Spuiten en slikken: kennis over drugs en seks

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Mijn resultaat op de test bedraagt .... op 10.

tussen 0 en 4
0
Geen stemmen
tussen 4 en 5
3
8%
tussen 5 en 6
17
45%
tussen 6 en 9
18
47%
tussen 9 en 10
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 38

JonathanVG
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Spuiten en slikken: kennis over drugs en seks

Bericht door JonathanVG » 15 apr 2012 20:13

Is een regelmatig programma dat voorlicht over het reilen-en-zeilen van het seks- en drugsleven, zoals het populaire en controversiële programma "Spuiten en Slikken" ook in Vlaanderen mogelijk? Minister Lieten dacht daar vorig jaar ook over na en she said no.
Toch is het de moeite waard om effectief te onderzoeken of de Minister wel het bij het juiste eind heeft.

Denk je dat je kennis inzake drugs en seks voldoende is om niet daarover geïnformeerd te worden?

Maak volgende test die vragen bevat over algemene weetjes maar ook over noodzakelijke informatie. http://social.bnn.nl/htmltest/ Post je resultaat en bespreek welke vragen je fout had en welke juist. Benoem of je het resultaat hebt verwacht of niet. Vorm uiteindelijk een conclusie i.v.m. de vraag of een gelijkaardig spuit-en-slikprogramma in Vlaanderen noodzakelijk is o.b.v. de resultaten.

Om de zaken ludiek te maken kun je zeggen welk diertje je bent. Elk diertje komt overeen met een gemiddelde score.
Spoiler! :
Heb je een resultaat tussen 0 en 4, dan ben je een worm. Jij kunt wel iets hebben aan het programma! Voorlopig kan je naar de Nederlandse versie kijken.

Tussen 4 en 5? Je bent een krekel. Je moet toch iets meer opletten en kijken naar het Nederlandse programma.

Tussen 5 en 6? Goed zo, je bent een bij. Verruim je kennis en je bijennest en leid de krekels en wormen maar wat op. ;)

Tussen 6 en 9? Geweldig, je bent een haai. Weet je er zo veel over door voorlichting of door praktijk? In elk geval, proficiat! :)

Tussen 9 en 10? Wauw, je bent een panter die geen speed nodig heeft om ergens te geraken. Valsgespeeld? :P
Veel plezier met deze topic. Spuiten en slikken, elke zondag op Nederland 3 (tussen 22 en 23 uur)
Dit is mijn 3000e post btw. :greenthing:
Laatst gewijzigd door JonathanVG op 15 apr 2012 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Rendez-vous!

miss fraise
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Spuiten en slikken: kennis over drugs en seks

Bericht door miss fraise » 15 apr 2012 20:15

JonathanVG schreef:Is een regelmatig programma dat voorlicht over het reilen-en-zeilen van het seks- en drugsleven, zoals het populaire en controversiële programma "Spuiten en Slikken" ook in Vlaanderen mogelijk? Minister Lieten dacht daar vorig jaar ook over na en she said no.
Toch is het de moeite waard om effectief te onderzoeken of de Minister wel het bij het juiste eind heeft.

Denk je dat je kennis inzake drugs en seks voldoende is om niet daarover geïnformeerd te worden?

Maak volgende test die vragen bevat over algemene weetjes maar ook over noodzakelijke informatie. http://social.bnn.nl/htmltest/ Post je resultaat en bespreek welke vragen je fout had en welke juist. Benoem of je het resultaat hebt verwacht of niet. Vorm uiteindelijk een conclusie i.v.m. de vraag of een gelijkaardig spuit-en-slikprogramma in Vlaanderen noodzakelijk is o.b.v. de resultaten.

Om de zaken ludiek te maken kun je zeggen welk diertje je bent. Elk diertje komt overeen met een gemiddelde score.
Spoiler! :
Heb je een resultaat tussen 0 en 4, dan ben je een worm. Jij kunt wel iets hebben aan het programma! Voorlopig kan je naar de Nederlandse versie kijken.

Tussen 4 en 5? Je bent een krekel. Je moet toch iets meer opletten en kijken naar het Nederlandse programma.

Tussen 5 en 6? Goed zo, je bent een bij. Verruim je kennis en je bijennest en leid de krekels en wormen maar wat op. ;)

Tussen 6 en 9? Geweldig, je bent een haai. Weet je er zo veel over door voorlichting of door praktijk? In elk geval, proficiat! :)

Tussen 9 en 10? Wauw, je bent een panter die geen speed nodig heeft om ergens te geraken. Valsgespeeld? :P
Veel plezier met deze topic. Spuiten en slikken, elke zondag op Nederland 3 (tussen 22 en 23 uur)
Dit is mijn 3000e post btw. :greenthing:
En wat was jouw uitkomst VG?
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 15 apr 2012 20:15

5,7/10. Het is geen eenvoudige test.
Rendez-vous!

