DubbelFilmmarathon - zaterdag 20 oktober

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Dubbelpunt
Lokale groep
Contacteer:

Bericht door Dubbelpunt » 09 okt 2012 21:19

Wie van de partij was op de Meet ’n greet in april, werd reeds ingewijd in de wereld van de holebifilms. Waarschijnlijk staan jullie ook al te popelen om enkele van deze films te bekijken.
Welnu, het grote moment is aangebroken voor alle (holebi)filmliefhebbers: op 20 oktober organiseert Dubbelpunt een heuse filmmarathon waarop twee van jullie favoriete films getoond zullen worden.

De stemmen van april blijven uiteraard geldig, maar er kan ook gestemd worden via http://dl.dropbox.com/u/45514378/poll/index.html. Je vindt er eveneens de trailers van en recensies over de films waarop gestemd kan worden. Ga er dus zeker eens een kijkje nemen!

We spreken om 18u af aan loket 1 in het station van Kortrijk. We voorzien ook een onthaalmoment om 17u voor wie op voorhand wil kennismaken met enkele van onze kernleden.

P.S.: Aangezien we al vrij vroeg van start gaan, zullen we ook een pauze houden om iets te eten. Je neemt dus best wat geld mee hiervoor.
Breng gerust ook kussens en dekentjes mee om het gezellig te maken!

Vragen? 0492/92 48 48 is onze Dubbel-GSM, info@dubbelpunt.com is onze Dubbelmail.

Vragen? info@dubbelpunt.com is onze DubbelMail, 0492/92 48 48 is onze DubbelGSM.

Tot dan!
Dubbelpunt is de Wel Jong Niet Hetero-groep uit de regio Kortrijk-Menen-Waregem. http://www.dubbelpunt.com

Secret2
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: DubbelFilmmarathon - zaterdag 20 oktober

Bericht door Secret2 » 10 okt 2012 21:36

AANWEZIG UITERAARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crazy:
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)

SK92
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door SK92 » 10 okt 2012 21:39

Hmm, ik twijfel wel...

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 11 okt 2012 15:22

Aanwezig uiteraard!

Afbeelding

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 11 okt 2012 20:52

SK92 schreef:Hmm, ik twijfel wel...
Gewoon komen. :wink:

Voor nieuwe mensen en voor diegene die met twijfels zitten of wat onzeker zijn om te komen, er is een intromoment om 17u. :)
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

Dubbelpunt
Lokale groep
Contacteer:

Bericht door Dubbelpunt » 12 okt 2012 17:28

mattijs487 schreef:
SK92 schreef:Hmm, ik twijfel wel...
Gewoon komen. :wink:

Voor nieuwe mensen en voor diegene die met twijfels zitten of wat onzeker zijn om te komen, er is een intromoment om 17u. :)
Zo is dat! En meer info daarover vind je hierzo!
Dubbelpunt is de Wel Jong Niet Hetero-groep uit de regio Kortrijk-Menen-Waregem. http://www.dubbelpunt.com

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 12 okt 2012 23:06

Ik kan niet komen! Ik heb dat weekend al iets gepland, waardoor ik naast dit ook nog eens FACTS moet missen.

MIIIIIIMIMIMIMIMIMIMIMI :cry2:
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Dubbelpunt
Lokale groep
Contacteer:

Bericht door Dubbelpunt » 17 okt 2012 11:03

Simon... schreef:Ik kan niet komen! Ik heb dat weekend al iets gepland, waardoor ik naast dit ook nog eens FACTS moet missen.

MIIIIIIMIMIMIMIMIMIMIMI :cry2:
:(

Wie wél komt, breng gerust wat kussens en/of dekens mee, om het jezelf gemakkelijk te maken! :P

Gesloten