Waarom & hoe ben jij bij WJNH terecht gekomen? Praat mee!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Jasper1991
New user
New user
Geslacht: Man

Waarom & hoe ben jij bij WJNH terecht gekomen? Praat mee!

Bericht door Jasper1991 » 13 apr 2012 22:10

Hé, WJNH’er!

In het kader van een onderzoek voor een bachelorproef zijn we op zoek naar JOU!
Dit onderzoek staat één en al in het teken van Wel Jong Niet Hetero met als uitgangspunt de vraag ‘Waarom kiezen jongeren nu voor WJNH?’ Waarom hebben jongeren nood aan WJNH? Wat zijn hun behoeften en wat zijn hun dromen?

Voor dit onderzoek zijn we dus op zoek naar 2 focusgroepen van twee keer +- 6 jongeren (tot 30 jaar). In zo'n focusgroepenonderzoek wordt er meer diepgaande informatie verkregen omwille van het persoonlijke contact met de deelnemers. Het groepsaspect van zo'n focusgroep zorgt er bovendien ook voor dat dat de verschillende deelnemers met elkaars meningen geconfronteerd worden.

Het is niet de bedoeling dat het een saaie boel wordt, we maken er een gezellige en boeiende namiddag van, voor iedereen! Met een hapje en een drankje worden thema's als coming-out, vriendschap en relaties, WJNH en haar jeugdbewegingsverhaal ... aangesneden!

WJNH zoekt dus...

- Leden, geen vrijwilligers dus, tot en met 30 jaar.
- Wat wordt verstaan onder lid? Als lid heb je het afgelopen werkjaar (2011-2012) minstens 1 activiteit bijgewoond (gegeven door een lokale groep of een nationaal team, bijvoorbeeld een praatcafé, een spel, een bezoek aan stad,zwembad ... ) Een fuif georganiseerd door een team of groep valt hier buiten.
- Je hebt als lid zin in een namiddag (maximaal 3 uur) gezellig praten, je mening te verkondigen over 'Waarom koos je ervoor om een activiteit mee te doen bij WJNH?' en andere thema's als vriendschap, relaties, coming-out ...
- Je bent vrij op ofwel: zaterdag 28 april OF zondag 29 april OF zaterdag 5 mei OF zondag 6 mei, in Gent of Antwerpen (af te spreken via mail)

Je aanmelden kan bij onderzoek@weljongniethetero.be met naam, leeftijd, provincie en de data (gelieve zoveel mogelijk data door te geven) en stad van jouw voorkeur. Je krijgt dan snel reactie met meer praktische informatie.

Je maakt bovendien kans om twee duofilmtickets te winnen, indien je meedoet! Grijp die kans en schuif mee aan tafel!

Berly
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Waarom & hoe ben jij bij WJNH terecht gekomen? Praat mee

Bericht door Berly » 21 apr 2012 18:14

ik kan niet mailen...
krijg iets van dat het mailadres niet bestaat :s
Berly is back!

hannooke
New user
New user

Bericht door hannooke » 25 mei 2013 19:47

ik ben hier om holebi's te ontmoeten,
When you walk away, I count the steps that you take

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 26 mei 2013 21:04

vermoedelijk een beetje te laat, maar ooit voor info op stageplaats rond pesten en holebi, nadien toen 't kastje open ging terug gekomen naar 't forum en blijven plakken
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

DCH
New user
New user

Bericht door DCH » 30 mei 2013 21:41

Ik ben hier gekomen via Awel , omdat ik twijfel (de) over mijn geaardheid en om zo nog mensen te leren kennen.

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 30 mei 2013 21:55

Ik ben hier een 6-tal jaar geleden terechtgekomen door een vriend die homo was en wist dat ik twijfelde.
En nu ben ik hier terug omdat ik me het forum nog herrinerde.

Gesloten