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 15 apr 2012 20:24

6,4

De filmpjes heb ik wel overgeslaan en al die dingen over de vagina zijn mij volstrekt onbekend. Een aantal vragen gegokt, wegens gebrek aan tijd. Volgens mij heb ik redelijk wa geluk gehad, want een heleboel van de vragen kon ik amper beantwoorden.
A church in ruin...

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 15 apr 2012 20:32

6,8

Man soms heb je echt weinig tijd om maar de vragen en antwoorden te lezen.

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 15 apr 2012 20:33

BastardPriest schreef:6,4

De filmpjes heb ik wel overgeslaan en al die dingen over de vagina zijn mij volstrekt onbekend. Een aantal vragen gegokt, wegens gebrek aan tijd. Volgens mij heb ik redelijk wa geluk gehad, want een heleboel van de vragen kon ik amper beantwoorden.
Over bepaalde statistische weetjes heb ik moeten twijfelen, zoals het aantal maagden van 24 jaar. Over drugs heb ik weinig goed kunnen antwoorden.
Rendez-vous!

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 15 apr 2012 20:39

6,0

Die 'weetjes' (grootste borsten van Europa etc.) ken ik echt niet :) en fuck ja, te weinig tijd..
Drugs zijn een beetje mijn sterke kant :oops:
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Stevieboy
Experienced user
Experienced user

Bericht door Stevieboy » 15 apr 2012 20:41

5,3 :-? Ik heb duidelijk nood aan meer initiatie :'-(

(p.s.: de filmpjes kon ik wel niet zien, ik pleit voor verzachtende omstandigheden)

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 15 apr 2012 20:42

Stevieboy schreef:5,3 :-? Ik heb duidelijk nood aan meer initiatie :'-(

(p.s.: de filmpjes kon ik wel niet zien, ik pleit voor verzachtende omstandigheden)
De filmpjes zijn nogal irrelevant. :P Ze tonen de afleveringen waarin dat bepaalde thema besproken werd.
Rendez-vous!

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 15 apr 2012 21:30

7.1

Ik ga niet naar het programma kijken als het er komt, ik kan interessantere bezigheden bedenken

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 15 apr 2012 21:41

6.0, maar waarom moet ik weten hoe diep een vagina is? Ik wil dat zelfs niet weten. :D
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 15 apr 2012 21:47

mattijs487 schreef:6.0, maar waarom moet ik weten hoe diep een vagina is? Ik wil dat zelfs niet weten. :D
Ik heb gegokt op 12 cm.
A church in ruin...

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 15 apr 2012 21:48

BastardPriest schreef:
mattijs487 schreef:6.0, maar waarom moet ik weten hoe diep een vagina is? Ik wil dat zelfs niet weten. :D
Ik heb gegokt op 12 cm.
Ja ik ook ik dacht de gemiddelde lengte van de penis is ongeveer 15 cm dus de vagina zal ook ongeveer zo diep zijn ;)
Disco owns the world

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 15 apr 2012 21:49

BastardPriest schreef:
Ik heb gegokt op 12 cm.
Ik dacht 25 cm. Minstens.
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 15 apr 2012 21:52

mattijs487 schreef:
BastardPriest schreef:
Ik heb gegokt op 12 cm.
Haha das praktisch eindeloos. Misschien na veel oefening dat ge u kunt verdiepen in de materie ;)

Ik had trouwens ook maar een 5 :(
Disco owns the world

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 15 apr 2012 21:52

5,7...maar ik vraag mij af waarom Jonathan altijd topics maakt in deze categorie.

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 15 apr 2012 21:54

Hades schreef:5,7...maar ik vraag mij af waarom Jonathan altijd topics maakt in deze categorie.
Jij vraagt je vaak wat af. ;)
Rendez-vous!

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 15 apr 2012 21:57

mattijs487 schreef:
BastardPriest schreef:
Ik heb gegokt op 12 cm.
:o

Man hoe denk jij dat vrouwen er van binnen uitzien? :p

BastardPriester heeft gelijk, denk ik. Het is ook logisch dat het dicht bij de gemiddelde penislengte lig (14cm)

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 15 apr 2012 22:01

mattijs487 schreef:
BastardPriest schreef:
Ik heb gegokt op 12 cm.
:lol:

Wat gaat ge er wel allemaal insteken?
A church in ruin...

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 15 apr 2012 22:04

De meisjes hier zullen ook wel problemen hebben met de meer mannenvragen. :P