Onenightstand(s)

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Onenightstand(s)

Bericht door Mevrouw Burton » 05 feb 2013 18:13

Ik heb eigenlijk nog nooit een onenightstand gehad :D
Waarschijnlijk durf ik dat gewoon niet + kijk ik te boos om mensen aan te trekken die me niet kennen! (het boze gezicht is eigenlijk m'n neutrale gezicht MAARJA!)

Liro
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Liro » 06 feb 2013 14:10

Daluicis schreef: Goh van aparte personen kan ik natuurlijk je volgen. Maar toch denk ik dat en eerste keer met iemand slechter zal zijn dan de zoveelste keer met dezelfde persoon. :)
Daar ben ik het toch ook niet mee eens. Misschien is het wel een omgekeerd U-curve. Op een gegeven moment kan het saai worden met dezelfde persoon.
Het spannende van de eerste keer met iemand kan ook een turn-on zijn.

Hoewel je 'in het algemeen' waarschijnlijk wel een punt hebt.
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Queen A.
New user
New user

Bericht door Queen A. » 08 feb 2013 16:21

Ik heb ook enige ervaring met one night stands. Ooit had ik er eentje met een uitzonderlijke meid en dat is uiteindelijk een soort friends with benefits situatie geworden. Het was echt goed en ik zou het zo opnieuw doen, maar ik heb eruit geleerd dat ik lust en liefde moeilijk gescheiden kan houden. Achteraf heb ik het er emotioneel moeilijk mee.

Volgens mij is het zoals no other troy zei:
no other troy schreef: Ik denk dat je in zo’n zaken vooral jezelf goed moet kunnen inschatten.
I didn't come out of the closet... I fell out... flat on my face. -PLL-

analyse
Experienced user
Experienced user

Bericht door analyse » 14 feb 2013 22:10

no other troy schreef:Ik dacht dat ik mij emotioneel onafhankelijk kon opstellen, maar dat bleek een dikke desillusie te zijn.
Net daarom is het iets wat ik waarschijnlijk nooit zal doen. 't Zou te lastig worden en een boeltje in m'n hoofd.
call me easy, say i'm strong..
Love me my way, it ain't wrong...

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 15 feb 2013 10:38

Het helpt als je de persoon niet supertof vindt.. :)
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 31 mar 2013 17:42

Ik heb er wel al gehad, maar wel telkens met een vriendin, of toch iemand die ik al een tijdje kende. Wel ene keer terwijl ik er gevoelens voor had.
Ohja en 1 keer terwijl ik die nog maar net kende..

Ik heb totaal geen problemen met one night stands, voornamelijk omdat ik nu geen relatie wil denk ik. Voor seks heb je geen relatie nodig vind ik :)
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 04 apr 2013 19:20

En ook dedees is van den ouden stempel! Geen seks zonder da 't mijn lief is.

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 04 apr 2013 21:42

Kat schreef:En ook dedees is van den ouden stempel! Geen seks zonder da 't mijn lief is.
moet je wel eerst een lief vinden natuurlijk :(
en ondertussen heeft een mens ook zijn noden
what kind of man loves like this?

Coriolis
Regular user
Regular user

Bericht door Coriolis » 21 mei 2013 20:52

Heb genoeg geleerd uit de 2 keer dat het gebeurd is en hoe overhoop ik daar emotioneel al mee lag. Niets voor mij, al zou ik wel willen, maarja beter niet.
Eigenlijk is dat jammer, want een mens heeft inderdaad al eens zijn noden...

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 27 mei 2013 17:51

het kan, maar het is gewoon van persoon tot persoon anders, en je moet gewoon mekaar respecteren daarin denk ik
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

LadyS
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door LadyS » 28 mei 2013 23:54

Liro schreef:Het helpt als je de persoon niet supertof vindt.. :)
:roflmao:

Hey, ik kan je niet uitstaan, ga je met me mee? :bulder:
The best dreams happen when you're awake.

