Dreads?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Zeepweg
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Dreads?

Bericht door Zeepweg » 01 nov 2011 16:26

Heej!!
Wat vinden jullie van dreads?
X

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Re: Dreads?

Bericht door Kleerkastkast » 01 nov 2011 17:36

Uhm, om eerlijk te zijn, ben ik er niet zo'n grote voorstander van.
Enkele jaren geleden had een vriendin van mij dreads, en ik vond haar haar veel mooier zonder... wat ik bij de meeste mensen vind :oops:

Maar er zullen altijd anderen zijn die dreads wel wel weer mooi vinden, dusja :wink:

Stevieboy
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Stevieboy » 06 nov 2011 21:47

Ik vind dreads meestal ook een turn off

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 06 nov 2011 21:53

Het hangt af van persoon tot persoon. Ik vind het altijd wel spijtig als mensen hun haar in dreadlocks doen. Zelf zal ik het nooit hebben.

kaboutertje
New user
New user

Bericht door kaboutertje » 12 nov 2011 16:34

Als de dreads verzorgd zijn: lekker!

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 13 nov 2011 23:00

:ahem:
dat is de korte samenvatting

DeafDonald
Regular user
Regular user

Bericht door DeafDonald » 14 nov 2011 16:56

Geweldig,, bij mij staan ze niet... maar zo'n lekker rasta kopke <3
'History will be kind to me for I intend to write it.'
Sir Winston Churchill

RedRufio
Senior user
Senior user

Bericht door RedRufio » 18 nov 2011 14:03

Ik vind dreads echt geil, een ongelooflijke turn-on!
Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 18 nov 2011 15:54

Meisjes met dreads worden bij mij automatisch al direct geklasseerd bij de alternatieve viezerikken.

Nog wat weed, een vieze veel te grote wolle trui, een versleten broek, een week niet douchen en je kan mee op de Keyserlei gaan betogen voor een paar bomen.

RedRufio
Senior user
Senior user

Bericht door RedRufio » 18 nov 2011 16:20

Kikkerkop schreef:Meisjes met dreads worden bij mij automatisch al direct geklasseerd bij de alternatieve viezerikken.

Nog wat weed, een vieze veel te grote wolle trui, een versleten broek, een week niet douchen en je kan mee op de Keyserlei gaan betogen voor een paar bomen.
Wat ben ik blij dat er naast jou nog andere mensen op dit forum (en bij uitbreiding in de wereld) rondhangen. Het soort mensen dat het de moeite vindt om voor natuur en groen in de stad te betogen en protesteren, die maatschappelijke actie waardevol vinden, en die versleten broeken dragen. Gelukkig.
Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 18 nov 2011 18:54

RedRufio schreef:
Kikkerkop schreef:Meisjes met dreads worden bij mij automatisch al direct geklasseerd bij de alternatieve viezerikken.

Wat ben ik blij dat er naast jou nog andere mensen op dit forum (en bij uitbreiding in de wereld) rondhangen. Het soort mensen dat het de moeite vindt om voor natuur en groen in de stad te betogen en protesteren, die maatschappelijke actie waardevol vinden, en die versleten broeken dragen. Gelukkig.
:lol:

OT: Als het verzorgd is, oja! Laat maar komen!
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 18 nov 2011 19:41

RedRufio schreef:

Mja en ze zijn goed geslaagd in hun protest, ze hebben een afvalberg achtergelaten en de bomen zijn gekapt, een geslaagde actie zou ik zo zeggen.

Trouwens de meeste van die demonstranten hebben in hun leven al meer bomen opgerookt dan dat er op de Keyserlei staan.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 18 nov 2011 20:44

Soms vraag ik mij af hoe iemand als kikkerkop de dag doorkomt. Wat een triest mannetje.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 18 nov 2011 21:04

kinderknieën schreef:Soms vraag ik mij af hoe iemand als kikkerkop de dag doorkomt. Wat een triest mannetje.
Ik heb zo mijn hobby's 8)

Salomon

Bericht door Salomon » 19 nov 2011 11:19

kinderknieën schreef:Soms vraag ik mij af hoe iemand als kikkerkop de dag doorkomt. Wat een triest mannetje.
Kikkerkop brengt zijn dag door op forums waar hij zo veel mogelijk mensen probeert te pesten. Heel erg triest dus.

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 19 nov 2011 14:32

Salomon schreef:
Kikkerkop brengt zijn dag door op forums waar hij zo veel mogelijk mensen probeert te pesten. Heel erg triest dus.
Jaja :D

En dit is mijn favoriete forum.
Er zitten er hier een paar die zelf op een bananenschil zouden trappen die ze al van 50 meter afstand hebben gezien.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 20 nov 2011 13:16

Kikkerkop schreef:
Salomon schreef:
Jaja :D

En dit is mijn favoriete forum.
Er zitten er hier een paar die zelf op een bananenschil zouden trappen die ze al van 50 meter afstand hebben gezien.
Doet dat dan geen pijn Kikkerkop?

Enfin, zenheid springmormel, zen.

