Gamende Holebi's?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Omicron
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Gamende Holebi's?

Bericht door Omicron » 22 aug 2012 13:01

Pegasus schreef:ok thx, zal dat dan eens afschaffen om te spelen als ik effe GW2 nie speel.

Nog een vraagje erover. Xbox of PC?
maakt op zich ni zoveel uit ... schieten is iets simpeler met muis maar ni zo erg... in elk geval is het beter dat je de hele reeks op het zelfde systeem koopt

tyleroid
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Bericht door tyleroid » 22 aug 2012 13:04

bi-N-DING schreef:
DaddyCool schreef:Op welke server zitten jullie weer allemaal?
Als je het over GW2 hebt: Far Shiverpeaks dacht ik. Ergens verder terug in dit topic is het wel gezegd geweest.
ik vind GW geweldig. ik heb gw1 echt super lang gespeeld en ik zoek echt al super lang naar GW2.. no luck so far.. :(
And may the odds be ever in your favor!

Chico
Experienced user
Experienced user

Bericht door Chico » 22 aug 2012 13:08

tyleroid schreef:
bi-N-DING schreef:
DaddyCool schreef:Op welke server zitten jullie weer allemaal?
Als je het over GW2 hebt: Far Shiverpeaks dacht ik. Ergens verder terug in dit topic is het wel gezegd geweest.
ik vind GW geweldig. ik heb gw1 echt super lang gespeeld en ik zoek echt al super lang naar GW2.. no luck so far.. :(
Hoezo je zoekt er al lang achter? Op 28 augustus komt het uit, zaterdag kan gewoon iedereen al spelen die de pre-purchase al kocht van Arenanet.
For what is life worth without a little laughter.

Bug
New user
New user

Bericht door Bug » 22 aug 2012 13:11

Pegasus schreef:ok thx, zal dat dan eens afschaffen om te spelen als ik effe GW2 nie speel.

Nog een vraagje erover. Xbox of PC?
Ik ben het soort "gamer" dat er in geloofd dat First Person Shooters of Shooter games op PC MOETEN gespeeld worden. :P Niets zo hatelijk als mensen zien Call of Duty spelen op een console. :P

Race games daarentegen moeten op console gespeeld worden naar mijn mening :D Maar FPS'en ben 'k zowiezo voor PC :D

Ook de graphics komen beter uit op PC vind 'k :$
~Bug
If homosexuality is a disease, let's all call in queer to work: "Hello. Can't work today, still queer." ~Robin Tyler

Chico
Experienced user
Experienced user

Bericht door Chico » 22 aug 2012 13:21

Kent er hier eigenlijk iemand de RPG-reeks 'Tales of ...'? Reeks die Namco bijna nog nooit naar Europa heeft gebracht, maar daar komt verandering. Voor mensen die van JRPGs houden is het echt een aanrader.

tyleroid
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Bericht door tyleroid » 22 aug 2012 13:27

Als je het over GW2 hebt: Far Shiverpeaks dacht ik. Ergens verder terug in dit topic is het wel gezegd geweest.[/quote]

ik vind GW geweldig. ik heb gw1 echt super lang gespeeld en ik zoek echt al super lang naar GW2.. no luck so far.. :([/quote]

Hoezo je zoekt er al lang achter? Op 28 augustus komt het uit, zaterdag kan gewoon iedereen al spelen die de pre-purchase al kocht van Arenanet.[/quote]

uhu i know, ik bedoel ergens waar ik het kan bestellen.. mediamarkt doet zon dingen meestal maar bij GW2 doen ze dit niet :(

tyleroid
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Bericht door tyleroid » 22 aug 2012 13:29

Chico schreef:Kent er hier eigenlijk iemand de RPG-reeks 'Tales of ...'? Reeks die Namco bijna nog nooit naar Europa heeft gebracht, maar daar komt verandering. Voor mensen die van JRPGs houden is het echt een aanrader.
tales of xiallia? zo heet het dacht ik :)

Chico
Experienced user
Experienced user

Bericht door Chico » 22 aug 2012 13:31

tyleroid schreef:uhu i know, ik bedoel ergens waar ik het kan bestellen.. mediamarkt doet zon dingen meestal maar bij GW2 doen ze dit niet :(
Probeer bij een game mania in de buurt? Daar bestel ik als ik iets wil, en krijg een sms als het binnen is.

Bij bol.com heb ik ook al vanalles besteld en dat krijg je dan op de dag dat het uitkomt, geloof ik.
tyleroid schreef:tales of xiallia? zo heet het dacht ik :)
Jep! Volgende week komt Tales of Graces f voor PS3 uit (70u+ speeltijd, dus genoeg om mij maanden bezig te houden haha :)) en Tales of Xillia komt idd ook naar Europa in 2013 ^^

tyleroid
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Bericht door tyleroid » 22 aug 2012 13:34

Chico schreef:
tyleroid schreef:uhu i know, ik bedoel ergens waar ik het kan bestellen.. mediamarkt doet zon dingen meestal maar bij GW2 doen ze dit niet :(
Probeer bij een game mania in de buurt? Daar bestel ik als ik iets wil, en krijg een sms als het binnen is.

