topic in het subforum "Post-it" ;)
Namelijk hier
Schoenmaker, blijf bij uw leest :p Dit gaat niet over wat je 's nachts gedroomd hebt, maar over toekomstvisie/dromen. Je ambities of verwachtingen in het leven. Lijkt me voldoende verschillend om toch een kans te geven als onderwerp.
Woeps, inderdaad, sorry! ;)

jones
New user
New user

Bericht door jones » 18 okt 2012 16:47

mijn 1ste droom is om eens op reis te gaan voor 2of3 weken naar Siberië het lijkt me daar geweldig -40 of -50 graden 's winters fantastisch

mijn 2de droom is om een 2 weken in een gast gezin in amerika te verblijven waar ik alleen maar engels kan praten

mijn 3de droom is om naar amerika te gaan en mee op pad te gaan met de storm chasers tijdens het tornadoseizoen uiteraard

nogal extreem hé
maybe forever single but never alone

simonke
New user
New user

Bericht door simonke » 18 okt 2012 22:51

Ik ben nogal een economist, maar mijn droom is om een succesvolle onderneming te beginnen met een geheel nieuw ding, niet zomaar iets wat iedereen verkoopt :p

Heftruck
Experienced user
Experienced user

Bericht door Heftruck » 19 okt 2012 02:17

Een inkomen, goeie gezondheid, geluk met familie en vrienden. Des te ouder je wordt, des te meer je beseft wat écht belangrijk is. Alles wat daar extra bij komt is mooi meegenomen maar niet strikt noodzakelijkheid.

Dit gezegd zijnde; ik wil naar de ruimte. Onze planeet van bovenaf aanschouwen, het dak van de wereld zien en een lange blik werpen op onze Melkweg.
Spoiler! :
Spoiler! :
Spoiler! :
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 19 okt 2012 14:02

De ruimte :love:
Daar ben ik alvast ook voor te vinden, een space trip. Maar dat lijkt me ook vrij realistisch gezien de huidige ondernemingen en de prijsdalingen/toemende toegang in de toekomst.
Maar ik heb nog wel geduld wat dat betreft.
Ik ben ook enorm nieuwsgierig naar hoe de wereld er precies uit zal zien de komende jaren en decennia.

En hoewel ik hoogtevrees heb (wel niet extreem, gelukkig) wil ik heel graag eens gaan skydiven, het lijkt me zo eng (de eerste keer?) maar zo zalig! Wel niet vanop 39km hoogte liefst.

Voor de rest wil ik gewoon gelukkig en stabiel leven met leuke vrienden, mooi huis en auto (elektrisch of tegen het einde nog iets anders) en ik hoop met mijn tijd mee te gaan, gelijk een "trendy bompa" :p zolang het nog aanvaardbaar is :D maar om dan met leeftijdsgenoten om te gaan moet ik nog steeds open van geest zijn, bedenk ik me.
Ach, dat lukt wel, mijn vader is er zo een 8) half en half.

En als afsluiter wil ik de wereld gezien hebben! Stuk voor stuk weer iets anders, hun cultuur opsnuiven en verkennen.
Ik vind het een schande als mensen bijvoorbeeld naar Brazilië zouden gaan en daar geen lokale keuken willen proeven. Schande!

Joshte_12
New user
New user

Bericht door Joshte_12 » 06 nov 2012 07:25

Ik leef vooral in het heden... De enige concrète plannen die ik heb is binnen 2 jaar het ouderlijk huis verlaten en werken :-D

Voor de rest heb ik een motto aangenomen van iemand die me dierbaar is:
Leef nu, niemand zegt dat je morgen nog hébt
Beetjr morbide misschien, maar heeft me wel geleerd de kleine dingen te apprecieren zoals: warmz handen in de Winter maanden, lachen met vrienden, film zien en in zetel in slaap vallen omdat je gewoon te moe bent ^^

Uhu, uhu, i think life's awesome!

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 09 nov 2012 19:37

mijn droom is zojuist de grond in geboord

adarr91
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door adarr91 » 12 nov 2012 22:40

Ik wil eigenlijk gewoon zoveel mogelijk van de wereld zien en ontdekken.. :groovy:
- The journey of a thousand miles begins with one step -

Cupcakeje
Regular user
Regular user

Bericht door Cupcakeje » 14 nov 2012 20:48

Mijn droom is om eerst het middelbaar succesvol af te ronden (natuurlijk) zodat ik dan kan gaan studeren in Italië 8) en misschien maar voor een jaar of zelfs maar een semester, maar ik wil echt eens naar Italië :D Het eten, de sfeer daar en natuurlijk vooral de ervaring!

