Herinneringen aan vorige relatie

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Kikkerkop
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Herinneringen aan vorige relatie

Bericht door Kikkerkop » 16 jul 2012 22:28

Liro schreef:
JFK schreef:
Liro schreef: Nu vraag ik me af of dat ons iets meer vertelt over 'jou' of niet :P
Wow...toffe reactie..
:roll:
:roll: niet fout bedoeld. Dingen niet zo snel fout opnemen mister :wink: ik doe niet aan beledigen voor de fun.
Ik zou toch ook wel in mijn gat gebeten zijn, moest iemand insinueren dat ik op drama kick en daarom van elke break up een dramastuk maak. :roll:

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 16 jul 2012 23:09

Ik heb momenteel alles in een grote verhuisdoos gestoken en op zolder gezet. Ergens wil ik alles weg smijten. Uit de redenering: ge hebt mij zo hard gekwetst dat ik het u niet gun dat ik nog herinneringen heb aan u. En momenteel ken ik het ook nog niet echt opbrengen van het te bekijken als schone herinneringen want als ik dan iets herlees of herbekijk dan denk ik: 'Gij vuile hypocriet, na 2 weken waarde al iemand anders verliefd. Uw schone woorden hebben veel betekent ... NOT.'

Maarja, ik herinner mij er niet veel meer aan. Probeer ik toch :) Ik probeer het nu echt af te sluiten door aan men laatste spullen te geraken.
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 20 jul 2012 14:44

Spijtig genoeg kan ik de herinneringen in men hoofd niet weg krijgen... Om een of andere reden kon ik gisteren niet in slaap geraken omdat ik altijd beelden van men ex terug in men hoofd krijg. Dat was wel ambetant.....
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

flo
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door flo » 20 jul 2012 16:09

het enige wat ik van mijn laatste ex heb (van de exen daarvoor heb ik niets meer of beter gezegt niets gekrengen) zijn de fotos van mijn eindejaarsbal en het was tenslotte mijn eindejaarsbal dus die hou ik bij. Nu min huidig lief droeg nog een ketting van haar ex toe ik haar ontmoete, ze draagt deze ketting ondertussen niet meer omdat ze met mij samen is (miss moet ik haar ook een ketting maken?) en het kaarsje van haar ex heeft ze eg gesmeten maar ik ben er zeker van dat ze ergens nog wel een kleinigheidje van haar heeft zitten. Ik heb daar ook geen probleem mee want dat was haar eerste vrouwelijk lief, en wt de promfotos van mij en mijn ex betreft das een herinnering aan de avond dat ze mij gedumpt heeft!
if you're gonna say it, say it right

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 24 jul 2012 23:09

Ik ben super nostalgisch en kan dan ook niets weggooien wat me aan fijne momenten uit het verleden herinnert. Moest het dus ooit gedaan raken met mijn lief, denk ik wel dat ik al haar cadeautjes ergens zou bijhouden. Ergens in een grote doos bij al mijn andere spullen welteverstaan.
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

Green Tea
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Green Tea » 24 jul 2012 23:13

Lin schreef:Ik ben super nostalgisch en kan dan ook niets weggooien wat me aan fijne momenten uit het verleden herinnert. Moest het dus ooit gedaan raken met mijn lief, denk ik wel dat ik al haar cadeautjes ergens zou bijhouden. Ergens in een grote doos bij al mijn andere spullen welteverstaan.
Nostalgisch :love: Ik vind je spontaan leuk!
Dat even off-topic, maar mijn mening staat hier wel al tussen.
An eye for an eye makes the whole world blind.

