Spunk 31/03 balzaal vooruit

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
DaddyCool
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Spunk 31/03 balzaal vooruit

Bericht door DaddyCool » 31 mar 2012 10:37

Roots schreef:Heb niemand om mee te gaan dus spijtig genoeg niet.
mei_meisje schreef:Vanaf vandaag is de shiftlijst open voor iedereen.
Dus als je gratis binnen wilt, ga als de bliksem naar :
http://www.spunkparty.be/ en klik door op gratis binnen!
Schandalig eigenlijk dat er zo te werk wordt gegaan, terwijl ze volop winst maken.
Wat maakt het uit of je ergens anders 2 uur werkt als weekendwerk voor je inkomgeld of nu achter de toog staat op de fuif zelf? Een beetje grof om die mensen direct als profiteurs af te schilderen. Als het je niet aanstaat dan blijf je maar thuis!

Ik vind het zeer leuk initiatief en als ik ervaring had in de horeca zou ik ook doen :)
Disco owns the world

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 31 mar 2012 11:07

Spunk maakt wel degelijk gigantische winsten. Het zou geen kwaad kunnen als ze hun drank- en toegangsprijzen wat lieten zakken. Ze zouden dan nog meer dan genoeg overhouden. :wink:

En er zijn ook veel verhalen over wat er met de winst gebeurt en de kern. :D
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 31 mar 2012 11:27

Ik doe zelf sinds de eerste keer dat ik Spunk bijwoonde een shift, omdat ik het nu eenmaal heel fijn vind om een tweetal uurtjes achter de bar/toog te staan en mensen te bedienen. De gratis inkom en enkele bonnetjes zijn trouwens ook mooi meegenomen voor wie wat op z'n geld moet/wil letten. En laten we niet flauw doen, tijdens de shift tapt iedereen wel voor zichzelf af en toe een pintje :P .
mattijs487 schreef:Spunk maakt wel degelijk gigantische winsten. Het zou geen kwaad kunnen als ze hun drank- en toegangsprijzen wat lieten zakken.

Er zijn ook veel verhalen over welke forummers het met elkaar doen. Dat betekent nog niet dat er enige waarheid in zit. :)

Soit.

OT:

Aanwezig! :rock: Jullie favoriete (ahem :p) moderator zal tussen elf en twee te vinden zijn aan de bar. Kom gerust eens dag zeggen :)

Mr Johansson
Senior user
Senior user

Bericht door Mr Johansson » 31 mar 2012 13:12

Roots schreef:Heb niemand om mee te gaan dus spijtig genoeg niet.
mei_meisje schreef:Vanaf vandaag is de shiftlijst open voor iedereen.
Dus als je gratis binnen wilt, ga als de bliksem naar :
http://www.spunkparty.be/ en klik door op gratis binnen!
Schandalig eigenlijk dat er zo te werk wordt gegaan, terwijl ze volop winst maken.
mattijs487 schreef:Spunk maakt wel degelijk gigantische winsten. Het zou geen kwaad kunnen als ze hun drank- en toegangsprijzen wat lieten zakken. Ze zouden dan nog meer dan genoeg overhouden. :wink:

Jullie zijn duidelijk niet goed op de hoogte, want als we al winst maken (concertzaalfuiven leveren doorgaans helemaal geen winst op) is het niet buitenproportioneel veel. De winst van onze balzaalfuiven gaat volledig naar de werking van VG (niet de kern) en volgende edities van SPUNK. Fuiven in de Vooruit zijn nu éénmaal niet spotgoedkoop, en bedenk eens wat security, licht en geluid allemaal kost, om nog maar te zwijgen van de DJ's die altijd van een redelijk niveau zijn.

Enfin, aan zij die komen: het wordt een feest vanavond! Er zal bovendien een grote mate aan variatie in muziek zijn, dus dansen dansen dansen!