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 28 mei 2013 23:58

dylan schreef:
Kat schreef:En ook dedees is van den ouden stempel! Geen seks zonder da 't mijn lief is.
moet je wel eerst een lief vinden natuurlijk :(
en ondertussen heeft een mens ook zijn noden
das waar

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 29 mei 2013 09:49

we hebben het hier natuurlijk wel over onenightstands. een klassieke onenightstand is maar 1 avond met een wildvreemde. kamer binnen, kleren uit *magic time* slapen, kleren aan en weg.
In principe houd je dan nadien ook geen contact meer.
Ik denk dat het belangrijk is om uit te maken voor jezelf of je seks zonder gevoelens kunt hebben (met uitzondering van lust natuurlijk)

voor mij staan seks en liefde compleet gescheiden dus onenightstands zijn dan ook geen probleem

blauwe pikachu
New user
New user

Bericht door blauwe pikachu » 02 jun 2013 00:41

Ik denk niet dat het iets voor mij is. Ik zie mezelf echt geen seks hebben met een compleet wildvreemde die ik effe van de straat heb geplukt. Nuja, ik zeg nooit nooit, stel als ik binnen 10 jaar gedumpt ben door mijn hypothetische vriendin na een hypothetische relatie van 5 jaar met een break-up dat de stukken er van af vliegen, ik compleet in zak en as zit, en zware nood heb aan seks, ja dan misschien dat ik tot zoiets in staat zou kunnen zijn.
Seks en liefde hoeven voor mij niet per se hand in hand te gaan (hoewel het voor mij wel het ideale scenario lijkt), want ik heb geen problemen met friends with benefits - toestanden, maar seks met een wildvreemde lijkt me gewoon op dit moment een brug te ver.
Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow without a little rain.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 02 jun 2013 14:28

LadyS schreef:
Liro schreef:Het helpt als je de persoon niet supertof vindt.. :)
:roflmao:

Hey, ik kan je niet uitstaan, ga je met me mee? :bulder:
Wie weet geeft dat stomende seks :D

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kleerkastkast » 15 jun 2013 22:04

Cloud schreef:Nog nooit gehad en ik ben het ook niet van plan!
Ik heb nog steeds het ouderwetse idee dat je enkel seks moet hebben met iemand die je graag ziet. Plus, ik vind de gedachte om met een wild vreemde in bed te duiken haast afstotend. Je weet niets over die persoon (ziektes, hygiëne, ...)
Ik deel deze mening 100%. Ten eerste weet je niets over ziektes. Als die persoon beweert er geen te hebben, kan je die natuurlijk niet op zijn woord vertrouwen. Hij/zij kan ook gewoon nood hebben aan deze 'behoefte' (hoewel ik dit woord niet passend vind, maar hier kan ik over verdergaan in het Onpopulaire Meningen-topic :roll: ). Het is niet dat iederéén met voorbehoedsmiddelen op zak loopt.

Ten tweede, zoals ik iemand hier al had zien posten, ben ik ook 'van de oude stempel'. Liefde en seks hangen voor mij samen. Ik zou er zelfs niet aan kunnen en willen denken om met een wildvreemde, of in het beste geval nog met een gewone vriend(in) naar bed te kunnen of willen gaan. Okee, een mens heeft behoeften, maar je kan kiezen hoe je deze gaat bevredigen: met seks of via andere manieren, en mijn voorkeur gaat zeker niet naar seks zonder een relatie. Nooit.

Dit is mijn eigen bescheiden mening, ik heb dus ook geen probleem met mensen die in zijn voor een one-night-stand. Dit is enkel niets voor mij.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 15 jun 2013 23:42

Kleerkastkast schreef:Ten eerste weet je niets over ziektes. Als die persoon beweert er geen te hebben, kan je die natuurlijk niet op zijn woord vertrouwen. Hij/zij kan ook gewoon nood hebben aan deze 'behoefte' (hoewel ik dit woord niet passend vind, maar hier kan ik over verdergaan in het Onpopulaire Meningen-topic :roll: ). Het is niet dat iederéén met voorbehoedsmiddelen op zak loopt.
Ja dat is wel een beetje een must.