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 26 jul 2012 21:28

Green Tea schreef:
Lin schreef:Ik ben super nostalgisch en kan dan ook niets weggooien wat me aan fijne momenten uit het verleden herinnert. Moest het dus ooit gedaan raken met mijn lief, denk ik wel dat ik al haar cadeautjes ergens zou bijhouden. Ergens in een grote doos bij al mijn andere spullen welteverstaan.
Nostalgisch :love: Ik vind je spontaan leuk!
Dat even off-topic, maar mijn mening staat hier wel al tussen.
Wel, ik vind het leuk dat je mij leuk vindt :D
De meeste mensen stellen mijn nostalgie nochtans niet zo op prijs, merk ik.
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

Skipperke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Skipperke » 28 jul 2012 17:15

Ikzelf hou eigenlijk alles. Nochtans heb ik wel de neiging al gehad om ze weg te gooien.
Toch heb ik het niet gedaan, en momenteel heb ik daar ook nog geen spijt van gehad.
Het zit gewoon opgeborgen in een doos.

Galione
Senior user
Senior user

Bericht door Galione » 28 jul 2012 17:49

Wat aan leuke mensen of momenten herinnert, blijft.
Al de rest gaat weg.

En dat geldt eigenlijk voor alles (en iedereen) in mijn leven. Desnoods pas na verloop van tijd, maar toch.
Leef!

Vanille
New user
New user

Bericht door Vanille » 17 aug 2012 22:14

Hoe toevallig dat ik op dit topic bots! Eergisterennacht, toen ik de slaap niet kon vatten, heb ik mijn Doos bovengehaald. In die Doos steken een heleboel herinneringen. Onder andere brieven naar en foto's van iemand waar ik verliefd op was (een échte relatie was dat -helaas- niet). Maar niet alleen zo van die 'romantische' dingen, ook andere herinneringen van mijn leven. Bijvoorbeeld een suikerklontje dat ik meenam uit een hotel op vakantie, een botsbal, doosjes, lintjes, een boek kaarten, ... Een rommeldoos, met andere woorden. Moest er ooit een moment komen waarop er een einde zou komen aan een relatie, ben ik vrij zeker dat eventuele restanten in die Doos zullen belanden (: Al vermoed ik dat ik dan toch een grotere doos ga moeten kopen, want ze zit nu eigenlijk al propvol, maar dat probleem stelt zich voorlopig nog niet (:
You're never fully dressed without a smile.

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 17 aug 2012 23:20

alles wat bruikbaar is blijft de rest gaat weg als ik eens per toeval opruim op de plaats waar dat ligt.
ik ben ni het type om dingen specifiek bij te houden als ik een brief krijg lees ik hem en gaat hij ofwel onmiddellijk weg ofwel slingert hij ergens rond in de bureau... ik ga in elk geval ni speciaal zoeken naar elk object da ik ooit gekregen heb van mijn ex bij een breuk.

Kreamcake_
New user
New user

Bericht door Kreamcake_ » 18 aug 2012 02:54

Altijd wanneer een relatie eindigt heeft het in de eerste plaats bij mij de tijd nodig om alles te kunnen opbergen van mijn kamer.. ik heb het na mijn laatste relatie heel heel heel lang uitgesteld om alle kleine dingen weg te bergen. Ik had al een doos met alles van haar in dat ik kreeg omdat ik sommige kleine dingen anders soms kon verliezen. Zijn nu 6 maanden uit elkaar en heb pas sinds 2 maand haar foto weg gedaan die op mijn nachttafeltje stond.

kort gezegd, alles van mijn exen zit weggeborgen in een doos en soms als het niet zo goed met me gaat dan neem ik die doos wel eens boven zodat ik even mijn hart kan uitwenen op alles wat ze schreven.. klinkt raar maar mij kan het soms goed doen om te zien hoe mensen soms voor me zorgden, me liefhadden, me graag zagen.. en alles neerpenden of omzette in creativiteit of whatsoever.. I like to have somthing close from the ones I loved!
"Happiness comes in many forms..in the company of good friends, in the feeling you get when you make someone else's dream come true, or in the promise of hope renewed. It's okay to let yourself be happy because you never know how fleeting that happiness might be.

