Weerwolven van WJNH – Het Forum komt in opstand

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
mattijs487
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Weerwolven van WJNH – Het Forum komt in opstand

Bericht door mattijs487 » 22 jun 2012 21:49

Het is hier weer even actief als Kikkerkop zijn seksleven.

Neem eens wat initiatief mensen. :roll:
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 22 jun 2012 21:50

Er is precies niet veel actie of discussie in dit topic dus zal ik het vuur maar aansteken ;) Na overleg met een paar van de andere burgers heb ik besloten om te stemmen op DiffrentHeart. Ik heb haar gekozen uit mijn lijst van drie mogelijke verdachten, namelijk DH, Berly en Omnicrom.

Waarom deze drie verdachten? Omdat ik het gevoel heb dat deze drie spelers zich heel afzijdig houden. Ik begrijp dat mensen een leven naast het forum hebben en er zijn de examens. Maar ik heb toch het gevoel dat Berly en DH in andere topics posten behalve dit. Hier kan een tactiek achter zitten. Dit is niet de enige reden, de voornaamste reden is dat ik heel weinig of geen contact heb met deze drie mensen. Wolven overleggen met elkaar in PB, burgers ook via PB en via Facebook maar deze drie overleggen naar mijn gevoel gewoon niet.

Waarom dan DH? Adarr en DH komen volgens mij goed overeen. Adarr wilde volgens mij DH bij haar in het wolventeam hebben. Ik zie gewoon geen connectie tussen Adarr, Berly en Omnicrom. Dit is geen 100 % goede argumentatie maar het is hier eerder een geval van gevoel.
Disco owns the world

DifferentHeart

Bericht door DifferentHeart » 22 jun 2012 22:00

DaddyCool schreef:Er is precies niet veel actie of discussie in dit topic dus zal ik het vuur maar aansteken ;) Na overleg met een paar van de andere burgers heb ik besloten om te stemmen op DiffrentHeart. Ik heb haar gekozen uit mijn lijst van drie mogelijke verdachten, namelijk DH, Berly en Omnicrom.

Waarom deze drie verdachten? Omdat ik het gevoel heb dat deze drie spelers zich heel afzijdig houden. Ik begrijp dat mensen een leven naast het forum hebben en er zijn de examens. Maar ik heb toch het gevoel dat Berly en DH in andere topics posten behalve dit. Hier kan een tactiek achter zitten. Dit is niet de enige reden, de voornaamste reden is dat ik heel weinig of geen contact heb met deze drie mensen. Wolven overleggen met elkaar in PB, burgers ook via PB en via Facebook maar deze drie overleggen naar mijn gevoel gewoon niet.

Waarom dan DH? Adarr en DH komen volgens mij goed overeen. Adarr wilde volgens mij DH bij haar in het wolventeam hebben. Ik zie gewoon geen connectie tussen Adarr, Berly en Omnicrom. Dit is geen 100 % goede argumentatie maar het is hier eerder een geval van gevoel.
zoals je zelf zegt er waren examens, ik heb gewoon te weinig tijd om grondig dit topic te volgen en stem dan op de persoon die het meeste stemmen heeft uit tijdsgebrek. Toegeven ik heb weinig hier gepost omdat ik gewoon te weinig tijd had om mee te discussiëren, en trouwens niemand van jullie heeft met mij overlegt dus waarom zou ik met te rest overleggen als toch buitengesloten word? En nog iets, je redenering dat Addarr ik en goed overeen komen en dat ze me daarom in het wolventeam wou bijvoegen klopt niet!

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 22 jun 2012 22:34

DifferentHeart schreef:
DaddyCool schreef:Er is precies niet veel actie of discussie in dit topic dus zal ik het vuur maar aansteken ;) Na overleg met een paar van de andere burgers heb ik besloten om te stemmen op DiffrentHeart. Ik heb haar gekozen uit mijn lijst van drie mogelijke verdachten, namelijk DH, Berly en Omnicrom.

zoals je zelf zegt er waren examens, ik heb gewoon te weinig tijd om grondig dit topic te volgen en stem dan op de persoon die het meeste stemmen heeft uit tijdsgebrek. Toegeven ik heb weinig hier gepost omdat ik gewoon te weinig tijd had om mee te discussiëren, en trouwens niemand van jullie heeft met mij overlegt dus waarom zou ik met te rest overleggen als toch buitengesloten word? En nog iets, je redenering dat Addarr ik en goed overeen komen en dat ze me daarom in het wolventeam wou bijvoegen klopt niet!
We sluiten je helemaal niet uit. Je gaat wel heel snel in de verdediging en zeker niet op de goede manier. Niets houdt je tegen om me toe te voegen op FB, ik denk trouwens dat ik je heb. Je kan ook via PB berichten sturen. Het gaat niet enkel over wij die jou moeten contacteren, jij moet ook moeite doen en dat doe je duidelijk niet.

De laatste wolf is alleen. Ofwel is de wolf slim en begint hij te overleggen met de burgers om zo vertrouwen te kweken, of de wolf houdt zich echt heel gescheiden van de rest van de groep om niet op te vallen of uit schrik om iets verkeerd te zeggen.

