van de eerste vlinders tot hoe gaat het nu verder?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
dramaqueen_noukie
New user
New user
Geslacht: Vrouw

van de eerste vlinders tot hoe gaat het nu verder?

Bericht door dramaqueen_noukie » 22 mar 2012 11:39

hey iedereen,
hier mijn verhaal over hoe het begon...
ik had al heel vroeg door dat ik "anders" was (de termen homo, lesbisch, hetero of bi kende ik nog niet) ... eigenlijk al in de basisschool, in het derde leerjaar... elk meisje had toen wel vlindertjes in haar buik voor de een of andere jongen maar ik niet... ik had die kriebeltjes voor een meisje! verwarring alom! en ik zag ook nix anders dan vrouwen met mannen en meisjes met jongens dus ik had meteen door: "dit kan ik beter niet aan de grote klok hangen". ik maakte nooit gemakkelijk vrienden maar met dit meisje klikte het echt en we trokken vaak op en op een zomerse dag, we waren met de klas op kamp, gingen we naar een waterpretpark en daar heeft dat meisje mij vol op de mond gekust, waar niemand ons kon zien, ik barste bijna van geluk! kort daarna is zij van school veranderd en ik heb nooit meer iets van haar gehoord (er bestond nog niet zoiets als een gsm), ik heb daar wel voor in de put gezeten! dan op mijn twaalf jaar ging ik met mijn ouders op reis naar gran canaria en daar ontmoette ik dan weer een jongen die mij de nodige vlinders bezorgde, die jongen zei dat hij ook wat voor mij voelde maar had al een vriendinnetje in zijn thuisland, we zijn dan even blijven schrijven en hebben enkele keren gebeld maar ook dat bloedde dood. In elk geval was ik nu helemaal confused, eerst voel ik iets voor een meisje, dan weer voor een jongen, wat is het nu??? maar in ieder geval was ik blij dat ik iets voelde voor een jongen, dat was tenminste normaal! terug thuis begon ik met paardrijden en BAM daar waren de kriebels weer! voor mijn paardrijinstructrice, damn! zij was wel wat ouder als ik (maar in ieder geval suuuuperknap en suuuperlief en tof!) en waarschijnlijk niet echt voor de meiskes dus dat draaide ook op niets uit... dan een lange tijd geen vlinders, niet voor meiskes noch voor jongens en op mijn 16e kwam ik mijn huidige vriend tegen, eigenlijk kende ik hem al heel lang, van in het eerste middelbaar en daar had ik toen al kleine vlindertjes voor hem zonder dat we ooit een woord gewisseld hadden maar we waren elkaar, zoals dat gebeurd, uit het oog verloren (hij veranderde van school en ik ook), na een tijdje van heen en weer gesmacht werden we dan toch liefjes en nu, bijna 10 jaar later zijn we dat nog en we hebben een dochter ook. het probleem is dat het ondertussen niet zo goed gaat tussen ons, ik word ook nog vaak verliefd op een meisje (en voor de moment heb ik het dan weer heel hard zitten voor een onbereikbare andere man). ik weet echt niet hoe het verder moet nu, blijf ik bij mijn vriend en riskeer ik heel ongelukkig en verbitterd te worden? of zoek ik uit hoe ik op eigen benen kan staan en zoek ik naar een andere vriend of vriendin? (ik zou heel graag eens een relatie hebben met een vrouw het probleem is dat ik nogal wat mankeer (bv borderline) en de meeste mannen en vrouwen gunnen mij geen tweede blik, tenzij een neerbuigende. ook ben ik heel verlegen, ik durf bijna niemand aanspreken maar ik doe mij heel zelfverzekerd voor, ik ga dus gewoon niemand vinden heb ik zo het idee.
only you can make me whole again !!!

dramaqueen_noukie
New user
New user

Re: van de eerste vlinders tot hoe gaat het nu verder?

Bericht door dramaqueen_noukie » 22 mar 2012 11:44

om verder te gaan, want mijn computer begon ff heel lastig te doen en ik kon niet anders dan het vorige stuk tekst al plaatsen...
ondanks dat ik misschien wel weg wil uit mijn huidige relatie weet ik ook niet hoe ik mijn "bi-zijn" ga uitleggen aan mijn familie... mijn familie is nl heel erg anti-holebi en vooral mijn vader. ik heb hem vroeger wel eens tijdens een ruzie(voor te testen) gevraagd wat hij dan wel ni zou doen als ik lesbisch of bi zou zijn en ik heb daar het droge antwoord op gekregen dat ik dan zijn dochter niet meer zou zijn en dat is niet zomaar iets dat hij zegt maar hij meent dat, ik zie hem ook altijd, als er een homo scene op tv is, die jongens afbreken (maar als er dan twee meiskes aan het kussen zijn is hij wel aant geilen, en als er dan twee meiskes op straat duidelijk lesbisch zijn keurt hij het dan weer volledig af), en de rest van mijn familie zou het gewoon niet begrijpen of er ook radicaal tegen zijn! ik zit dus vast! hopelijk ben ik er over een tijdje uit...
jullie horen het wel dan
xxx
dramaqueen_noukie
only you can make me whole again !!!

eithnec
New user
New user

Re: van de eerste vlinders tot hoe gaat het nu verder?

Bericht door eithnec » 25 mar 2012 20:29

ge kent mijn mening hierover j en l zijn deel van u leven en das een keuze da ge gemaakt hebt en ik hoop da je gewoon bij u keuze blijft:)
puur op het gevoel

Gesloten