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 23 aug 2012 00:11

Uit mijn 2 vorige relaties kreeg ik wel eens cadeautjes.

Deze heb ik nu nog altijd. Ik kijk er niet meer naar.
Maar ze zitten in een doosje goed opgeborgen.

Weggooien kan ik niet.
Tenslotte zag ik die personen graag.
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

wendy22
New user
New user

Bericht door wendy22 » 23 aug 2012 12:36

prullerijen gooi ik weg, brieven ed hou ik bij.
Gelijk hierboven al is gezegd, het is leuk af en toe de brieven eens na te lezen en nog eens te kunnen zien hoeveel ze van je gehouden heeft, hoe ze dat toen formuleerde ed. :)

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 23 aug 2012 13:01

Ik heb meer zo dat ik die personen met muziek associeer. In het begin wel moeilijk, maar dat went.

Thuis heb ik ergens een doosje met brieven. Niet dat ik ze nog lees, maar weggooien is ook zo stom.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 23 aug 2012 14:11

Wall schreef:Ik heb meer zo dat ik die personen met muziek associeer. In het begin wel moeilijk, maar dat went.
Jap, dat heb ik ook. En dat zorgde in mijn hoofd toch soms voor kortsluiting. Om een voorbeeld te illustreren. De kampdans op EXP Y deed mij constant aan mijn ex denken. Maar door de nieuwe betekenis van kampdans, kon ik het op een gegeven moment wel beter horen zonder al te veel aan haar te denken.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

flo
Regular user
Regular user

Bericht door flo » 12 sep 2012 15:03

Ik heb heel bewust haar hanger terug gegeven en ik ben vanplan haar brieven en onze foto's ook is weg te spijten. Ook heb ik ergens op mijn computer verweggestoken een map genaamt exen... Ik heb er nu al 2 exen hun foto's in steken de eerste omdat het de foto's van mijn eindejaarsbal zijn (waarop zij me dumpte :')) En de tweede weet ik niet waarom ik die foto's bijhou...
if you're gonna say it, say it right

Saxofonist
New user
New user

Bericht door Saxofonist » 19 sep 2012 07:58

Hallo,

Toevallig dat ik dit topic tegenkom.
Euhm, ik ben heel gevoelig en zulke zaken maken het mij heel moeilijk.

Nog niet zo heel lang het vijf jaar samenwonen beëindigd. Pijnlijk... Vooral als je apart de spullen gaat ophalen. Ik ging als laatste en merkte dat hij niets had meegenomen van foto's of andere spullen. Zegt volgens mij veel ...

Ik heb alles in dozen gestopt en opgeborgen. Volgens mij gooi je, als je het karakter hebt, het beter allemaal weg. Zolang bepaalde spullen je blijven herinneren, wordt je verwerkingsproces vertraagd.

Saxofonist

LifeError
New user
New user

Bericht door LifeError » 30 sep 2012 14:18

Ik kan toch ook veel waarde hechten aan zo'n zaken. Heel vaak kan ik de omstandigheden waarin ze gegeven werden nog perfect voor ogen halen. De gevoelens die er waren, bepaalde dingen die werden gezegd. Ik steek alles in een schoendoos omwikkel het met vanalles en laat het dan voor de rest staan.

Ik weet dat het er nog is, maar ik probeer mezelf er niet meer mee te confronteren. Misschien kijk ik ooit dan met een goed gevoel terug op die zaken :)

Green Tea
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Green Tea » 02 jan 2013 09:31

In een grote enveloppe gestoken, en dichtgeplakt. Ik ben wel van plan hem ooit terug open te maken (want echt àlles zit erin, ook mijn campuskaart), maar nu nog niet.

Weggooien zou ik niet kunnen. Later zijn dat wel mooie herinneringen aan de fijne dingen die je samen deed.
An eye for an eye makes the whole world blind.

Gesloten