Onenightstand(s)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
sporty-
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Onenightstand(s)

Bericht door sporty- » 16 jun 2013 12:51

net daarom: als je zelf de verantwoordelijkheid neemt om altijd condooms op zak te hebben en die ook te gebruiken, pas dan kan je zeggen dat je jezelf mag vertrouwen..
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 16 jun 2013 13:25

dylan schreef:
sporty- schreef:
niemand behalve jezelf dan....moraal van het verhaal.
zelfs jezelf mag je eigenlijk niet vertrouwen! Waarschijnlijk denkt iedereen hier dat hij gezond is maar wanneer is de laatste keer dat je getest bent?
Hear hear! Het verbaast me soms hoe weinig mannen die ik ken die niet in een strikt monogame relatie zitten zich laten testen. Ze doen het wel veilig (dat zeggen ze toch en ik geloof ze ook wel) maar regelmatig laten testen is er precies niet echt bij.

OT: Ja, meerdere malen. Degenen waarmee dat gebeurde gaan van zeer goede vrienden tot kerels die ik de avond zelf leerde kennen. Uit sommige van die avonden is een leuke vriendschap ontstaan terwijl ik met anderen totaal geen contact meer heb. Ik kan seks en gevoelens heel goed gescheiden houden dus er is nog nooit drama ofzo van gekomen.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 16 jun 2013 15:06

Gasquet schreef:Hear hear! Het verbaast me soms hoe weinig mannen die ik ken die niet in een strikt monogame relatie zitten zich laten testen. Ze doen het wel veilig (dat zeggen ze toch en ik geloof ze ook wel) maar regelmatig laten testen is er precies niet echt bij.
Dat is wel waar. De laatste keer dat ik getest werd, was het omdat ik op een hele batterij dingen getest moest worden, dan kan dat er ook nog wel bij. Maar specifiek voor HIV? Ik ga er dan van uit dat mijn vaste friends with benefits daar eerlijk in zijn, of ik gebruik een condoom.

Wat je zegt is overigens niet enkel op mannen van toepassing. Vrouwen zijn misschien vaker monogaam, maar van degenen die ik ken die het niet zijn, weet ik dat ze wel veilig vrijen, maar zich niet regelmatig laten testen.

Het wordt eigenlijk gewoon eens tijd dat ze AIDS de wereld uit helpen, al dat gedoe en al die zever daarmee! :)
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Oscar
New user
New user

Bericht door Oscar » 24 jun 2013 20:57

Ik heb hier en daar wel eens een onenightstand gehad.
Nooit echt slechte ervaringen gehad, op het moment zelf wel leuk en spannend. Maar bij mij kwam nadien altijd een naar gevoel, verdwaasd precies. Moeilijk uit te leggen. Daarom dat er tussen mijn onenightstands altijd een lange 'rustpauze' zitten. Maar wanneer de nood het hoogst is ...
Let's finish what we've started, so nothing is left undone.

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 24 jun 2013 21:01

Mijn rechterhand zal moeten volstaan tot ik een vast lief heb.

Gast

Bericht door Gast » 04 mar 2014 22:40

Ik heb geen enkel probleem met one night stands, zelf nog nooit gedaan maar ze lijken me ook veel intenser dan seks in een vaste relatie..
spijtig genoeg ben ik te verlegen om zomaar op iemand af te stappen en ermee te flirten :(

degekkebelg33
New user
New user

Bericht door degekkebelg33 » 06 mar 2014 14:28

one night stands zijn spannend geil en super! sex met onbekenden geeft veel meer spanning dan met een dezemfde.
Ik heb er talloze achter de rug voor dat ik me huidige partner leerde kennen. Altijd met onbekenden en overal al gedaan bos parking cine en ook gewoon in slaapkamer
een dag niet gepoept is een dag niet geleefd :-):-):-):-)

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 06 mar 2014 14:37

degekkebelg33 schreef:[...] sex met onbekenden geeft veel meer spanning dan met een dezemfde.
[...]
Gast schreef:[...] lijken me ook veel intenser dan seks in een vaste relatie.. [...]
Hier denk ik anders over.
Sure, ze zullen wel spannend zijn, maar de liefde die er bij is in een relatie tops everything, denk ik dan.
Spoiler! :
Nota van mezelf: let op de "denk ik", want ik heb geen ervaring met onenightstands, dus ik zou het niet weten :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

degekkebelg33
New user
New user

Bericht door degekkebelg33 » 06 mar 2014 14:51

Ik snap binding zeker wel heb nu al 13 jaar vaste monogame relatie dus je voelt je partner super goed aan en je weet waar de ander van houd! Echter voor de spanning is de one night stand met een vreemde gewoon ordinair spannend! Ik zou het niet meer willen hoor want ik heb genoeg aan me vent!

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 06 mar 2014 15:05

Goh de eerste keer seks met iemand is zelden of ooit de beste, maar de spanning gaat er toch ook uit in een relatie.

Daarbij goede seks =/= liefdevolle seks he. Dat kan, maar dat moet niet. Goede seks kan ook spannend, rough, dierlijk zijn, en dan hoeft er geen liefde bij te komen kijken :)
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

degekkebelg33
New user
New user

Bericht door degekkebelg33 » 06 mar 2014 15:11

De spanning gaat bij ons in ieder geval niet uit de relatie. Daar moet je zelf aan werken. Vooral in de slaapkamer.
Wij hebben na 13 jaar een spannend goed en geil sexleven!

Gesloten