En er zijn nog enkele plaatsen vrij op de shiftlijst, en niet alleen voor de laatste shift...
Check http://www.spunkparty.be/nl/shifts/12152?fbhash=0!
Shiften bij ons is echt het ultieme voorbeeld van een win-winsituatie :wink:

Roots
New user
New user

Bericht door Roots » 31 mar 2012 15:46

Ik ken vzw's maar al te goed en ik weet dat in elke vzw er minstens één foefelaar zit die door gebrek aan controle af en toe enkele duizenden euro's kan doen verdwijnen.

mei_meisje
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door mei_meisje » 31 mar 2012 16:01

Roots schreef:Ik ken vzw's maar al te goed en ik weet dat in elke vzw er minstens één foefelaar zit die door gebrek aan controle af en toe enkele duizenden euro's kan doen verdwijnen.
Dan ben jij wel erg voorin genomen. Ons geld word beheerd door 1 persoon. De andere kernleden kunnen daar niet aan.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 31 mar 2012 16:02

Maar laten we daar niet over verder zeiken. Als jij daarom niet wil komen, dan kom je niet. Ik ga me allezinds amuseren!
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Roots
New user
New user

Bericht door Roots » 31 mar 2012 16:03

mei_meisje schreef:Maar laten we daar niet over verder zeiken. Als jij daarom niet wil komen, dan kom je niet. Ik ga me allezinds amuseren!
Nee, ik kom niet omdat ik niemand heb om mee te gaan :P

no other troy
Regular user
Regular user

Bericht door no other troy » 31 mar 2012 20:31

aanwezig

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 01 apr 2012 12:02

Awel, 'k ben blij dat ik gekomen ben.

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 01 apr 2012 12:53

Roots schreef:
mei_meisje schreef:Maar laten we daar niet over verder zeiken. Als jij daarom niet wil komen, dan kom je niet. Ik ga me allezinds amuseren!
Nee, ik kom niet omdat ik niemand heb om mee te gaan :P
Misschien omdat je een zeikerd bent? ;)

Gelieve persoonlijke vetes per pb uit te vechten.
Dank.
-JFK-
Disco owns the world

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 01 apr 2012 14:34

mei_meisje schreef:
Roots schreef:Ik ken vzw's maar al te goed en ik weet dat in elke vzw er minstens één foefelaar zit die door gebrek aan controle af en toe enkele duizenden euro's kan doen verdwijnen.
Dan ben jij wel erg voorin genomen. Ons geld word beheerd door 1 persoon. De andere kernleden kunnen daar niet aan.
Ik zou hier graag nog wat verder op doorgaan, en oa verwijzen naar de vorige verantwoordelijke van Spunk... :wink:

Maar ik ga dit maar niet doen. :)

OT: De muziek gisteren was al een klein beetje beter dan de vorige keer.
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 01 apr 2012 16:03

Discussies over winsten en dergelijke horen hier niet thuis op dit topic. Daarvoor zullen jullie andere kanalen moeten gebruiken.

OT.

Fun. Muziek was anders dan op een traditionele Spunk maar dat vond ik eerlijkgezegd niet zo erg. Het was 'herkenbaarder' en zo wat dansbaarder.
Fluctuat nec mergitur

Yvette Carte-Blanche
Regular user
Regular user

Bericht door Yvette Carte-Blanche » 01 apr 2012 17:02

't Was de maks wa

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 01 apr 2012 17:27

Zupi schreef:
mattijs487 schreef:Spunk maakt wel degelijk gigantische winsten. Het zou geen kwaad kunnen als ze hun drank- en toegangsprijzen wat lieten zakken.

Er zijn ook veel verhalen over welke forummers het met elkaar doen. Dat betekent nog niet dat er enige waarheid in zit. :)
Eerlijk gezegd hoop ik van wel. :P

Liefste profeet, die disussie is afgesloten! :wink:
-JFK-

OT: Het was heerlijk!
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 01 apr 2012 20:01

Yvette Carte-Blanche schreef:'t Was de maks wa
²! :rock:

Complimenten aan medfunc, die een opwindend setje tevoorschijn wist te toveren. Naarmate de avond vorderde ging het wel bergaf met de muziek, imho. Sean Paul of LMFAO? Ik waande me even in een schraal overpoortcafé :-?

