Forummeeting - BBQ: zaterdagavond 28 juli

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Afgaande op de informatie te vinden in deze topic betreffende de locatie, heb ik de voorkeur voor...

Peiling eindigde op 08 jul 2012 21:55

Optie 1
9
45%
Optie 2
11
55%

Totaal aantal stemmen: 20

vorvzie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Forummeeting - BBQ:

Bericht door vorvzie » 02 jun 2012 17:18

Na expedition Y vind ik wel goed, dan ben ik normaal terug van vakantie :)
Normaal hebben wij een tuin met genoeg groenten, ik denk aan sla, wortelen, tomaten, komkommers, radijsjes ... afhankelijk van wat op dat moment goed gegroeid is.
Ik ben wel bereid om zo wat dingen mee te brengen :).
Ik stel voor dat we gewoon afspreken met de uiteindelijke mensen.
Naar mijn aanvoelen is het veel simpeler en leuker dat bv een paar mensen dan voor dessert zorgen. Een paar voor iets van voorgerecht, één iemand gaat om vlees, enz...
Degene die hun kosten willen terugbetaald zien (bv die om vlees gingen) delen we dan op de bbq zelf, ook de wijn enzo delen we dan best.

Dus ik denk dat het eerste wat we moeten doen is een datum vastleggen, en beslissen wie er dan kan. Als dat duidelijk is kunnen we starten met het verdelen van de taken.

(het is maar een idee hé)
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

mei_meisje
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door mei_meisje » 02 jun 2012 17:30

vegi burgers ftw!
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 02 jun 2012 17:33

een constructief gesprek alsjeblieft mei_meisje als je komt zal er wel vegi toestanden zijn tenslotte moeten de vegi mensen maar zelf voor hun 'vlees' zorgen :)
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 02 jun 2012 17:33

vorvzakon1 schreef:Na expedition Y vind ik wel goed, dan ben ik normaal terug van vakantie :)
Normaal hebben wij een tuin met genoeg groenten, ik denk aan sla, wortelen, tomaten, komkommers, radijsjes ... afhankelijk van wat op dat moment goed gegroeid is.
Ik ben wel bereid om zo wat dingen mee te brengen :).
Ik stel voor dat we gewoon afspreken met de uiteindelijke mensen.
Naar mijn aanvoelen is het veel simpeler en leuker dat bv een paar mensen dan voor dessert zorgen. Een paar voor iets van voorgerecht, één iemand gaat om vlees, enz...
Degene die hun kosten willen terugbetaald zien (bv die om vlees gingen) delen we dan op de bbq zelf, ook de wijn enzo delen we dan best.

Dus ik denk dat het eerste wat we moeten doen is een datum vastleggen, en beslissen wie er dan kan. Als dat duidelijk is kunnen we starten met het verdelen van de taken.

(het is maar een idee hé)
Zeker en vast. Een enorme flexibiliteit is sowieso nodig: het weer kan ik nu nog niet voorspellen ( Frank Deboosere en zelfs Hades kunnen dat niet), een plan B is nodig. De datum is voor vanaf maandag. Momenteel mogen geïnteresseerden zich aanmelden die eind juli kunnen vrijhouden. ;)
Rendez-vous!

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 02 jun 2012 17:38

JonathanVG schreef: Duidelijk, wat breng je zelf mee:
te bakken voeding
:lol:
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 02 jun 2012 17:39

mattijs487 schreef:
JonathanVG schreef: Duidelijk, wat breng je zelf mee:
te bakken voeding
:lol:
Da's in tegenspraak met wat ik hierboven schrijf, omdat dat moeilijk is.
Daar mag je over discuteren :D

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 02 jun 2012 17:43

Ik ben toch voorstander van iedereen zijn eigen vleesje/vis/vegi/whatever. Zo maak je het zo duur of je het zelf wilt. En qua dessert, ik wil gerust een cake bakken bv)
You'll be compromised,
But sometimes

Berly
Experienced user
Experienced user

Bericht door Berly » 03 jun 2012 01:01

Dessert wil ik ook wel maken ALS ik kom :p
Berly is back!

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 03 jun 2012 02:35

mei_meisje schreef:Ik ben toch voorstander van iedereen zijn eigen vleesje/vis/vegi/whatever. Zo maak je het zo duur of je het zelf wilt. En qua dessert, ik wil gerust een cake bakken bv)
En dat zorgt ervoor dat achteraf geen probleem met geld kan ontstaan. Geldissues zijn altijd gevaarlijk voor een goede sfeer...

Nu, ik laat het wel toe, maar het is mijn verantwoordelijkheid niet: ik pleit er dus voor dat ieder zijn vlees/veggieding zelf koopt en meebrengt. :)
Rendez-vous!

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 03 jun 2012 10:20

JonathanVG schreef:
mei_meisje schreef:Ik ben toch voorstander van iedereen zijn eigen vleesje/vis/vegi/whatever. Zo maak je het zo duur of je het zelf wilt. En qua dessert, ik wil gerust een cake bakken bv)
En dat zorgt ervoor dat achteraf geen probleem met geld kan ontstaan. Geldissues zijn altijd gevaarlijk voor een goede sfeer...

