Ik begrijp dat ook niet. Ok, sommigen zijn vreselijk, maar dat geldt voor alle kledingstukken. Dus nee, not getting that.Gasquet schreef:Veel mensen vinden om een of andere reden geruite shorts totally not done, met de beste wil van de wereld snap ik niet waaromnomeis schreef:ok, dat is één van mijn grootste turn-offsmedica schreef:Geruite korte broeken :|![]()
Turn-on's [6]
Re: Turn-on's [6]
De ene is al lelijker dan de andere, maar ik sta nomeis bij: turn-off.nomeis schreef:ok, dat is één van mijn grootste turn-offsmedica schreef:Geruite korte broeken :|
"Jestem dobrze wychowany... seksualnie."
-
- Webmaster
- Geslacht: Man
Mannen in kostuum (en hier lopen er altijd rond
)

-
- Senior user
- Contacteer:
In navolging vind van het turn off topic vind ik mannen in korte broek eigenlijk wel iets rrrraw hebben

Laatst gewijzigd door vorvzie op 16 aug 2012 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)
De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
-
- Forum addict
In navolging van bovenstaanden:
Ja, rawr. Mannen in kostuum. Allez, lelijke mannen hebben er weinig baat bij, maar steek een knappe man in kostuum.
En mannen in korte broeken. Maar geen driekwarts ofzo, een mooie korte broek tot op de knie. En uiteraard geen sandalen met sokken eronder, that goes without saying. Schoon benen moeten toch getoond worden?
Ja, rawr. Mannen in kostuum. Allez, lelijke mannen hebben er weinig baat bij, maar steek een knappe man in kostuum.
En mannen in korte broeken. Maar geen driekwarts ofzo, een mooie korte broek tot op de knie. En uiteraard geen sandalen met sokken eronder, that goes without saying. Schoon benen moeten toch getoond worden?
hier heb je er nog eentje met een korte broek ... ik prefereer een stukje hoger dan de knie eerlijk gezegd
tip: lookbook.nu
daar kan je zoveel bewonderen als je maar wil (ik vermeld er graag even bij dat ik er enkel modebewuste en artistieke doeleinden op na houd!)

Spoiler! :
daar kan je zoveel bewonderen als je maar wil (ik vermeld er graag even bij dat ik er enkel modebewuste en artistieke doeleinden op na houd!)

Being unstable and bitchy is all part of my mystic.
-
- Forum addict
Goh. Ja, hoger dan de knie kan en mag ook, hoor. Maar niet iedereen heeft er die knieën voor. Het hoeven sowieso ook weer niet bepaald hotpants te worden, dat is gewoon té.
daar geef ik je helemaal gelijk in! Niet iedereen heeft ook de benen om een korte broek te dragen ... ikzelf kom niet buiten in een korte broek want mijn benen zijn zo behaard dat ze schrik aanjagen
(om van een turn-off te spreken)

-
- Senior user
- Contacteer:
iemand met goede smaak dusDamerino schreef:hier heb je er nog eentje met een korte broek ... ik prefereer een stukje hoger dan de knie eerlijk gezegd
tip: lookbook.nuSpoiler! :

mooie foto's
Laatst gewijzigd door vorvzie op 16 aug 2012 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)
voor zulke complimenten heb ik een zwak ... een turn-on zou ik zo durven zeggenvorvzie schreef:iemand met goede smaak dus

-
- Forum addict
klusjesmannen. Hiermee bedoel ik gasten die iets kunnen maken met hun handen zoals kasten enzo. Ik doe dat enorm graag
Spoiler! :
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
-
- Senior user
- Contacteer:
Ik doe dat ook graag en begin er altijd met veel goesting aan, maar het duurt nooit niet lang of het eindigt zo:
A church in ruin...
BastardPriest schreef:Ik doe dat ook graag en begin er altijd met veel goesting aan, maar het duurt nooit niet lang of het eindigt zo:

OT: Een enorrrrrrrrrrrme turn-on: vrouwen die goed kunnen kussen. Oh my.

“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”
The "earth" without "art" is just "eh".
The "earth" without "art" is just "eh".
Oh nee, afschuwelijkDamerino schreef:hier heb je er nog eentje met een korte broek ... ik prefereer een stukje hoger dan de knie eerlijk gezegd

Ik ben eclectisch, dat houdt meer opties openSalomon schreef:Oh nee, afschuwelijkDamerino schreef:hier heb je er nog eentje met een korte broek ... ik prefereer een stukje hoger dan de knie eerlijk gezegd

Nu dacht ik even dat jij dat wasDamerino schreef:hier heb je er nog eentje met een korte broek ... ik prefereer een stukje hoger dan de knie eerlijk gezegd

All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.
Nee ik stoef niet zo graag over mezelf
Het spijt mij zeer als ik jullie nu ontgoocheld heb 
In ieder geval, vanaf nu kunt ge vrijelijk negatieve oordelen vellen over de foto in kwestie zonder mij potentieel te kwetsen

Spoiler! :

In ieder geval, vanaf nu kunt ge vrijelijk negatieve oordelen vellen over de foto in kwestie zonder mij potentieel te kwetsen

-
- I have no life
- Contacteer:
Korte broeken, roeipakken, gebruind (maar gewoon van buiten te zijn en niet van een hele dag op het strand of onder de zonnebank te liggen) (hilarisch zijn dan de t-shirts of andere kledij die er in staat
)

Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
-
- Forum addict
- Geslacht: Vrouw
Tepelpiercings zijn toch eigenlijk fantastische dingen 

Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,