Herinneringen aan vorige relatie

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
PokerFace
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Herinneringen aan vorige relatie

Bericht door PokerFace » 02 jan 2013 20:28

E-mails enz. zijn allemaal weg. Cadeau'tjes en brieven steken in een doos.
Once the music hits your system, there's no way you are gonna stop.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 02 jan 2013 21:52

Dat hangt ervan af. Bij één ex hebk uit verdriet/frustratie/woede/... alles verbrand. letterlijk in de fik gestoken dus.
Van een andere ex -mijn beste vriendin nu- koester ik die herinneringen (waaronder een briefje van haar die nu naast mijn bed hangt) in de hoop da da ooit trugkomt..
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Leandross..
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Leandross.. » 11 jan 2013 20:31

Ik heb niets van mijn vorige liefje.. en dat vind ik écht jammer..
Onze 'relatie' was maar 3 weken, maar toch, was ik nog nooit zo verliefd geweest op iemand!
Het enige dat bewijst dat we ooit iets samen gehad hebben, zijn de sms'en in mijn vorige gsm (die overigens al gecrasht is..)

Ik had hem wel een me-to-you beertje gekocht (melig ik weet het) maar hij vond dat blijkbaar super! (het was paar dagen daarna wel uit..)
Ik had hem ook een go-passkaart gegeven zodat ie me kon komen opzoeken op kot, maar die heeft hij nooit teruggegeven..

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 11 jan 2013 21:48

Leandross.. schreef:Ik had hem ook een go-passkaart gegeven zodat ie me kon komen opzoeken op kot, maar die heeft hij nooit teruggegeven..
Ik zou hem duidelijk maken dat dat absoluut geen manieren zijn en het koste wat het kost terugeisen.

TheBright
Senior user
Senior user

Bericht door TheBright » 11 jan 2013 22:39

treinkaartjes

ik heb wel een miljoen treinkaartjes leuven-antwerpen 'weekend biljet'. Maar dat is leuk want daar staan data's op die dan terug contexten oproepen, zelfs mijn eerste hoopvolle 'today's the day' treinkaartje zit daar nog in.

weggooien doe ik niet. daar zijn blikken dozen voor
Yesterday I woke up sucking a lemon

Dowriaantje
Regular user
Regular user

Bericht door Dowriaantje » 27 jan 2013 20:07

Ik heb alle brieven die 'k van haar had, een boekje met allemaal herinneringen en dergelijke net mooi in de kachel gestopt :).

Als zij het nodig vindt om me na een relatie van een jaar en 8 maanden van facebook te smijten en te doen alsof ik nooit bestaan heb, dan is dat ook mooi duidelijk voor mij. Dé-gou-tant.

Justgay
New user
New user

Bericht door Justgay » 27 jan 2013 20:10

Van 1 relatie had ik veel herrrineringen .. heb ze allemaal in een doos gestopt . Maar de echte zitten inje hoofd :/
live , laugh , love..

A.nouckietje
Regular user
Regular user

Bericht door A.nouckietje » 18 feb 2013 20:42

Te veel herinnering aan relatie over staat haar naam bvb, foto's, berichtjes, briefjes, brieven, boekjes .. vrienden die zeggen dat we cute waren.. ook op facebook staan er herinnerinen en liedjes.. en dan nog eens plaatsen waar je samen zat en nu alleen. Gebeurtnissen die je in je hoofd hebt.. Veel te veel herinneringen dus..
een hater is een lover undercover ;)

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 21 feb 2013 13:00

Ik zou bijhouden wat de moeite is, naargelang je gevoel naar de persoon toe.
Ik waardeer het feit dat er al iemand met mij even het leven wou delen :p en ik waardeer die nadien nog steeds.
Een hartbreuk is geen reden om het allemaal weg te doen, maar eerder één om ermee om te gaan.

Zelf heb ik dus ook nog verschillende foto's staan van tijden met een relatie en ik wil ze graag houden.

zenz
New user
New user

Bericht door zenz » 04 mar 2013 22:54

Wel ik heb alle gedichtjes enzo versnippert en weggegooit en alle smsjes verwijdert alle foto's vzlan ons samen weggesmeten en ik moet zeggen eerst doet het pijn maar daarna was ik eigelijk wel opgelucht
It's better to regret something you have done,
Than to regret something you haven't done~Billie Joe Armstrong

A.nouckietje
Regular user
Regular user

Bericht door A.nouckietje » 05 mar 2013 15:50

zenz schreef:Wel ik heb alle gedichtjes enzo versnippert en weggegooit en alle smsjes verwijdert alle foto's vzlan ons samen weggesmeten en ik moet zeggen eerst doet het pijn maar daarna was ik eigelijk wel opgelucht
Vind je da eig nie erg daje dan alleen maar nog herinneringen in je hoofd hebt? Van die ene persoon?
een hater is een lover undercover ;)

zenz
New user
New user

Bericht door zenz » 05 mar 2013 18:36

nee eigelijk niet het was een lieve jongen,maar ja ik ben naar de meisjes overgegaan en zou het hoofdstuk 'jongens' liever achter mij laten dus nee ik vind dat niet erg
It's better to regret something you have done,
Than to regret something you haven't done~Billie Joe Armstrong

liekex3
New user
New user

Bericht door liekex3 » 29 dec 2013 01:46

Goh interessante vraag :)