Adarr kon in theorie iedereen uitkiezen. Enerzijds kon ze kiezen voor mensen die vertrouwen hadden bij de burgers of die goede rollen hadden. Het is wel een feit dat ze na de eerste nacht al converteerde, en dus eigenlijk bijna geen enkele rol wist van de rest van de spelers. Daarom denk ik dat ze eerder een emotionele keuze maakte en dan koos ze volgens mij voor jou. Waarom, 1 je bent een meisje 2 je bent ook lesbo 3 je kent haar beter als de meesten haar kennen op dit forum. Dit zijn uiteraard heel cliché argumenten maar zoals ik ervoor zei, ik zie geen connectie tussen Adarr, Berly en Omnicrom.
Disco owns the world

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 22 jun 2012 22:36

Even ter verduidelijking: adarr was een gewone wolf. Herman Frodiet was De Paus wie besliste wie de nieuwe moderator zou zijn.

Natuurlijk kan adarr altijd invloed uitgeoefend hebben.

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 22 jun 2012 22:38

Daluicis schreef:Even ter verduidelijking: adarr was een gewone wolf. Herman Frodiet was De Paus wie besliste wie de nieuwe moderator zou zijn.

Natuurlijk kan adarr altijd invloed uitgeoefend hebben.
Herman Frodiet is lang van het forum weggeweest. Hij kende hier niemand meer. Dus ik ga ervan uit dat Addar gezegd heeft wie ze moesten converteren.
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

DifferentHeart

Bericht door DifferentHeart » 22 jun 2012 22:49

DaddyCool schreef: We sluiten je helemaal niet uit. Je gaat wel heel snel in de verdediging en zeker niet op de goede manier. Niets houdt je tegen om me toe te voegen op FB, ik denk trouwens dat ik je heb. Je kan ook via PB berichten sturen. Het gaat niet enkel over wij die jou moeten contacteren, jij moet ook moeite doen en dat doe je duidelijk niet.
het spijt me, je hebt gelijk. Ik beloof dat ik wat meer moeite ga doen

De laatste wolf is alleen. Ofwel is de wolf slim en begint hij te overleggen met de burgers om zo vertrouwen te kweken, of de wolf houdt zich echt heel gescheiden van de rest van de groep om niet op te vallen of uit schrik om iets verkeerd te zeggen.
DaddyCool schreef: Adarr kon in theorie iedereen uitkiezen. Enerzijds kon ze kiezen voor mensen die vertrouwen hadden bij de burgers of die goede rollen hadden. Het is wel een feit dat ze na de eerste nacht al converteerde, en dus eigenlijk bijna geen enkele rol wist van de rest van de spelers. Daarom denk ik dat ze eerder een emotionele keuze maakte en dan koos ze volgens mij voor jou. Waarom, 1 je bent een meisje 2 je bent ook lesbo 3 je kent haar beter als de meesten haar kennen op dit forum. Dit zijn uiteraard heel cliché argumenten maar zoals ik ervoor zei, ik zie geen connectie tussen Adarr, Berly en Omnicrom.
ze heeft mij niet gekozen omdat ik een meisje ben, of een lesbo en ik ken addarr niet beter dan rest van dit forum :roll:. dus je redenering klopt niet.

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 22 jun 2012 23:12

En toen scheen het licht!

Berly is de geconverteerde wolf!

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 22 jun 2012 23:17

Berly

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 22 jun 2012 23:45

Graag geef ik een beetje uitleg bij mijn keuze voor Berly.

Berly is/was eigenlijk de ziener. Doordat zij in haar eerste post een subtiele opmerking maakte over Addar, vermoedde ik dat ze wel iets meer wist op een of andere manier. Zo bleek ook. Ze zei tegen me in PB dat Addar wolf was, en zij de ziener. Het vervolg is bekend, de slechte heks gebruikte haar drankje, en van Addar was geen sprake meer.

Berly bleek gelijk te hebben, en ik vertrouwde haar volledig. Ik vroeg elke keer wie ze bekeken had, en wat de rol van die persoon was. Eerst bekeek ze lawstudent, onschuldig zei ze. Ik vroeg welke rol hij precies had. Dat wou ze niet zeggen. Vreemd, want mij kon ze toch wel vertrouwen zeker, gezien de dood van al twee wolven. Maar ze wou voorzichtig zijn zei ze. Begrijpelijk. En zo was het elke keer, Omricon, Springbal, mezelf... iedereen was onschuldig volgens haar, maar de exacte rol wou ze niet zeggen...
Alles klopte ook wat ze zei, dus ik vertrouwde haar.

Toen het einde van het spel naderde, begon ik met het schrappen van de mensen die zeker onschuldig waren. Omricon (de voorzitter), Springbal (slet), mezelf (dorpoudste), en Berly de ziener zelf, allemaal onschuldig. Daluicis (slechte heks), gezien wat hij al allemaal gedaan heeft, onschuldig. Daddycool (jager), met wie ik al veel heb besproken over wolven, vertrouwde ik ook. Ik had hem zelfs de naam van een valse ziener gegeven. Die persoon leeft nog steeds, dus Daddy zal geen wolf zijn. Ook Metal is niet geconverteerd want de bekeringen naar de sekte gaan nog steeds door.
Uiteindelijk bleef er nog één naam over: DifferentHeart! (de hacker) Zij is geconverteerde de wolf!
Maar, toen herinnerde ik me, dat de hacker had toegeslagen in de derde nacht. Tiens, als zij geconverteerd zou zijn, dan bestond de hacker niet meer...
Maar als DifferentHaert ook onschuldig was, dan bleef er niemand meer over??

