niet eenvoudig

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
eithnec
New user
New user
Geslacht: Vrouw

niet eenvoudig

Bericht door eithnec » 28 nov 2011 11:35

hallo
ik postte reeds een verhaal vol verwarring intussen is er niet veel meer gebeurd het enige dat nu wel gebeurd is dat ik meer bewust stil sta bij het feit dat ik misschien gewoon bisexueel ben en me ook goed kan voelen bij een vrouw maar er is ook nog zoveel angst waardoor ik er ook niet toe kom om bv naar activiteiten te gaan of mezelf bij op men beste vriendin na bij anderen te outen en me goed te voelen want ik voel me eigenlijk best slecht als ik erover na denk maar ik droom soms letterlijk dat ik een relatie heb met een vrouw en in die dromen voel ik me altijd wel goed en zelfzeker maar in het echte leven dus niet
ik weet nu even niet wat ik moet doen om mezelf weer wat beter te doen voelen
maar goed men verhaal is er nog eens uit
liefs
caro
puur op het gevoel

Daluicis
Senior user
Senior user

Re: niet eenvoudig

Bericht door Daluicis » 05 dec 2011 01:20

Beste,

Ik kan je angst om naar activiteiten begrijpen. Tenslotte is het een drempel.
Maar af en toe moeten we onszelf ook kunnen forceren die stap te zetten en je af te vragen "wat is het ergste dat me daar kan overkomen?". Tenslotte duurt een activiteit niet zo heel lang en is het voorbij voor je het weet. Op activiteiten zul je ook tal van mensen ontmoeten die dezelfde angsten en gevoelens hebben (gehad).

Ik denk (weet praktisch zeker) éénmaal je jezelf hebt geforceerd de stap te zetten dat je je beter zal voelen (bevrijd zeg maar) en je trots op jezelf zal zijn dat je de stap heb durven zetten.

Ik wens je alvast veel succes!

Gesloten