Jan148
Regular user
Regular user

Bericht door Jan148 » 01 apr 2012 22:12

Zupi schreef:
Yvette Carte-Blanche schreef:'t Was de maks wa
²! :rock:

Complimenten aan medfunc, die een opwindend setje tevoorschijn wist te toveren. Naarmate de avond vorderde ging het wel bergaf met de muziek, imho. Sean Paul of LMFAO? Ik waande me even in een schraal overpoortcafé :-?
Eerlijk gezegd vond ik de muziek alleen in stijgende lijn gaan :P
Eerst waren het allemaal onbekende nummers, voor mij toch. Niet slecht, maar ik heb toch liever nummers die ik ken haha :D
En daarna idd Sean Paul en LMFAO, en vooral ook een paar kei goeie DnB en dubstep schijfjes, yay :greenthing:
This life chose me, I'm not lost in sin. But proud I stand of who I am. I plan to go on living!

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 02 apr 2012 08:58

Heel fijn feestje inderdaad! De muziek vond ik onverwachts goed, vooral tussen twaalf en een uur. Ik heb gedanst!

Fijn bekend volk ook. :rock:
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 02 apr 2012 16:00

mattijs487 schreef: Ik zou hier graag nog wat verder op doorgaan, en oa verwijzen naar de vorige verantwoordelijke van Spunk... :wink:

Maar ik ga dit maar niet doen. :)

OT: De muziek gisteren was al een klein beetje beter dan de vorige keer.
Ah bon? Niet zeker of ik me moet aangesproken voelen, of wat jij uit je mouw schudden kan.

Wat de vzw als rechtsvorm betreft: daar valt weinig creatief mee te doen, tenzij je met zwart geld zou foefelen op Spunk en zelf zou cashen, maar dat gebeurde nooit.

Wat de vzw als rechtsvorm betreft #2: het is niet omdat het een vereniging zonder winstoogmerk is, dat ze niet een mooie bankrekening kunnen hebben. Tal van vzw's zitten op een mooi potje, alsook V.G. We moeten daar niet onnozel over doen, Spunk brengt goed op en wat V.G. doet met dat geld is hun zaak. Liegen moeten we ook niet doen, er zou veel meer kunnen gebeuren met dat geld, maar again: het is maar aan hen om het te beheren. Tant pis.

Al veel over de fuif gehoord, al mag ik er niet over oordelen, want ik was er niet. Alleen spijtig dat er blijkbaar gekozen wordt voor veel cheapere dj's (Overpoortmuziek?) en hogere toegangsprijzen. Bijzondere strategie.

radiomargaux
New user
New user
Contacteer:

Bericht door radiomargaux » 02 apr 2012 16:26

Ik heb een anderhalf jaar mee aan SPUNK georganiseerd. Eerst een jaar als rechterhandje van Pieter, dan een half jaar alleen.

Ik vond het heel vreemd om te zien hoe SPUNK nu geworden is. Niet dat ik mezelf of Pieter's capaciteiten als de norm zie, maar het was een heel andere soort SPUNK dan normaal. Er was een ander soort publiek. SPUNK had de reputatie toch meer deftig volk te trekken, en naar mijn gevoel waren er veel mensen à la Lollipop. Gelukkig voor hen draaide de laatste DJ zoals er dat één zou doen in de Overpoort. Commerciële muziek is tof om je eens op te amuseren, maar niet voor SPUNK. Het is natuurlijk te zien welke richting de organisatie wil uitgaan :)

Verder was ik zelf een voorstander van DJ Dunya, electro swing is leuk, maar ik zou 'm niet opnieuw boeken, het was een beetje heel de tijd hetzelfde.

Ik zou eigenlijk - moest ik niet gestopt zijn met SPUNK - eens zien naar nieuwe manieren om reclame te maken. Nu wordt er naar mijn mening geteerd op het vroegere succes. Ik dacht dat je met SPUNK weinig kon misdoen, beetje altijd zelfde DJ's, zelfde volk,... Maar blijkbaar was ik mis. Je kan een zalige fuif toch tot een heel lager niveau brengen.

Ik heb al veel dezelfde reacties gehoord qua volk en muziek. Hopelijk wordt er met die reacties iets gedaan.
I'm just looking for a good time

Gesloten