Nu, ik laat het wel toe, maar het is mijn verantwoordelijkheid niet: ik pleit er dus voor dat ieder zijn vlees/veggieding zelf koopt en meebrengt. :)
Dat is inderdaad het beste, en maak ook voor de drank eventueel een prijslijstje. Ik heb elk jaar een BBQ met vrienden in Brasschaat en dan is het ook gezever als mensen geld moeten geven voor a volonté te drinken omdat sommigen dan minder drinken of geen alcohol. Dat is natuurlijk wat extra organiseer werk maar kan wel een oplossing zijn
Disco owns the world

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 03 jun 2012 10:37

een prijslijst allemaal goed en wel hé, maar ik heb geen zin om een heleboel drank in te kopen en dan met de overschot te zitten. Ik zou gewoon kopen en delen en iedereen dezelfde prijs zo veel zal dat allemaal niet schelen denk ik. En degene die zagen zijn muggenzifters :P

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 03 jun 2012 11:51

vorvzakon1 schreef:een prijslijst allemaal goed en wel hé, maar ik heb geen zin om een heleboel drank in te kopen en dan met de overschot te zitten. Ik zou gewoon kopen en delen en iedereen dezelfde prijs zo veel zal dat allemaal niet schelen denk ik. En degene die zagen zijn muggenzifters :P
Haha muggenzifters :P leuk woord. Idd dan zit iemand met overschot maar je moet natuurlijk niet te veel aankopen en als er over schiet van wijn of bier kunnen mensen dat ook mee naar huis nemen en daar iets voor betalen. Natuurlijk kan je dat niet op voorhand weten.

Ikzelf ben ook voorstander van iedereen eigen vlees meebrengen omdat vlees nogal duur is en zodat er ook geen problemen zijn met onze groene veggies ;)

Wat betreft groenten, brood, beleg en dessert kan je wel dingen afspreken.
Disco owns the world

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 03 jun 2012 12:33

iK plooi al :) vlees brengt iedereen zelf mee de rest verdelen we of bespreken we later :P

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 03 jun 2012 12:36

En qua drank ben ik ook pro iedereen brengt iets mee.
You'll be compromised,
But sometimes

Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kletmarjet » 03 jun 2012 20:34

Faramir schreef:
Lawstudent schreef:Advocaat:

Misschien mijn toekomstige beroep
Tevens een sterk drankje:
Afbeelding
Volgens mij identiek geschreven. Gezien de combinatie met banaan, vermoed ik dat er geen avocado noch jurist bedoeld werd :ibi:
(Alhoewel, een beetje jurist met een goeie banaan. Gnigni.)
Dat bedoelde ik dus :wink:

Baja, misschien bv. gewoon iets van 5 euro per persoon (ruw geschat) vragen voor groenten, brood, houtskool, sauzen, een beperkt aantal dranken (oa. water, frisdrank, wijn),...
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.

ikzoutniewete
Regular user
Regular user

Bericht door ikzoutniewete » 03 jun 2012 22:38

als ik kan wil ik gerust de bbp aansteken, of bakken doe ik ook wel graag.
mag dat hier ook altijd doen, mss als ik met de auto kom.
(als papa terug diesel in zijn ton heeft gedaan) en mij dat dus niets kost om tot daar te rijden.
kan ik ook houtskool meenemen. en andere zaken zoals drank, materiaal voor vlees te draaien...
mss de moeite om dan eens te kijken voor een datum.
doodle of zo?

pj
life is short break the rules forgive quickly kiss slowly love truly laugh uncontrollably.

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 04 jun 2012 00:09

ikzoutniewete schreef:als ik kan wil ik gerust de bbp aansteken, of bakken doe ik ook wel graag.
(als papa terug diesel in zijn ton heeft gedaan) en mij dat dus niets kost om tot daar te rijden.
kan ik ook houtskool meenemen. en andere zaken zoals drank, materiaal voor vlees te draaien...
doodle of zo?

pj
Morgen start ik een doodle op, al gebruik ik dat wegens misbruikervaringen in het verleden.

Dank je voor je auto-ondersteuning! ;)
Rendez-vous!

Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kletmarjet » 04 jun 2012 00:16

JonathanVG schreef:
ikzoutniewete schreef:als ik kan wil ik gerust de bbp aansteken, of bakken doe ik ook wel graag.
doodle of zo?

pj
Morgen start ik een doodle op, al gebruik ik dat wegens misbruikervaringen in het verleden.

Dank je voor je auto-ondersteuning! ;)
Ook ik wil gerust wel iets meenemen als het nodig is en ik erbij kan zijn. Enkel de bbq is te groot om in mijn auto te steken :lol:
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 04 jun 2012 00:17

Zoals gezegd is de barbecueplaats voor later en minder dringend. Om die plaats te bepalen ga ik volgende week wat fietsen op de gereglementeerde plaatsen van de stad Gent. :)
Rendez-vous!

iele
New user
New user

Bericht door iele » 04 jun 2012 11:35

Oooh, in Gent! :)
I'm in!

Mogen we ook 'niet-forum' - volk meepakken?
Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.

Gesloten