Turn-off

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Ilia
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Turn-off

Bericht door Ilia » 31 jul 2012 18:19

Disco Trut schreef: OT: drama.
My thoughts!

+ onverzorgd gebit. Of eigenlijk onverzorgdheid, slonzigheid in het algemeen.
“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”

The "earth" without "art" is just "eh".

Kikkerkop
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Kikkerkop » 31 jul 2012 20:22

Gasquet schreef:
Kikkerkop schreef:Een jankende man :evil:
waarom?
Omdat ik janken een uiting van onmacht vind en emotionele/geestelijke zwakte of een gebrek aan zelfbeheersing.
Zoals mensen die beginnen te roepen of geweldadig worden als ze voor een probleem komen te staan dat ze niet kunnen oplossen.

Er is niks zo onaantrekkelijk, als iemand die slaaf is van zijn gevoelens en deze dan ook als een hond altijd naholt, hoe irrationeel het ook mag zijn.

In extreme situaties Bv, sterfgevallen of kankerdiagnose is het natuurlijk wel geoorloofd.

Zelf kan ik er ook niet mee om, ik heb ook geen flauw idee hoe ik moet reageren op iemand in mijn omgeving die begint te blijten, meestal ga ik dan gewoon subtiel weg.

Moest ik een lief hebben, dat bijvoorbeeld zou beginnen blijten, omdat hij een slecht examen heeft afgelegd, ik zou eerder met plaatsvervangende schaamte zitten vanwege de aanstellerigheid en het gebrek aan relativatievermogen dan de nood om hem te troosten te voelen.

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 31 jul 2012 20:30

Kikkerkop schreef:Er is niks zo onaantrekkelijk, als iemand die slaaf is van zijn gevoelens
Wederom ben ik het tegengestelde. Ik vind niets zo aantrekkelijk als iemand die probeert rationeel te zijn, maar wiens gevoelens toch te sterk zijn. Een overheersende passionele reactie.. Wauw.. Ik vind rationaliteit koud.
Maar hoe zie je 'liefde' dan? Als gevoel bedoel ik?
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 31 jul 2012 20:53

Liro schreef:
Kikkerkop schreef:Er is niks zo onaantrekkelijk, als iemand die slaaf is van zijn gevoelens
Wederom ben ik het tegengestelde. Ik vind niets zo aantrekkelijk als iemand die probeert rationeel te zijn, maar wiens gevoelens toch te sterk zijn. Een overheersende passionele reactie.. Wauw.. Ik vind rationaliteit koud.
Maar hoe zie je 'liefde' dan? Als gevoel bedoel ik?
Ik zeg niet dat er geen gevoelens mogen zijn, integendeel een emotieloze psychopaat, moet ik niet hebben. Ik ben gewoon van mening dat de uiting van emoties zo zijn plaats heeft.

Geef mij maar iemand die brand van passie, of kookt van woede, maar zich kan beheersen. Iemand die zijn kalmte kan bewaren in bijna elke situatie vind ik gewoon veel opwinderder.

De passie en de woede mag hij bewaren voor in de slaapkamer om dan daar te exploderen 8)

In liefde als gevoel apart geloof ik niet, liefde is voor mij eerder een soort Hollywood fantasietje gemaakt rond de aantrekkingskracht om te paren met iemand.

ziegelstein
Regular user
Regular user

Bericht door ziegelstein » 31 jul 2012 21:18

Kikkerkop schreef:Moest ik een lief hebben, dat bijvoorbeeld zou beginnen blijten, omdat hij een slecht examen heeft afgelegd, ik zou eerder met plaatsvervangende schaamte zitten vanwege de aanstellerigheid en het gebrek aan relativatievermogen dan de nood om hem te troosten te voelen.
Laten we niet té hypothetisch worden.

O.T. Mensen die aan de hele wereld verkondigen hoe zat ze op die ene fuif wel niet waren. En mensen die doen alsof ze zat zijn. Ja dat bestaat.
I prefer men to cauliflowers.

Mahlerian
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Mahlerian » 31 jul 2012 21:47

- Iemand die teveel geeft om mode en uiterlijk voorkomen.
- Helaas voor mij -> Iemand die enkel naar populaire muziek luistert ( hiermee bedoel ik stubru, radio 2 , mnm , enzovoort 1 pot nat meestal ( vindk ) )
Hypnos leidt mijn leven
Wie haalt mij uit zijn greep
Naar de beminnelijke Phantasos
Aarzel niet het me te laten weten

Salomon

Bericht door Salomon » 01 aug 2012 08:26

Mahlerian schreef:- Helaas voor mij -> Iemand die enkel naar populaire muziek luistert ( hiermee bedoel ik stubru, radio 2 , mnm , enzovoort 1 pot nat meestal ( vindk ) )
Ai, dat is ongeveer 98% van de bevolking :wink:

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 01 aug 2012 17:37

Ik kan me niet voorstellen dat je iemand laat vallen omdat hij een andere muzieksmaak heeft :o

Ik zou er vet mee zijn.

Ik ben trouwens nog altijd in de veronderstelling dat dit topic niet serieus bedoeld is, ofwel ben ik gewoon heel easy-going ingesteld.
A church in ruin...

Salomon

Bericht door Salomon » 01 aug 2012 17:40

BastardPriest schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je iemand laat vallen omdat hij een andere muzieksmaak heeft :o

Ik zou er vet mee zijn.