Bij mijn eerste liefje had ik alles mooi in een doos gestopt en keek ik er af en toe nog naar. Ook de briefjes en kaartjes las ik opnieuw en de foto's bekeek ik nog regelmatig.
Toen ik een nieuwe relatie had voelde ik me goed genoeg om alle foto's te verwijderen en alle spullen weg te geven. weggooien is zonde :)
De brieven en kaartjes heb ik nog steeds in een doos op zolder tussen de andere brieven van vrienden.

Nu is het met mijn vorige vriendin al 2 jaar gedaan, maar haar spullen heb ik wel nog. we hebben en lang en intensief verleden met elkaar en de spullen zijn ook best wel bruikbaar hoor (kleren, stijltang, koffiezet, decoratiestukken,...) het zou dus zonde zijn om die weg te gooien.
Ook de foto's zal ik nooit weg doen omdat we voor we een koppel werden beste vriendjes waren waardoor er dus allerlei herinneringen aan vast hangen.

Maar wie weet hoe ik er binnen een paar jaar over denk natuurlijk :)

Reindeer
New user
New user

Bericht door Reindeer » 29 dec 2013 17:45

Ik heb brieven, foto's, een boekje met vanalles in, haarrekkers,.. allemaal in een doos gestopt en dat staat vanboven in een kast. Toen het pas gedaan was moesten alle zichtbare dingen echt weggestopt worden om rust te vinden. Niet weggooien, dat vond ik dan weer 'doen alsof het niet bestaan heeft'. Het heeft maanden geduurd eer ik die doos terug open gedaan heb. Nu kijk ik er heel af en toe nog wel eens naar en denk ik van 'fijne tijd was dat'.

Ik weet wel nog toen het pas gedaan was dat ik een paar keer naar mijn ex gestuurd heb om te vragen of zij het boekje die ik voor haar gemaakt had wou verbranden. Ik was toen zooo kwaad en het zat voortdurend in m'n hoofd dat ze dat boekje aan anderen ging laten zien en zeggen 'haha, kijk eens wat een dommerik..' Aangezien het ook wel een 'verzameltype' is zal dat wel nooit gebeurd zijn.
“To be nobody-but-yourself- in a world which is doing its best, night and day,
to make you everybody else – means to fight the hardest battle which
any human being can fight; and never stop fighting.”

lorenzo jwt
New user
New user

Bericht door lorenzo jwt » 02 feb 2014 09:38

ja mijn vorige relatie was nie alte leuk hij was constant bezig met andere jongens en dan te weten komen dat hij een relatie geeft met di gast! ik wil iemand die het meent! ;(

Melleke
New user
New user

Bericht door Melleke » 03 feb 2014 13:44

Ik heb hier nog cadeautjes liggen die ik aan mijn ex wou geven zoals een horloge maar weet niet wat ik ermee moet doen. Noem mij wat je wilt maar dit nu zelf gaan dragen zie ik eigenlijk niet zitten, het liefst van al zou ik dit nog aan haar willen geven omdat het tenslotte voor haar bedoelt was maar aangezien sinds kort de vriendschap blijkbaar ook gestopt is is dit geen optie meer.

wajaikben...
New user
New user

Bericht door wajaikben... » 12 apr 2014 14:54

Nu ik dit lees vraag ik me af wat mijn lief gedaan heef met die veel te grote muursticker met ons op die een gat in de muur verbergen en haar ouders zeker niet mochten zien xp voor de rest spaar ik zo goed alles wel ergens in mijn kamer en als ik het tegenkom komt er eigenlijk wel altijd een smile op men gezicht :D of de gedachte ander en beter :)
They told me that to make her fall in love, I had to make her laugh. But everytime she laughs I’m the one who falls in love

winteriscoming
Regular user
Regular user

Bericht door winteriscoming » 13 apr 2014 14:00

Ik bleef de sms'jes van mijn ex opnieuw en opnieuw lezen. Toen heeft een vriendin die verwijderd, wat ik achteraf wel goed vond. Dat heeft mij rust gebracht. De kaartjes heb ik ook weggegooid. De spullen die ik nog kon gebruiken heb ik wel nog, maar ik denk niet meer aan mijn ex als ik in die zetel ga zitten. Ik heb ook nog wel een aantal foto's van ons op mijn laptop staan, maar daar kijk ik nog zelden naar.
Laatst gewijzigd door winteriscoming op 14 apr 2014 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Skipperke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Skipperke » 13 apr 2014 18:40

Ik hb alles in een doos behouden...
Ik heb me wel al afgevraagd of ik dit niet beter weg doe, aangezien gevoelens steeds terug de kop op steken ..

Gesloten