Jouw laatste coming out [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Berly
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Jouw laatste coming out [6]

Bericht door Berly » 04 feb 2013 23:45

Cupcakeje schreef:Vandaag een superdroge outing op school x'D
Ik wil iets in de vuilbak smijten op de speelplaats, vraagt 1 jongen van een hele groep die daar op de bank zit: "Zeg, mogen wij jou iets vragen?" Kzag het toen al aan komen, maar ja :) Ik natuurlijk knikken. "Ik weet nie of het waar is é, ik heb het maar gehoord, maar euh, ben jij, euh, allez, ja, euh, lesbisch?" ik keidroog: "ja. Nog iets?" Ik moest echt mijn best doen om niet in lachen uit te barsten x'D
haha, zaaalig :D
Berly is back!

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 05 feb 2013 18:22

Op school, maar dan wel een soort omgekeerde coming-out. We hadden het over knappe mensen uit andere klassen en ik was enthousiast mee aan het doen over de weinige mannen in de opleiding. Kijkt een van de meisjes die over mij had gehoord via klasgenoten van mijn 1ste jaar echt stomverbaasd naar mij: maar allé dat interesseerd u toch niet, gij zijt toch een potje XD Ik lag echt krom van het lachen, maar ik heb mij dus moeten outten als bi ipv lesbisch. Das eens iets anders he
I believe in fairies, I do.

Kim.
New user
New user

Bericht door Kim. » 05 feb 2013 20:33

analyse schreef:
Kim. schreef:Onlangs eindelijk aan mijn ouders verteld. M'n moeder haar reactie : " Ja daar verschiet ik al lang niet meer van ze maar je moet nu niet denken dat we je daarom minder graag zullen zien." Superreactie dus. Voelde me opgelucht dat ze het zo goed opnam. Voegde ze er dan nog aan toe : " Tjah en wie kan het je kwalijk nemen... er lopen ook wel veel schone vrouwen rond é." Zat ik daar zo verbaasd te kijken. :D Voor mijn vader maakt het ook allemaal niets uit alhoewel hij wel schrok omdat hij het niet had verwacht. (of misschien komt dat ook wel door m'n moeder haar reactie :D )
Je zou geld geven voor zo'n reactie, hé :). Super verhaal!
Inderdaad! :D Het kon gewoon niet beter! En ik me op voorhand maar druk maken over wat hun reactie zou zijn.

Just_being_myself
New user
New user

Bericht door Just_being_myself » 06 feb 2013 21:37

Mijn laatste coming out was net.. Tegen mijn ouders.
Ze reageerden goed, zoals ik had verwacht. En ik voel me opgelucht nu :)

Lawstudent
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Lawstudent » 06 feb 2013 21:40

Just_being_myself schreef:Mijn laatste coming out was net.. Tegen mijn ouders.
Proficiat :balloons:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Kim.
New user
New user

Bericht door Kim. » 06 feb 2013 21:59

:cheerleader: Proficiat!

Cupcakeje
Regular user
Regular user

Bericht door Cupcakeje » 07 feb 2013 17:31

Kben blij voor jou :D Proficiat! :cheerleader:
Ier si, we gaan der allemaal aan! Heil het opperkonijn! Maar eerst nog ff boefen vo dood...

Min19'ers, mis jullie! ♥

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 11 feb 2013 19:08

Nummer drie van de scouts weet het :cheerleader:
En mijn vermoeden dat iedereen vermoedens heeft is bevestigd. En een geweldig gesprek. :zap:
Spoiler! :
Waarvoor deze miserie niet allemaal goed is!

Cupcakeje
Regular user
Regular user

Bericht door Cupcakeje » 11 feb 2013 19:21

Bij een paar mensen van de carnavalgroep waar ik in zit :D 1 van de mannen heet Martin en zijn vrouw heeft dezelfde naam als ik, zegt ie heel subtiel: "dat moet je alleen nog een lief vinden die Martin noemt." ik daarop: "Dan zal het nog eerder Martine zijn!" Je moest hun hoofden zien x'D

En bij diezelfde carnavalgroep: iedereen was in vrouwen verkleed voor de stoet, 1 van de mannen tegen een vriendin van mij: "als je zin hebt in een lesbische ervaring, tis de moment." die vriendin: "ik nie, maar vraag het es aan cupcakeje", dus hij dat nog eens aan mij vragen, en ik: "een lesbische ervaring zie ik wel zitten, een travestietenervaring iets minder." Die was er recht op x'D
Ier si, we gaan der allemaal aan! Heil het opperkonijn! Maar eerst nog ff boefen vo dood...

Min19'ers, mis jullie! ♥

Lemko
New user
New user

Bericht door Lemko » 11 feb 2013 22:30

Zaterdag net voor ik naar een feestje vertrok vroeg me pa ineens of ik homo was. Ik zuchtte jha. Hij liet het niet merken maar in zen ogen zag ik zijn ontgoocheling . Na een minuut vroeg hij hoelang ik het al wist en of ik er zeker van was. Ik zei dat ik het al lang wist maar dat ik er nooit voor durfde uitkomen (omdat hij in het verleden verschillende keren zen afkeer van homo’s heeft laten merken). Hij zei toen dat het niet erg was zolang je maar gelukkig bent en je gezond verstand gebruikt.