Tenzij... de ziener de ziener niet (meer) is! :-?

Elke keer zei Berly over een persoon die ze bekeken had: onschuldig. Maar ze weigerde pertinent de exacte rol van de personen te zeggen. Waarom? Omdat zij geen ziener meer is. Ze is geconverteerd, en kan dus niemand meer bekijken. Ze zegt uiteraard elke keer dat de persoon die ze bekijkt onschuldig is, want dat weet ze, zij is de enige wolf. Maar de precieze rol van de persoon, weigerde ze keer op keer te zeggen. Want die wist ze niet.

Haar conversie is ook logisch. Door haar opmerking over Addar in haar eerste post, hebben de wolven vermoed dat ze de ziener was. Daarom hebben ze haar geconverteerd de nacht na de eerste dag (en mij proberen te doden).

Alle puzzelstukjes vallen perfect ineen. Het plaatje klopt, Berly is de enige die de wolf kan zijn. 8)

Ik moet toegeven, ik ben echt onder de indruk van je, Berly. Je hebt het zeer sterk gespeeld! Maar net voor het einde van de meet, ben je gestruikeld. :wink:
Laatst gewijzigd door mattijs487 op 23 jun 2012 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 22 jun 2012 23:54

mattijs487 schreef:Graag geef ik een beetje uitleg bij mijn keuze voor Berly.
:roflmao:

Wel sexy zo, als je zoveel moeite erin steekt. :ahem:
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

metalhead94
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door metalhead94 » 22 jun 2012 23:58

Haha mattijs, je mocht toch geen expliciete rollen vermelden?
Nuja, daar gaat het niet over. Ook ik verdacht Berly al, maar ik kon er geen zinnige uitleg aan geven. ik had gewoon een gevoel door hoe ze speelt nu, maar dat kan ook met de examens te maken hebben.

Je logica houdt echt wel steek. Daarmee dat ik mee ga tegen haar. Moest je nu terug een onschuldige aanduiden, ben ik er zeker van dat jij geconverteerd bent ;) (hoewel dat onlogisch is, mits je 3 wolven hebt uitgeschakeld.
ik stem dus op Berly
Laatst gewijzigd door metalhead94 op 23 jun 2012 01:19, 1 keer totaal gewijzigd.
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 23 jun 2012 00:00

Ik verander mijn stem naar Berly, die duidelijk geconverteerde wolf is. De rest zal ook volgen als ze een beetje verstand hebben.

Mijn petje af voor Mattijs, je hebt meesterlijk gespeeld :)

@ The Wolven, jullie hebben het echt zwaar verkloot, na de 1ste nacht al de ziener converteren en dan nog verliezen... ;)

Toch wil ik zeggen dat Berly het spel goed gespeeld heeft ;)
Disco owns the world

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 23 jun 2012 00:10

metalhead94 schreef:Haha mattijs, je mocht toch geen expliciete rollen vermelden?
Wel als het spel erna gedaan is, en je 100% zeker bent. :wink:

Nog een aanwijzing tegen berly: de nachten duurden vrij lang.
Er waren nochtans niet veel mensen die nog actief moesten zijn tijdens de nacht. Bovendien waren al die personen constant online op het forum. Behalve, Berly. Silas moest elke keer lang op haar wachten, daarom duurden de nachten zo lang. :)

Silas

Bericht door Silas » 23 jun 2012 00:26

Mijn agenda is veranderd: ik sluit de nacht wat eerder af, namelijk zondag om 13u!

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 23 jun 2012 00:27

Silas schreef:Mijn agenda is veranderd: ik sluit de nacht wat eerder af, namelijk zondag om 13u!
Sluit nu af, het is toch voorbij. :P

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 23 jun 2012 00:28

Silas schreef:Mijn agenda is veranderd: ik sluit de nacht wat eerder af, namelijk zondag om 13u!
edit, je sluit de dag af ;) lange romantische dag met Mattijs gehad in Walibi :lol: 8)
Disco owns the world

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 23 jun 2012 00:29

mattijs487 schreef:
Sluit nu af, het is toch voorbij. :P
Het is nu 4 stemmen tegen Berly dus op zich is het nog niet voorbij aangezien twee mensen nog 2 stemmen hebben. Omni en Springbal :) Anyway Springbal zal ons wss wel volgen, de rest hopelijk ook :)
Disco owns the world

metalhead94
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door metalhead94 » 23 jun 2012 01:21

ow wacht, is het nacht? kdacht da het dag was :lol:
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 23 jun 2012 08:51

ik volg de rest en bij deze is het dan nog onmogelijk dat iemand meer stemmen krijgt dan berly

Gesloten