Verder wil ik gewoon dat ik kan genieten van de kleine dingen zoals iemand hier al zei: gewoon es lachen met vrienden, nog eens met je ouders tv kijken terwijl je samen in de zetel zit, eten bij de grootouders met de familie, gaan wandelen op de dijk en genieten van de geur van de zee, een knuffel van iemand die je lief hebt( :hug2: ),... We genieten eigenlijk te weinig van het leven, vind je niet? :)
Ier si, we gaan der allemaal aan! Heil het opperkonijn! Maar eerst nog ff boefen vo dood...

Min19'ers, mis jullie! ♥

jolien2808
Regular user
Regular user

Bericht door jolien2808 » 14 nov 2012 22:02

Heel cliché allemaal,
maar ik zou heel graag mijn diploma halen in de bachelor orthopedagogie.

Een stabiele langdurige relatie opbouwen,
gaan samenwonen met de vrouw van mijn leven en liefst er ook mee trouwen.
Ik zou ook heel graag kindjes krijgen.

Voor de rest hoop ik dat die droom niet aan diggelen word geslagen en dat er geen scheiding op dat pad komt :-) :ibi:
*Love is a friendship on fire*

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 26 nov 2012 15:25

Ik hoop, binnen vijf jaar, aan een muzikale opleiding te kunnen beginnen nadat ik orthopedagogie met succes heb afgerond. Bovendien zou ik ook een groot deel van de wereld willen afreizen, en over vijf jaar toch al zeker heel Europa gezien hebben. Stiekem hoop ik ook dat ik binnen dit en vijf jaar terug kan beginnen paardrijden, al vrees ik dat de tijd me daarvoor gaat ontbreken.

Wat ik wil bereiken in het leven? Daar heb ik eigenlijk totaal geen idee van. Als ze vroeger in vriendenboekjes vroegen wat ik later wil worden, schreef ik altijd "gelukkig". En dat is nog steeds zo! Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je altijd je hart volgt en achter de keuzes staat die je maakt. Wat mij, naar hoe ik mij momenteel voel, gelukkig zou maken later is een leuke job waarmee ik voldoende geld verdien zodat ik veel kan reizen, een leuke vriend/vriendin en een aantal kleine pagadders (al wil ik niet te vroeg aan kinderen beginnen, toch niet voor mijn 30ste in ieder geval). Trouwen laat ik voor wat het is, hier geloof ik toch niet in en het lijkt me vrij overbodig.
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Inesje_96
New user
New user

Bericht door Inesje_96 » 06 dec 2012 22:38

Eerst en vooral wil ik kleuterjuf worden.
En naast dat werk zou ik me graag inzetten voor holebi's en kinderen/jongeren die gepest worden!
I am who I am

Consu
Regular user
Regular user

Bericht door Consu » 06 dec 2012 22:52

lenny schreef:mijn droom is zojuist de grond in geboord
Wat is er gebeurd?
Mijn droom is een gelukkig leven hebben,geout zn tegen iedereen en een lief hebben die van me houd tot we oud zijn! Ook een job die graag doe zou ik willen hebben,eerst nog zoeken wat ik ga studeren ..

PieceOfMyHeart
Regular user
Regular user

Bericht door PieceOfMyHeart » 15 dec 2012 21:58

Binnen 5 jaar wil ik de deur van een tof appartementje in een leuke stad (liefst in London of zo) opendoen na een dag een fantastische job te hebben uitgevoerd, om dan een fantastisch meisje in mijn armen te kunnen nemen en een ganse avond te kunnen knuffelen. :hug2:

De echt grote dingen zoals eventueel trouwen en kinderen en zo zullen wellicht voor de 5 jaar daarna zijn.
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.

Icecream
New user
New user

Bericht door Icecream » 29 dec 2012 19:21

Binnen 5jaar zou ik toch wel al enige bekendheid willen hebben. Ik droom al jaren van een succesvolle carriëre in Amerika. En wie weet komt het er nog is van. :lovesigh:
A career is born in public - talent in privacy.

Cloud
Regular user
Regular user

Bericht door Cloud » 30 dec 2012 15:58

Mijn droom?
Nieuwslezer worden bij één of een presentator van één van de aangeboden programma's :) Redelijk moeilijk te bereiken, maar stiekem hoop ik dat dit ooit zal gebeuren. Héél stiekem :)
I am too fond of reading books to care to write them.

Gesloten