Ik ben blij dat het eindelijk klaar is en dat zen reactie niet erg was.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 13 feb 2013 21:41

proficiat aan lemko en al die andere die al uit de kast kwamen
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 14 feb 2013 14:22

Ondertussen weten al ongeveer 6 mensen het, gewoon casually tussendoor vermeld en allemaal positieve reacties. Nu hopen dat het de ronde doet. Het is een stuk makkelijker geworden, oefening baart kunst haha

Yes dit doet deugd.

Edit: serieus aan het overwegen om misschien een t-shirt te bekladden met GAY voor een van de feestjes, jajaja dat zou wel grappige situaties creëren hmmm

Cupcakeje
Regular user
Regular user

Bericht door Cupcakeje » 14 feb 2013 15:23

NeW2 schreef: Edit: serieus aan het overwegen om misschien een t-shirt te bekladden met GAY voor een van de feestjes, jajaja dat zou wel grappige situaties creëren hmmm
Gewoon doen :D Ik krijg voor mijn verjaardag een Nobody knows I'm gay T-shirt van een vriendin 8)

Min19'ers, mis jullie! ♥

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 15 feb 2013 20:17

Jillian schreef:
Gast schreef:Tijdens de laatste dag van mijn stage in het operatiekwartier. Ik was het een beetje beu dat iedereen altijd vroeg of ik een vriend had, maar nooit de optie openliet dat ik misschien helemaal geen vriend wil. Mijn laatste dag ging het gesprek plots over holebi's en dan heb ik het maar gezegd, in het midden van een operatie. De chirurg viel totaal uit de lucht, maar had er gelukkig geen problemen mee. Ergens vind ik het wel frustrerend dat ik daar momenteel niet open over kan zijn uit schrik een slechte stagebeoordeling te krijgen en zo de job van mijn leven te mislopen.
Blijkbaar was ik al weer automatisch afgemeld :roll:
Thaha in het midden van een operatie :p ook een goed moment :p Hopelijk was hij niet te veel in shock en leeft de patiënt nog :p Toch proficiat ^^

OT: Ik hoef mij niet meer te outen. Het valt gewoon te hard op dat ik niet voor de mannen ben :p
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

A.nouckietje
Regular user
Regular user

Bericht door A.nouckietje » 17 feb 2013 09:38

Ik heb het eigelijk nooit aan iemand gezegt of ze wisten het van iemand anders of ze zagen het. En een keer vroeg me vriendin of ik een lief had en ik zei ja en dan de vraag oe noem tie en zei ik kimberly en ze zei gwn keepen dusja. Mijn vrienden hadden er dus geen last van.

En met mijn ouders weet ik eig niet het hie het is gegaan..
Ze gingen trouwen en opeens vroegen ze aan me ga kimberly nie komen en als ze wil mag ze hier blijven slapen. En op die avond zelf van de trouw zeiden ze ook van ik hoop dat mijn dochter ook gelukkig is me haar meisje.. Dusja zij accepteren het ook maar hie ze het wisten idk :p

Dat was mijn comming out :p
een hater is een lover undercover ;)

El.
New user
New user

Bericht door El. » 17 feb 2013 14:27

ik heb daarstraks aan tafel tegen mijn papa vertelt dat m'n zus en ik allebei op meisjes vallen. m'n zus en ik hadden afgesproken dat als een van ons zich ging outen bij ons papatje, we het dan ook voor de ander gingen doen. het was een goed moment en ik ben zooooo blij dat ik het gedaan heb. de reactie van mijn papa was zoals verwacht wel een beetje geschrokken maar heel oprecht en hij zei dat hij hoopte dat we geluk zouden vinden, of dat nu bij een jongen of een meisje is.
hoera voor mijn lieve papatje! :cheerleader:
C E S O I R
O N V A
D A N S E R

jorisje
Regular user
Regular user

Bericht door jorisje » 17 feb 2013 20:33

Daarnet verteld aan iemand van mijn klas via facebook. Hij is normaal nogal homofobisch dus ik had wel redelijk bang van zijn reactie. Nu was zijn reactie wel echt positief. Het maakte voor hem niet uit. :) Echt super reactie, had ik nooit van hem verwacht.

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 18 feb 2013 19:32

Vandaag nog tegen een kiné-vriendje. Hij reageerde chill, niet dat ik iets anders verwacht had eigenlijk.

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 26 feb 2013 20:07

Ze heeft het waarschijnlijk niet door, maar iemand van mijn kot vroeg of ik iets had om een flesje te openen en ik gaf mijn spunkgadget.
Spoiler! :
Voor de rest denk ik vooral *ik ga het niet zeggen als jij het niet vraagt* en andere mensen vooral *ik ga het niet vragen als jij het niet zegt*

nydub
New user
New user

Bericht door nydub » 27 feb 2013 16:42

Ik heb zojuist mijn eerste coming out achter de rug. Ik heb het verteld aan mijn beste vriend die zich een maand geleden ook tegenover mij heeft geout dus vond ik het maar eerlijk dat ik het na al die jaren ook tegen hem zei. Maar ik heb de moed vooral gevonden door iemand van dit forum, anders was het er nog niet van gekomen. De reactie was natuurlijk positief en blijkbaar had hij al langer vermoedens. Ik ben zoooooo blij dat ik het eindelijk tegen iemand heb verteld! :D

Gesloten