Goed dreads zeg je dus, en dépenendant. Als ze ietwat verzorgd of proper zijn, kan dat zeker iets hebben, maar waar je de knopen en de abnormale kleurschakeringen kan inzien zoals iemand in het aula toen ik in Antwerpen zat, euh liever niet dan. Persoon op zich had ik geen problemen. Ze was immers wel meer dan alleen iemand met dreads, toch?
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

LittleBraveGirl
New user
New user

Bericht door LittleBraveGirl » 20 nov 2011 15:23

Ik laat m'n haar nu wat groeien en ik de grote vakantie gaan er dreads in :)
I like dreads :rock:

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 20 nov 2011 18:49

Springbal schreef: Doet dat dan geen pijn Kikkerkop?
Integendeel weten aan welk touwtje te trekken om de poppen te laten dansen is best wel een machtig gevoel. Als je niet alleen je eigen gedrag kan sturen, maar ook dat van anderen, dat lijkt mij eerder een voordeel dan een nadeel.

Trouwens moest trollen mijn hobby zijn, dan zou ik hier nooit zijn weggeweest.

Wat betreft Salomon, iemand die neukt met een getrouwde man, een man heeft weggelokt van zijn gezin en een scheiding op zijn geweten heeft en dan nog beweerd dat hij een katholiek zieltje heeft en mij dan veroordeelt, tja daar hecht ik geen waarde aan, een oordeel van zulke persoon, dat verwijs ik naar de vuilbak. Ik ging er vanuit dat je wel zou door hebben dat mijn reactie sarcastisch was en dat het allang duidelijk zou moeten zijn dat ik geen waarde meer echt aan morele oordelen van Salomon, simpelweg omdat alle zin voor moraal bij hem allang vervallen is.

Als een "beledigend" berichtje op een forum iemand al tot klootzak maakt.
Hoe gaan we dan iemand noemen die een huwelijk breekt, een gezin breekt, kinderen hun papa afpakt en een vrouw haar man steelt? Een verrijzenis van Hitler ?

Iemands uiterlijk is trouwens een reflectie van zijn innerlijk, dus je kan best wel iemand zijn innerlijk inschatten aan de hand van zijn uiterlijk. Als ik iemand met een kaalgeschoren hoofd en een hakenkruis op zijn arm zie, dan zegt dat voor mij al genoeg. Eveneens als ik iemand met dreads, vuile kleren en een sigaret in zijn mond zie.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 20 nov 2011 20:09

Kikkerkop schreef:
Springbal schreef: Doet dat dan geen pijn Kikkerkop?
Integendeel weten aan welk touwtje te trekken om de poppen te laten dansen is best wel een machtig gevoel. Als je niet alleen je eigen gedrag kan sturen, maar ook dat van anderen, dat lijkt mij eerder een voordeel dan een nadeel.

Trouwens moest trollen mijn hobby zijn, dan zou ik hier nooit zijn weggeweest.

Wat betreft Salomon, iemand die neukt met een getrouwde man, een man heeft weggelokt van zijn gezin en een scheiding op zijn geweten heeft en dan nog beweerd dat hij een katholiek zieltje heeft en mij dan veroordeelt, tja daar hecht ik geen waarde aan, een oordeel van zulke persoon, dat verwijs ik naar de vuilbak. Ik ging er vanuit dat je wel zou door hebben dat mijn reactie sarcastisch was en dat het allang duidelijk zou moeten zijn dat ik geen waarde meer echt aan morele oordelen van Salomon, simpelweg omdat alle zin voor moraal bij hem allang vervallen is.

Als een "beledigend" berichtje op een forum iemand al tot klootzak maakt.
Hoe gaan we dan iemand noemen die een huwelijk breekt, een gezin breekt, kinderen hun papa afpakt en een vrouw haar man steelt? Een verrijzenis van Hitler ?

Iemands uiterlijk is trouwens een reflectie van zijn innerlijk, dus je kan best wel iemand zijn innerlijk inschatten aan de hand van zijn uiterlijk. Als ik iemand met een kaalgeschoren hoofd en een hakenkruis op zijn arm zie, dan zegt dat voor mij al genoeg. Eveneens als ik iemand met dreads, vuile kleren en een sigaret in zijn mond zie.
Ik word serieus misselijk van jouw arrogante en kwetsende reactie, Kikkerkop! Inderdaad, kinderknieën en Salamon gaven je een persoonlijk 'steek' (ik zal het zo maar benoemen), maar ik vind het zwak van je om dan terug op zo'n persoonlijke manier te reageren, met als bedoeling anderen te kwetsen! Hoe kan je zelfs zo schaamteloos iemand vergelijken met Hitler? Trouwens, dreads hoeven helemaal niet gelinkt te worden met vuile kleren en sigaretten. Dat beeld maak jij zelf!

OT: Ik vind dreads bij sommige personen wel mooi, maar zou mijn haar nooit zelf zo doen! Ik vraag me af hoe hygiënisch dreads eigenlijk zijn, ik ken er niet zo veel van af..
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Gesloten