Ik ben trouwens nog altijd in de veronderstelling dat dit topic niet serieus bedoeld is, ofwel ben ik gewoon heel tolerant.
Ik denk dat veel mensen turn-off verwarren met ongewenste eigenschappen voor een toekomstig lief, wat het meteen een pak serieuzer maakt :wink:

Om verder te gaan op de muzieksmaak: muzieksmaak is zelden een turn-off voor mij, behalve in enkele gevallen :)

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 01 aug 2012 17:43

turn-off is gewoon iets dat je niet leuk vindt en je wegduwt van iemand. Het is niet omdat iemand enkele turn-off's heeft dat je er niet mee uitgaat. Ofwel ben ik ook heel tolerant, veel toleranter dan ik dacht.

OT: mensen die een drama maken omdat iemand rookt :roll: Ik rook niet maar als iemand rookt buiten en hij/zij smijt zijn/haar peuk in de vuilbak dan maakt het mij allemaal niet uit.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Endalaust
Experienced user
Experienced user

Bericht door Endalaust » 01 aug 2012 18:19

Lawstudent schreef: mensen die een drama maken omdat iemand rookt :roll: Ik rook niet maar als iemand rookt buiten en hij/zij smijt zijn/haar peuk in de vuilbak dan maakt het mij allemaal niet uit.
Dikke twee!

OT: Op een onaangename manier te sterk aanwezig zijn. Komt vooral voor bij een gigantisch ego.
IS HAVE GOOD TITTY

-Gas, Hete Kussen uit Salou

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 01 aug 2012 18:33

Bijgeloof. Hoe sterker, hoe meer turn-off.
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

ziegelstein
Regular user
Regular user

Bericht door ziegelstein » 02 aug 2012 00:36

Liro schreef:Bijgeloof. Hoe sterker, hoe meer turn-off.
Ik vind dat soms wel lachen. :D

O.T. Boerenkop en consorten lusten.
I prefer men to cauliflowers.

Disco Trut
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door Disco Trut » 02 aug 2012 11:26

Endalaust schreef:
Lawstudent schreef: mensen die een drama maken omdat iemand rookt :roll: Ik rook niet maar als iemand rookt buiten en hij/zij smijt zijn/haar peuk in de vuilbak dan maakt het mij allemaal niet uit.
Dikke twee!

OT: Op een onaangename manier te sterk aanwezig zijn. Komt vooral voor bij een gigantisch ego.
Jaaaa! Ik denk altijd van mezelf dat ik een redelijk sociaalvoelende roker ben, maar als ik buiten sta word ik er soms wel lastig van als mensen overdreven dramatisch doen.

De turn-off van Endalaust: Jup!

OT: Drukdoenerij en zenuwachtigheid, vooral als ik zelf in een redelijk ontspannen state of mind ben. Soms ben ik gewoon even stil, dat is echt niet erg.
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 02 aug 2012 15:36

Beetje aansluitend bij hierboven, maar iedereen die de nood voelt om ieder stil moment op te vullen met bullshit.
A church in ruin...

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 02 aug 2012 15:41

egocentrische mensen die alleen aan zichzelf denken of dingen zeggen om anderen te kwetsen

mensen die anderen graag pijn doen
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Salomon

Bericht door Salomon » 02 aug 2012 17:39

Disco Trut schreef:
Endalaust schreef:
Dikke twee!

Jaaaa! Ik denk altijd van mezelf dat ik een redelijk sociaalvoelende roker ben, maar als ik buiten sta word ik er soms wel lastig van als mensen overdreven dramatisch doen.
Wat het roken betreft: mee eens. Ik rook meestal buiten. Als iemand er beleefd om vraagt zal ik mijn sigaret uit doen, ik maak daar geen probleem van. Maar als iemand belachelijk hard begint te hoesten of begint te zwaaien om nauwelijks bestaande rook te verdrijven, daar word ik opstandig van :)

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 02 aug 2012 20:38

Salomon schreef:Wat het roken betreft: mee eens. Ik rook meestal buiten. Als iemand er beleefd om vraagt zal ik mijn sigaret uit doen, ik maak daar geen probleem van. Maar als iemand belachelijk hard begint te hoesten of begint te zwaaien om nauwelijks bestaande rook te verdrijven, daar word ik opstandig van :)
Eerste keer dat het me opvalt eigenlijk, maar is het vreemd dat het me bovenmatig verbaast dat jij rookt? 8-)

Salomon

Bericht door Salomon » 02 aug 2012 21:05

Liro schreef:
Salomon schreef:Wat het roken betreft: mee eens. Ik rook meestal buiten. Als iemand er beleefd om vraagt zal ik mijn sigaret uit doen, ik maak daar geen probleem van. Maar als iemand belachelijk hard begint te hoesten of begint te zwaaien om nauwelijks bestaande rook te verdrijven, daar word ik opstandig van :)
Eerste keer dat het me opvalt eigenlijk, maar is het vreemd dat het me bovenmatig verbaast dat jij rookt? 8-)
Goh ja, ik zou het niet weten... Waarom verbaast dat je bovenmatig? :p

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 02 aug 2012 21:53

ziegelstein schreef: O.T. Boerenkop en consorten lusten.
Dan MOET hij wel een gestampte boer zijn.

OT: heel aanwezige mensen

Gesloten