Bij bol.com heb ik ook al vanalles besteld en dat krijg je dan op de dag dat het uitkomt, geloof ik.
tyleroid schreef:tales of xiallia? zo heet het dacht ik :)
Jep! Volgende week komt Tales of Graces f voor PS3 uit (70u+ speeltijd, dus genoeg om mij maanden bezig te houden haha :)) en Tales of Xillia komt idd ook naar Europa in 2013 ^^
ok will check it :D

nice :D ik speel op dit moment dragonquest (95u atm xD i like this game :D)

Chico
Experienced user
Experienced user

Bericht door Chico » 22 aug 2012 13:38

tyleroid schreef:ok will check it :D

Idd, ik koop geen spelletjes die op 10 uurtjes uit zijn, ik vind dat om een of andere reden geld wegsmijten. Want ik pak de meeste spelletjes toch nooit twee keer vast :/

En dit is een voorbeeldje van Tales of Graces f :p

tyleroid
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Bericht door tyleroid » 22 aug 2012 13:45

Chico schreef:
tyleroid schreef:ok will check it :D

Idd, ik koop geen spelletjes die op 10 uurtjes uit zijn, ik vind dat om een of andere reden geld wegsmijten. Want ik pak de meeste spelletjes toch nooit twee keer vast :/

En dit is een voorbeeldje van Tales of Graces f :p
looks great! :D
ja ik ook niet.. + er moet een goed verhaal inzitten :ibi:

Pegasus
New user
New user

Bericht door Pegasus » 22 aug 2012 13:46

Chico schreef: Jep! Volgende week komt Tales of Graces f voor PS3 uit (70u+ speeltijd, dus genoeg om mij maanden bezig te houden haha :)) en Tales of Xillia komt idd ook naar Europa in 2013 ^^
Laat mij raden, enkel voor PS3 zekerst? Dan wordt het een no go for me...
I'll rise but I refuse to shine !
IGN LOL: Gaea06

Chico
Experienced user
Experienced user

Bericht door Chico » 22 aug 2012 13:50

Pegasus schreef:Laat mij raden, enkel voor PS3 zekerst? Dan wordt het een no go for me
Spijtig genoeg wel jep :p Voor Xbox is er ook een tales of, denk dat het Tales of Vesperia is. Het is allesinds een topserie met (meestal) geweldige combat en ALTIJD een verhaal met twists in, beter kan het voor niet.
tyleroid schreef:looks great!
ja ik ook niet.. + er moet een goed verhaal inzitten
Inderdaad, spelletjes zonder een verhaal speel ik niet. En hoe langer die verhalen duren, hoe leuker ik het vind :p

Pegasus
New user
New user

Bericht door Pegasus » 22 aug 2012 13:55

Chico schreef: Spijtig genoeg wel jep :p Voor Xbox is er ook een tales of, denk dat het Tales of Vesperia is. Het is allesinds een topserie met (meestal) geweldige combat en ALTIJD een verhaal met twists in, beter kan het voor niet.
Verhalen met twists vind ik goe, maar maar mag nie te zijn, DA II vond ik het einde net iets te veel twist, ben der nen dag nie goe van geweest ...

Chico
Experienced user
Experienced user

Bericht door Chico » 22 aug 2012 14:02

Pegasus schreef:
Chico schreef: Spijtig genoeg wel jep :p Voor Xbox is er ook een tales of, denk dat het Tales of Vesperia is. Het is allesinds een topserie met (meestal) geweldige combat en ALTIJD een verhaal met twists in, beter kan het voor niet.
Verhalen met twists vind ik goe, maar maar mag nie te zijn, DA II vond ik het einde net iets te veel twist, ben der nen dag nie goe van geweest ...
Ik hou van twists als ze niet te ingewikkeld zijn, want dan heb ik geen zin meer om het verhaal nog te volgen en is het maar spelen om te spelen :P De meest verwarrende serie dat ik ooit speelde was Xenosaga, daar kwam godsdienst aan te pas, maar begrijp nog altijd niet hoe, haha.

tyleroid
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Bericht door tyleroid » 22 aug 2012 14:09

uhu er moeten twists zijn.. maar niet constant..
games zonder verhaal zijn saai vind ik dragonquest is 1 van de beste verhalen die ik ken.. toen ik aan de (volgens mij eindbaas) zat.. was het spel nog maar 1/2 complete xD

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 22 aug 2012 14:13

Play.com heeft gratis verzending :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 22 aug 2012 14:17

tyleroid schreef: uhu i know, ik bedoel ergens waar ik het kan bestellen.. mediamarkt doet zon dingen meestal maar bij GW2 doen ze dit niet :(
Digitaal kopen?

Al wat je nodig hebt is een bankkaart en zo'n bankmachine waarmee je je bankzaken doet.
Officiële distributers:
https://buy.guildwars2.com/en/retailers

Als je helemaal naar onder gaat zie je Digital. Ikzelf heb het gekocht bij DLGamer.

Bij elke digitale versie heb je trouwens 3 dagen early access

Nickske00
Webmaster
Webmaster

Bericht door Nickske00 » 22 aug 2012 14:19

Aangezien er hier veel GW2 spelers zijn zal ik dat vanavond maar eens checken. ;)
King of the Code!

Pegasus
New user
New user

Bericht door Pegasus » 22 aug 2012 14:19

Daluicis schreef:
tyleroid schreef: uhu i know, ik bedoel ergens waar ik het kan bestellen.. mediamarkt doet zon dingen meestal maar bij GW2 doen ze dit niet :(
Digitaal kopen?

Al wat je nodig hebt is een bankkaart en zo'n bankmachine waarmee je je bankzaken doet.
Officiële distributers:
https://buy.guildwars2.com/en/retailers

Als je helemaal naar onder gaat zie je Digital. Ikzelf heb het gekocht bij DLGamer

Of kopen op de website zelf (heb het daar ook gekocht) enkel paypall of creditcard als ik me niet vergis

Gesloten