Waarschijnlijk durf ik dat gewoon niet + kijk ik te boos om mensen aan te trekken die me niet kennen! (het boze gezicht is eigenlijk m'n neutrale gezicht MAARJA!)
Daar ben ik het toch ook niet mee eens. Misschien is het wel een omgekeerd U-curve. Op een gegeven moment kan het saai worden met dezelfde persoon.Daluicis schreef: Goh van aparte personen kan ik natuurlijk je volgen. Maar toch denk ik dat en eerste keer met iemand slechter zal zijn dan de zoveelste keer met dezelfde persoon.
no other troy schreef: Ik denk dat je in zo’n zaken vooral jezelf goed moet kunnen inschatten.
Net daarom is het iets wat ik waarschijnlijk nooit zal doen. 't Zou te lastig worden en een boeltje in m'n hoofd.no other troy schreef:Ik dacht dat ik mij emotioneel onafhankelijk kon opstellen, maar dat bleek een dikke desillusie te zijn.
moet je wel eerst een lief vinden natuurlijkKat schreef:En ook dedees is van den ouden stempel! Geen seks zonder da 't mijn lief is.
Liro schreef:Het helpt als je de persoon niet supertof vindt..
das waardylan schreef:moet je wel eerst een lief vinden natuurlijkKat schreef:En ook dedees is van den ouden stempel! Geen seks zonder da 't mijn lief is.
en ondertussen heeft een mens ook zijn noden
Wie weet geeft dat stomende seksLadyS schreef:Liro schreef:Het helpt als je de persoon niet supertof vindt..
Hey, ik kan je niet uitstaan, ga je met me mee?
Ik deel deze mening 100%. Ten eerste weet je niets over ziektes. Als die persoon beweert er geen te hebben, kan je die natuurlijk niet op zijn woord vertrouwen. Hij/zij kan ook gewoon nood hebben aan deze 'behoefte' (hoewel ik dit woord niet passend vind, maar hier kan ik over verdergaan in het Onpopulaire Meningen-topicCloud schreef:Nog nooit gehad en ik ben het ook niet van plan!
Ik heb nog steeds het ouderwetse idee dat je enkel seks moet hebben met iemand die je graag ziet. Plus, ik vind de gedachte om met een wild vreemde in bed te duiken haast afstotend. Je weet niets over die persoon (ziektes, hygiëne, ...)
Ja dat is wel een beetje een must.Kleerkastkast schreef:Ten eerste weet je niets over ziektes. Als die persoon beweert er geen te hebben, kan je die natuurlijk niet op zijn woord vertrouwen. Hij/zij kan ook gewoon nood hebben aan deze 'behoefte' (hoewel ik dit woord niet passend vind, maar hier kan ik over verdergaan in het Onpopulaire Meningen-topic). Het is niet dat iederéén met voorbehoedsmiddelen op zak loopt.
Als ik uitga zorg ik er persoonlijk altijd voor dat ik voorbehoedsmiddelen bij heb zelfs al ben ik absoluut niets van plan. better safe than sorry. Hygiëne: ik denk dat je er wel mag vanuit gaan dat de meeste mensen zich douchen voor ze uitgaanKleerkastkast schreef:Ik deel deze mening 100%. Ten eerste weet je niets over ziektes. Als die persoon beweert er geen te hebben, kan je die natuurlijk niet op zijn woord vertrouwen.Het is niet dat iederéén met voorbehoedsmiddelen op zak loopt.Cloud schreef: Plus, ik vind de gedachte om met een wild vreemde in bed te duiken haast afstotend. Je weet niets over die persoon (ziektes, hygiëne, ...)
niemand behalve jezelf dan....moraal van het verhaal. doe zoals dylan en neem zelf je verantwoordelijkheid,dan hoef je niet rond te lopen met de gedachte 'wat als' en anderen dat kwalijk te nemen...dylan schreef:Als ik uitga zorg ik er persoonlijk altijd voor dat ik voorbehoedsmiddelen bij heb zelfs al ben ik absoluut niets van plan. better safe than sorry. Hygiëne: ik denk dat je er wel mag vanuit gaan dat de meeste mensen zich douchen voor ze uitgaanKleerkastkast schreef:Ik deel deze mening 100%. Ten eerste weet je niets over ziektes. Als die persoon beweert er geen te hebben, kan je die natuurlijk niet op zijn woord vertrouwen.Het is niet dat iederéén met voorbehoedsmiddelen op zak loopt.Cloud schreef: Plus, ik vind de gedachte om met een wild vreemde in bed te duiken haast afstotend. Je weet niets over die persoon (ziektes, hygiëne, ...). Ziektes: als je veilig vrijt dan moet je niet bang zijn van ziektes. En inderdaad als die persoon zegt dat hij er gene heeft kan je dat niet weten. oplossing? vertrouw niemand op dat vlak als je one night stands doet
zelfs jezelf mag je eigenlijk niet vertrouwen! Waarschijnlijk denkt iedereen hier dat hij gezond is maar wanneer is de laatste keer dat je getest bent? (retorisch ik hoef echt geen antwoord ><). De meeste besmettingen van aids gebeuren in de eerste maand dat de persoon besmet is omdat hij dan het besmettelijkst is en het zelf nog niet weet. Een aidstest zegt trouwens ook niet: "nu heb je geen aids". een aidstest zegt: 6 maanden geleden had je geen aids, 3 maanden geleden ben ik 50% zeker dat je geen aids hebt en ik ben 10% zeker dat toen je bloed werd afgenomen een week geleden je geen aids had. Je kunt dus heel goed besmet zijn en toch een negatieve test hebben!sporty- schreef:
niemand behalve jezelf dan....moraal van het verhaal.