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 16 jun 2013 00:10

Kleerkastkast schreef:
Cloud schreef: Plus, ik vind de gedachte om met een wild vreemde in bed te duiken haast afstotend. Je weet niets over die persoon (ziektes, hygiëne, ...)
Ik deel deze mening 100%. Ten eerste weet je niets over ziektes. Als die persoon beweert er geen te hebben, kan je die natuurlijk niet op zijn woord vertrouwen.Het is niet dat iederéén met voorbehoedsmiddelen op zak loopt.
Als ik uitga zorg ik er persoonlijk altijd voor dat ik voorbehoedsmiddelen bij heb zelfs al ben ik absoluut niets van plan. better safe than sorry. Hygiëne: ik denk dat je er wel mag vanuit gaan dat de meeste mensen zich douchen voor ze uitgaan ;). Ziektes: als je veilig vrijt dan moet je niet bang zijn van ziektes. En inderdaad als die persoon zegt dat hij er gene heeft kan je dat niet weten. oplossing? vertrouw niemand op dat vlak als je one night stands doet

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 16 jun 2013 10:43

dylan schreef:
Kleerkastkast schreef:
Cloud schreef: Plus, ik vind de gedachte om met een wild vreemde in bed te duiken haast afstotend. Je weet niets over die persoon (ziektes, hygiëne, ...)
Ik deel deze mening 100%. Ten eerste weet je niets over ziektes. Als die persoon beweert er geen te hebben, kan je die natuurlijk niet op zijn woord vertrouwen.Het is niet dat iederéén met voorbehoedsmiddelen op zak loopt.
Als ik uitga zorg ik er persoonlijk altijd voor dat ik voorbehoedsmiddelen bij heb zelfs al ben ik absoluut niets van plan. better safe than sorry. Hygiëne: ik denk dat je er wel mag vanuit gaan dat de meeste mensen zich douchen voor ze uitgaan ;). Ziektes: als je veilig vrijt dan moet je niet bang zijn van ziektes. En inderdaad als die persoon zegt dat hij er gene heeft kan je dat niet weten. oplossing? vertrouw niemand op dat vlak als je one night stands doet
niemand behalve jezelf dan....moraal van het verhaal. doe zoals dylan en neem zelf je verantwoordelijkheid,dan hoef je niet rond te lopen met de gedachte 'wat als' en anderen dat kwalijk te nemen...
wat je zelf doet,doe je beter.
en voor de rest heeft dylan alleen maar overschot van gelijk.zeker ben je nooit. ook niet als je de eerste keer met je liefje doet...
de keuzes die je maakt zijn persoonlijk en moet je vanuit je eigen gevoel maken en niet vanwege een of angst ofzo...(al dan niet terecht).dit gezegd zijnde, is dit geen pleidooi voor of tegen het een of ander standpunt of levenshouding
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 16 jun 2013 12:38

sporty- schreef:
niemand behalve jezelf dan....moraal van het verhaal.
zelfs jezelf mag je eigenlijk niet vertrouwen! Waarschijnlijk denkt iedereen hier dat hij gezond is maar wanneer is de laatste keer dat je getest bent? (retorisch ik hoef echt geen antwoord ><). De meeste besmettingen van aids gebeuren in de eerste maand dat de persoon besmet is omdat hij dan het besmettelijkst is en het zelf nog niet weet. Een aidstest zegt trouwens ook niet: "nu heb je geen aids". een aidstest zegt: 6 maanden geleden had je geen aids, 3 maanden geleden ben ik 50% zeker dat je geen aids hebt en ik ben 10% zeker dat toen je bloed werd afgenomen een week geleden je geen aids had. Je kunt dus heel goed besmet zijn en toch een negatieve test hebben!

Gesloten